رفتن به مطلب
  • 0

درخواست آموزش ساخت برنامه شبیه کتاب


sportwtf

سوال

با سلام. و سال نو مبارک.

از اساتید و کسانی که بلد هستند میخوام لطفا یه آموزش تصویری(فیلم) درباره ساخت برنامه ای که یک لیست مطالب داشته باشه، و وقتی رو هرکدام از گزینه های لیست(عنوان‌ها) کلیک کردی، بره رو یه صفحه ای که متون مختص عنوان کلیک شده رو در اسکرول ویو بدون مشکل نمایش بده . و بدون استفاده از کتابخانه آریا اسکرولین و بدون استفاده از کتابخانه فراخوانی. و همچنین لیست عنوان ها(لیست مطالب) و متن مخصوص هر عنوان رو از دیتابیس بگیره.

خلاصه یه کتاب که لیست مطالب و نمایش مطلب رو داشته باشه و از کتاب‌خانه های آریا‌اسکرولین و فراخوانی استفاده نشه. و همچنین جوری این آموزش درست بشه که مثلا بعداً بشه قابلیت هایی مثل جستوجو،نشانه‌گذاری،تنظیمات و... بهش اضافه کرد(اگه تونستین این ها هم یادبدین که بهتر میشه)

ممنون میشم.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

سلام ممنون که پاسخ دادید. بله میخوام اون آموزشی که معرفی کردید رو در فروشگاه بخرم، امّا قبلش میخواستم بدونم که به مناسبت عید، آیا تخفیفی درنظر نمی‌گیرین؟

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام ،

 

دوست عزیز دوره آموزشی 0 تا 100 ساخت کتاب اندرویدی در هشت قسمت در فروشگاه موجود هست ، اما به خاطر هیتلر شدن درگاه های پرداخت فروشگاه فعلا بسته می باشد. پس از این که فروشگاه باز شد خریداری کنید.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...