رفتن به مطلب

همه چیز درباره سیاستهای اول مارکت


HBHBHB

ارسال‌های توصیه شده

 با سلام و وقت به خیر

تجربیات بنده از سیاستها و رفتارهای عجیب اول مارکت در شش ماه گزشته :

دستکاری آمار فروش:
بنده برنامه ای داشتم که آمار نصبش تو اول مارکت بیش تر از 3000 تا بود ولی بعد از اینکه آپدیتش کردم ، اول مارکت بعد از تعیید نسخه جدید آمار اونو به طور دستی به 1000 رسوند و با این کارش باعث حذف برنامه از بخشهای پربازدید شد و فروش برنامه رو تا حد خیلی زیادی از بین برد و علارقم ایمیلها و شکایتهایی که مطرح کردم هیچ وقت جوابی بهم ندادن 

تحمیل قیمتها :
اخیرا برنامه های پر فروش رو با بهانه های واهی متوقف می کنن و بعد از بروز رسانی ایمیل می دن که محتوای برنامه بی ارزشه و قیمت برنامه رو باید زیر 1000 تومان بزاری تا دوباره منتشرش کنیم

گزاشتن سقف برای تعداد برنامه:
این اواخر اعلام کردند هر توسعه دهنده تنها مجاز به انتشار ۵۰ برنامه است!

عدم تایید صحیح نظرات:
متاسفانه نطرات برنامه ها یا اصلا تایید نمی شه و یا بر اساس تاریخ تایید نمی شه و متاسفانه قبل از تایید هم توسط توسعه دهندگان قابل مشاهده نیست و همین امر پاسخگویی به آنها را به شدت مشکل می کنه

 بازی های به روز رسانی ها:
در اول مارکت بعد از آپیدیت،برنامه به لیست جدیدترین ها اضافه می شد، اول مارکت برای کاهش دیده شدن برنامه های محبوب ، آپدیتها رو با تاخیر تقریبا دو ماهه بررسی می کرد و همیشه برنامه رو جوری تعیید می کرد که دقیقا ته لیست قرار بگیره، بعد از بارها اعتراض آخرش به طور توجیهی گفتن لیستها به ترتیب حروف الفباست و سیستمم خودش رندوم اونها رو اضافه می کنه!

از وقتی که گزاشتین ممنونم و لطفا تجربیاتتونو به اشتراک بزارید

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام.  لینک آپها رو بدین ببینیم.  من به شخصه کنجکاو شدم ببینم چی ساختین.  هر مارکتی سیاستهای خاص خودشو داره و شما هم عین بنده میتونین مارکت رو تحریم کنین و بهشون برنامه ندین و برنامه های قبلی رو آپدیت نکنین. 

در مورد لیستها و بروز رسانی ها هم اونا قوانین خودشون رو دارن و شما نمیتونید تعیین کنید که چه مدت زمانی و چه برنامه هایی باشند. کیفیت و کمیت هم بر اساس صلاحدید خودشونه.

تا پاییز سال قبل تعداد توسعه دهنده های مارکت همراه اول فقط 63 نفر بود ولی امسال بیش از 2000 توسعه دهنده متخلف و متقلب رو حذف کردن، البته بر اساس قوانین خودشون. 

شما قراردادی رو امضا کردین با همراه اول و هر چند وقت یک بار هم تغییراتی درش میدن و بدون تاییدش نمیتونید به پنل دسترسی داشته باشید.  شاید موارد بالا تو قرارداتون هست!!!  

سال قبل ما یکسره با کاربرای انجمن سر سیاستهای کافه بازار،  مکافات داشتیم. امسال نوبت همراه اوله و سال دیگه احتمالا مایکت.... 

من نه طرفدار همراه اولم نه بهشون برنامه میدم.  تمام درآمد من هم از این مارکت مربوط به برنامه های قبل از مهر 94 هستش ولی از یکی از مدیرها میخوام که تذکر لازم رو بدن به تمامی کاربرای انجمن که انجمن هیچ ربطی به مارکت ها نداره و نهایت اهمیت مارکت ها در حد کتابخانه درون پرداخت یا اینتنت ها ست.  این مباحث فقط کا رو از هدف انجمن دور میکنه. 

 

پ ن : تعیید نه تایید. 

ممنون میشم تایپک قفل بشه. 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام و وقت به خیر ، من از مهر ماه پارسال شروع به گزاشتن برنامه تو اول مارکت کردم ، در خصوص شرایط توافقنامه هم بنده هر بار شرایط رو کامل خواندم و تایید هم کردم (https://developer.avvalmarket.ir/admin/rules) و به پشتی بانی هم ایمیل زدم که این حرکات برخلاف قوانین خودشونو به خصوص تحمیل قیمت که یا اصلا جواب ندادن یا یه همچین جوابی دادن " اپلیکیشن شما تنها با قیمت گذاری اعلام شده توسط کارشناس اول مارکت قابل انتشار می باشد. "

اما در خصوص بی فایده بودن پست بنده باید بگم یکی از مهمترین هدفهای انجمن باید اشتراک تجربیات این چنینی باشه

در خصوص لیست برنامه های اشاره شده لطفا آدرس ایمیلتونو بدین تا براتون ارسال کنم

ممنون

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام.  داداش گلم.  پ خ کن لطفا. منتظرم 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام مجدد ، بنده هنوز نمیتونم پیام خصوصی بدم

"حساب کاربری شما هنوز به حد نصاب تعداد ارسال های انجمن جهت فرستادن پیام خصوصی نرسیده است."

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من اصلا کاری با این سیاست ها و .. ندارم

فقط موندم چرا اینهمه مشکلات فقط برای شما پیش اومده!!

منم درآمدم از اول مارکت خوبه و تا حالا به چنین مشکلاتی بر نخوردم

مثلا یه برنامه رو 5 هزار تومان گذاشته بودم گفتن که درون پرداخت این برنامه تو بازار 10 تومنه و من اومدم قیمت برنامه رو کردم 10 تومن تایید شد!

نه گفتن ما باید قیمت بزاریم نه چیز دیگه!

خلاصه به نظر من تو انجمن از این بحث ها نباشه بهتره چون همشون در حد حرفه و نتیجه مفیدی برای کاربر نداره

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام و درود

خودتون سایت بزنید و برنامه هاتون رو بفروشید از این بهتر میشه

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مشکلات احتمالا به مرور با افزایش فروشتون برای شما هم ایجاد خواهد شد و قصد بنده از انتشار این تجربیات دادن آگاهی به برنامه نویسان برای پیش بینی راه حل در برنامه های آتیشون بود.

در ضمن بنده قبل از اعمال طرح محدودیت 70 برنامه در اول مارکت انتشار داده بودم که حالا این ارورو موقع اضافه کردن برنامه جدید نشون داده می شه . 

تصویر آمار کل و آمار دانلود برنامه ای رو نشون میده که گفتن درون پرداخت داره و بعد گفتن قیمتشو زیر 1000 تومان کن ،اولین نسخه این برنامه دو سال پیش در مارکتها به قیمت 3500 تومان عرضه شد

p2.jpg

p1.jpg

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هفتاد برنامه؟؟ همه هم باکیفیت و عالی؟؟  داداش این ایمیل منه.  لطفا لینک بده ببینیم.  من شدید کنجکاو شدم.  بعد سه سال برنامه و بازی سازی، من فقط 11 آپ دارم. یعنی 26 تا بود بی کیفیت ها و تاریخ گذشته ها و... حذفیدم.  کنجکاو شدم شدید.  شما حداقل ماهی باید صد تومن داشته باشی ان شا الله.  منتظرم 

" ایمیل توسط خودم حذف شد " 

مدیرا لطفا ایمیل رو پاک نکنن.  ممنونم 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام بزرگوار. 

بابت ایمیلتون تشکر. 

داداش گلم ساخت کتاب، شامل برنامه نویسی نیست.  من حتی هم درصد هم خودمو برنامه نویس نمیدونم و هنوز اول راهم ولی ساخت کتاب جزو برنامه نویسی قرار نمیگیره.  

میدونم چقدر وقت گذاشتین برای دیتابیس و گرافیک کار، و این واقعاً قابل تحسینه، ستودینه. 

از نظر حرفه ای کارهای زیر برنامه نویسی محسوب میشه چون نیاز به کد داره: 

کدنویسی  برنامه های کاربردی و لازم کاربران (شامل ویروس کشها، مدیریت فایل، ابزارهای امنیت، هواشناسی و... )  

کد نویسی سرگرمی ها ( شامل بازی و اپ های ویرایش عکس و... ) 

نوع کار شما شامل سری دومه ولی یک نکته وجود داره، اونم اینه که شما یکسره زوم کردین رو یک سورس خاص  و دیتابیس رو تغییر دادین. 

هوش و خلاقیت شما قابل تقدیره و همراه اول با شما هیچ خصومتی نداره فقط بر اساس سیاستهای خاص خودشون، مبلغ برای مثال 5000تومان رو برای یک دیوان اشعار زیاد میدونن.  حتی اگر قیمت اون کتاب تو یک مارکت دیگه 15000 قیمتش باشه.  و به کاربر این حق رو بدین که میتونست یک اپ کامل رایگان داشته باشه که شامل دیوان اشعار شاعران باشه و با درون پرداخت بتونه ارتقا بده یا کتابهای مختلف رو فعال کنه.  که صد البته حرفه ای تر هستش.  

امیدوارم از نقدم ناراحت نشین و به کسی بر نخوره. 

در پناه حق. 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست عزیز متاسفانه شما به اصل پیام بنده توجه نکردین ، قضاوت و انتخاب برنامه ها توسط کاربران جدای از تحمیل قیمت و دستکاری آمار برنامه ها توسط اول مارکت است، ثانیا این اعمال جزو سیاستهای مارکت قرار می گیرند نه خصومتها

اگر با فرض شما قیمت برنامه می بایست 1000 تومان باشد باید در تایید اولین نسخه تذکر داده می شد و یا در قوانین بیان می شد که قیمتها توسط کارشناسان اول مارکت تایید می شوند، نه اینکه پس از گزشتن یک سال از انتشار برنامه و ارائه آپدیتهای مختلف ناگهان برنامه متوقف می شود و اعلام می کنند قیمت را زیر 1000 تومان کن در حالی که برنامه هایی با محتوای مشابه برنامه های متوقف شده بنده با قیمتهای مشابه در حال حاظر در اول مارکت منتشر شده اند . گزشته از اینها کیفیت بالای برنامه های بنده همواره مورد تایید کاربران بوده و بسیاری از کاربران تمامی برنامه های بنده را تهیه می کنندو همواره ایمیلهای بسیار مبنی بر ارائه برنامه های بیشتر دریافت می نمایم

اصولا تصمیم گیری و قضاوت در خصوص خرید برنامه ها باید توسط کاربران و قیمت گزاری برنامه ها توسط توسعه دهندگان صورت بگیرد.(اگر قیمت نامعقول باشد برنامه فروش نمی رود و اگر کاربری هم آن را بخرد مطمئن باشیدنارضایتیش را اعلام می کنند)

با تشکر

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بحث بی فایده هستش. موفق باشید. 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...