رفتن به مطلب

ارور فجیه در خروجی اندروید


مهدی دانا

ارسال‌های توصیه شده

سلام دوستان .

من هنگام خروجی گرفتن به این ارور بر خوردم شما از این ارور چیزی میفهمین ؟

کلا معنیش چیه چی میگه ؟

Win32Exception: ApplicationName='E:\Android SDK\build-tools\26 rc1\apksigner.bat', CommandLine='sign --ks "C:\Users\mehdy\.android\debug.keystore" --ks-pass stdin  --ks-key-alias "androiddebugkey" --key-pass stdin  "D:\project unity\New Unity Project\Temp/StagingArea/Package.apk"', CurrentDirectory='Temp/StagingArea'
System.Diagnostics.Process.Start_noshell (System.Diagnostics.ProcessStartInfo startInfo, System.Diagnostics.Process process)
System.Diagnostics.Process.Start_common (System.Diagnostics.ProcessStartInfo startInfo, System.Diagnostics.Process process)
System.Diagnostics.Process.Start ()
(wrapper remoting-invoke-with-check) System.Diagnostics.Process:Start ()
UnityEditor.Utils.Program.Start (System.EventHandler exitCallback) (at C:/buildslave/unity/build/Editor/Mono/Utils/Program.cs:44)
UnityEditor.Utils.Program.Start () (at C:/buildslave/unity/build/Editor/Mono/Utils/Program.cs:28)
UnityEditor.Android.Command.RunWithStdin (System.Diagnostics.ProcessStartInfo psi, UnityEditor.Android.WaitingForProcessToExit waitingForProcessToExit, System.String errorMsg, System.String[] input)
UnityEditor.Android.PostProcessor.Tasks.TasksCommon.Exec (System.String command, System.String args, System.String workingdir, System.String errorMsg, System.String[] stdin)
UnityEditor.Android.PostProcessor.Tasks.BuildAPK.SignPackage (UnityEditor.Android.PostProcessor.PostProcessorContext context)
UnityEditor.Android.PostProcessor.Tasks.BuildAPK.Execute (UnityEditor.Android.PostProcessor.PostProcessorContext context)
UnityEditor.Android.PostProcessor.PostProcessRunner.RunAllTasks (UnityEditor.Android.PostProcessor.PostProcessorContext context)
UnityEditor.Android.PostProcessAndroidPlayer.PostProcess (BuildTarget target, System.String stagingAreaData, System.String stagingArea, System.String playerPackage, System.String installPath, System.String companyName, System.String productName, BuildOptions options, UnityEditor.RuntimeClassRegistry usedClassRegistry, UnityEditor.BuildReporting.BuildReport report)
UnityEditor.Android.AndroidBuildPostprocessor.PostProcess (BuildPostProcessArgs args)
UnityEditor.PostprocessBuildPlayer.Postprocess (BuildTargetGroup targetGroup, BuildTarget target, System.String installPath, System.String companyName, System.String productName, Int32 width, Int32 height, BuildOptions options, UnityEditor.RuntimeClassRegistry usedClassRegistry, UnityEditor.BuildReporting.BuildReport report) (at C:/buildslave/unity/build/Editor/Mono/BuildPipeline/PostprocessBuildPlayer.cs:272)
UnityEngine.GUIUtility:ProcessEvent(Int32, IntPtr)

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اینو تو انجمن های یونیتی بپرسید ، سریع تر به نتیحه می رسید.

apk signature fails (apksigner.BAT) - Developer Community

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

رفیق من 10 ساله یونیتی حرفه ای کار میکنم !

این ارور بزای اولین باره دیدم !

شما چیزی نفهمیدی ؟

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 12 ساعت قبل، مهدی دانا گفته است :

رفیق من 10 ساله یونیتی حرفه ای کار میکنم !

این ارور بزای اولین باره دیدم !

شما چیزی نفهمیدی ؟

نگفتم که یونیتی تازه کارید! 

طبق چیزی که من متوجه شدم apksigner.bat  مشکل داره که بر میگرده به sdk

داخل فروم خارجی گفتند چیکار کنید ، تست کنید.

 

So I was having the same problem and was getting the same error message :

C:\Program Files (x86)\Android\android-sdk\build-tools\27.0.2\apksigner.BAT sign --ks "C:\Windows User\AppData\Local\Xamarin\Mono for Android\debug.keystore" --ks-pass pass:android --ks-key-alias androiddebugkey --key-pass pass:android --min-sdk-version 21 --max-sdk-version 27 bin\Debug\com.companyname.AndroidApp1.apk
"apksigner.BAT" exited with code 1.

In some forum someone suggested to add the following piece of code to the bottom of the apksigner.BAT file :

call "%java_exe%" %javaOpts% -classpath "%frameworkdir%" -jar "%jarpath%" %params%

I tried it and it worked flawlessly. I got several warnings but my app was successfully deployed and ran fine. So I would suggest trying this out. Use notepad in admin mode to edit the apksigner.BAT file and then add this code to the bottom of the file. Save and try running your app. Hope it helps.

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Win32Exception: ApplicationName='E:\Android SDK\build-tools\27\aapt.exe', CommandLine='package --auto-add-overlay -v -f -m -J "gen" -M "AndroidManifest.xml" -S "res" -I "E:/Android SDK\platforms\android-24\android.jar" -F bin/resources.ap_', CurrentDirectory='Temp/StagingArea'
ارورش عوض شد !

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ارور مشخص نیست دقیق ولی این احتمالا رو میدم :

  1. aapt.exe رو نتونسته پیدا کنه ، ببینید فایل تو مسیر E:\Android SDK\build-tools\27\aapt.exe  هست
  2. platforms\android-24\android.jar ناقص ، ارتقا بدید به API 26
  3. مسیر SDK باید عوض بشه ، جابجا کنید تو یه درایو دیگه
  4. اسم پوشه Android SDK  باید بدون فاصله وکارکترهای اضافی باشه مثل ( _ و . و - و ....)

 

اول گزینه 4 رو تست کنید ، اسم پوشه رو کامل پاک کنید ، مجدد اسم بدید

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون از توجهتون 24 رو عوض کردم 25 و 26 رو هم گذاشتم اسم پوشه رو عوض کردم جا به جا کردم درست نشد !

تو مایکروسافت پرسیدم میگن ویندوزت رو عوض کن !

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

https://forum.unity.com/threads/win32exception-while-building-the-apk.466946/

اینو یه نگاه بندازید.

Hi,

I finally solved the problem.
It was my with system. I formatted my system and i installed unity it again, and i build the apk using same Android SDK.

Thanks for your Time and Support. 
I had the same problem replacing sdk files and deleting temp, library, obj folders worked for me. 

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...