رفتن به مطلب

برنامه تحت وب جهت دانلود از پلی استور


حسن قاسمی نیا

ارسال‌های توصیه شده

سلام

 

دوستان یک برنامه تحت وب تهیه کردم که اسم برنامتون به همراه لینک گوگل پلی اون برنامه را مدید یک فولدر به اسم برنامه میسازه فایل apk  به همراه آیکن و تمام تصاویرش رو میذاره تو اون فولدر

 

پیش نیازش فقط داشتن فیتلر شکن هست . ( اگه رو هاست خارج از ایران استفاده کنید به فیتلر شکن نیازی نیست )

 

اگه رو سیستمتون بخواید استفاده کنید فقط فیتلر شکن میخواد 

 

این برنامه  بیشتر به درد کسایی میخوره که مارکت دارن یا میخوان مشابه کار مارکت اندرویدی رو انجام بدن و برنامه هارو از گوگل پلی دریافت کنند . :53:

 

قیمت این برنامه 200 هزار تومان هست . مشابه همینو بدون دانلود فایل apk دارن 380 تو مارکت های تحت وب میفروشن پس نفرمایید که زیاده :malih:

 

هرکی نیاز داشت پیام خصوصی بده :give_rose: :give_rose:

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام ممنون دوست گلم .

 

آره میدونم سایت برای این کار خیلی زیاده اسکریپت هم هست .

 

ولی من هرچی گشتم ندیدم اسکریپتی باشه که فایل و تصاویر و آیکون را یکجا در فولدری که شما نامشو انتخاب میکنی قرار بده . سایت هم فقط برنامه apk را بهت میده عکس هارو نمیده .

 

این برنامه برای استفاده زیاد هست به فرض 1000 تا برنامه بخوای با این اسکریپت دانلود کنی بسته به سرعتت شاید نصف روز طول بکشه . ولی بخوای فایل apk جدا دان کنی صاویر خودت از ایمیج ویو بگیری خب چند روز طول میکشه :malih:

 

ضمنان کسی بخواد میتونم برنامه را تحت بیسیک هم در بیارم طوری که متد ها از بیسیک پست بشه و لینک دانلود ها به صورت جیسون تحویل داده بشه :53: :53: :53:

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

راستی یک ایده الان به ذهنم خورد و تو بازار فکر نکنم باشه دانلود از گوگل پلی هست طوری که کاربر لینک برنامه را بفرسته فایل دانلود apk تحویل بگیره 24 ساعت بعد هم فایل برای پر نشدن فضا سرور پاک بشه .

میتونم کاری هم انجام بدم که کاربر اسم برنامه را سرچ کنه برنامه ها تو گوگل پلی براش لیست بشه برنامه را انتخاب و دانلود کنه . برای این قسمتش کسی خواست با 350 انجام میدم :53:

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

گوگل پلی که الان مشکل نداره مستقیم میشه دان کرد

 

پستو بخونید قشنگ متوجه بشید جریان چیه این فقط برای برای  دانلود از گوگل پلی نیست :malih: بعد خیلی از برنامه ها برای ایران محدود شده هست 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...