رفتن به مطلب
  • 0

قرار دادن دکمه بعدی next وقبلی در برنامه


Tamhidi

سوال

سلام دوستان

من یه کتاب طراحی کردم که با زدن هریک از آیتم های لیست ویو داخل مطلب مربوطه میشه.

در لی اوت مطلب یک اسکرول ویو قرار دادم که از دیتابیس عکس و متن رو میگیره که برای این کار از آموزش آقای اکبرپور استفاده کردم . میخوام تو این لی اوتم یک باتن مطلب بعدی قرار بدم که با زدن این باتن id ای رو که از لیست ویو میگیره یکی بهش اضافه کنه و نمایش بده ، همین کار اتفاق می افته ولی با یک مشکل که در هر بار زدن دکمه یه فاصله بوجود میاد و صفحه بعدی از پایین فاصله شروع میشه.

دلیل انتخاب کردن آموزش آقای اکبر پور این بود که سورس ایشون خیلی جامع بود و تمام نیازهای من با این سورس حل شد اینکه با اعمال شدن تنظیمات هیچی بهم نمیریزه ، چون من در دیتابیس متن چهارتا متن دارم که یکیشون عکس هست. سورس کد خودم و آموزش آقای اکبرپور رو در ادامه میذارم .

ممنون میشم تا این مشکل بسیار بحرانی من رو که هرنوع کد رو توش امتحان کردم و نشد ، با راهنماییهاتون حل کنم .

برنامه ای که خودم نوشتم:

sample

سورس کد آقای اکبر پور:

برنامه لود اطلاعات

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

یه اشتباه خیلی ریز کردین. :malih: ارتفاع رو تو هر بار دکمه نکست باید صفر کنین که از اول اطلاعات لود بشه. این کارو نکردین و هر دفه ارتفاع هی زیادتر میشه واسه همین فاصله می افته.

کدنویسیتون هم که ماشالا خیلی استاندارده:DD:. روی کدنویسیتون خیلی کار کنید که بهینه بشه و دستتون روون بشه. سورستونو تغییر دادم و توی لینک زیر گذاشتم. امیدوارم مفید باشه.

sample.rar

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خیلی ممنون آقای شاهپییری از پاسخگوییتون ، صد در صد اینکارو میکنم البته به کمک شما دوستان عزیز خودم کد نویسی رو از همین سایت یکم یاد گرفتم و اولین برناممو نوشتم انشالله راه مییافتم :gamer2:

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...