رفتن به مطلب

academyIT

ارسال‌های توصیه شده

شاید براتون جالب باشه اگر بدونید :

تا به حال در ایران بیش از 828 هزار دامین❗️ اون هم فقط از نوع .ir ثبت شده و قطعا ایرانی ها تعداد بسیار زیادتری دامین ثبت کردن چرا که دامین های .com  و .net و ... رو حساب نکردیم ، یک نکته بسیار جالب تر اینه که از این تعداد دامین فقط 140 هزار دامین اون توی سایت 1395 ثبت شده .

خوب قطعا این تعداد دامین نشون میده که ❗️بستر بسیار مساعدی برای طراحان سایت داره به وجود میاد چرا که هر روز داره تعداد دامین بیشتری ثبت میشه و نیاز بیشتری برای خدمات در زمینه طراحی سایت احساس میشه ، حالا سوال من از شما اینه که نمیخواهید شما هم کسی باشید که از این سیل عظیم ، درآمد  عالی کسب کنید ؟
با توجه این اعداد و ارقام قطعا شما هم متوجه این نکته شده اید که اگر طراحی وب سایت را به خوبی بلد باشید بازار کاری بسیار بزرگ و گسترده ای رو پیش رو خواهید داشت.

شما در شغل طراحی سایت بیش از 11 شغل متفاوت دارید که می تونید همه اونها رو هم در کنار همدیگه انجام بدیدواز هرکدوم به صورت مجزا درآمد های قابل توجهی داشته باشید.شاید این نکته هم برای شما خیلی مهم باشه که حتی تعدادی از این درآمد ها به صورت اوتوماتیک به وجود خواهد آمدو شما نیاز به انجام کار خاصی ندارید وصرفا می تونید فقط از اونها کسب درآمد  کنید!

ادامه مطلب در http://academyit.net/files/169

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دورود

دوست عزیز اینجا انجمن تخصصی پاسخگویی به سوالات برنامه نویسی نه جای طراحی سایت یا تبلیغات

شما با تبلیغ سایتتون واقعا ارزش سایت خودتون رو نشون دادین

مدیران لطفا بیشتر تمرکز داشته باشن و مدیریت کنن

لینک هم خرابه خدا میدونه چیه

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...