رفتن به مطلب

اطلاعیه نوروزی بازار (صرفا جهت اطلاع!)


RoyaPM

ارسال‌های توصیه شده

در کمتر از یک ماه مانده به شروع سال ۹۶، برنامه‌ریزی‌هایی برای تعطیلات نوروز در کافه‌بازار انجام شده است که لازم می‌دانیم در مورد آن‌ها به شما اطلاع‌ بدهیم.
بخش‌هایی از پنل توسعه‌دهندگان بازار از ابتدای روز ۲۸ اسفند ۹۵ تا پایان روز ۴ فروردین ۹۶ از دسترس خارج خواهد بود.
در این بازه زمانی امکان ارسال برنامهٔ جدید، بستهٔ جدید به عنوان نسخهٔ به‌روزرسانی، درخواست انتشار، پنهان کردن برنامه، درخواست لغو تعلیق و لغو اخطار، درخواست تغییر اطلاعات پایه، آیکون، اسکرین‌شات و ویدئوشات برنامه وجود نخواهد داشت.
همچنین ارسال درخواست‌های شناسه‌ٔ توسعه‌دهنده، تغییرات مشخصات توسعه‌دهنده و تیکت پشتیبانی در این مدت غیرفعال شده و به ایمیل‌های دریافتی نیز از صبح ۵ فروردین پاسخ داده خواهد شد.
سایر امکانات پنل از جمله دکمهٔ انتشار برنامه (در صورتی که برنامه از پیش مورد تأیید قرار گرفته و آماده انتشار باشد)، تغییر قیمت، آمار فروش و نصب، مشاهده و پاسخگویی به نظرات مطابق گذشته در دسترس خواهند بود.
با توجه به زمان‌بر بودن رسیدگی به درخواست‌ها، در صورت ارسال برنامه، بسته و اعمال هرگونه تغییر در برنامه تا پایان روز ۲۳ اسفند، بازار رسیدگی به تغییرات را طبق روال معمول خود، پیش از شروع تعطیلات تضمین می‌کند. اما پس از این تاریخ، انتشار برنامه ممکن است به پس از تعطیلات موکول شود. از این رو از شما درخواست داریم تا تغییرات مورد نظر را در برنامه‌های خود حداکثر تا پایان روز ۲۳ اسفندماه ارسال کنید تا فرصت کافی جهت اعمال آن‌ها وجود داشته باشد.

تصفیه‌حساب اسفند ۹۵ در دو مرحله انجام خواهد شد. در مرحلهٔ اول مبلغ قابل تصفیه‌ بازهٔ ۱ام تا ۲۰ام اسفند ماه به ازای مبالغ بالای ۵۰ هزار تومان، ظرف ۵ روز کاری از تاریخ ۲۰ اسفند به حساب توسعه‌دهندگان واریز می‌شود.
در مرحلهٔ دوم نیز برای بازهٔ ۲۱ام تا ۳۰ اسفند ماه کلیهٔ مبالغ قابل تصفیهٔ بالای ۵ هزار تومان در اولین روزهای کاری فروردین ماه به حساب توسعه‌دهندگان واریز خواهد شد. برای پرداخت لازم است تا اطلاعات حساب شما تأییدشده و گزینهٔ تصفیه‌حساب خودکار نیز فعال باشد. در این صورت تصفیه‌حساب شما با آخرین شبای اعلامی بسته خواهد شد.

از همراهی شما با کافه‌بازار در این سال صمیمانه سپاسگزاریم و امیدواریم سال ۹۶ پر از امید، موفقیت و پیشرفت برای شما و ما در این صنعت باشد.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...