رفتن به مطلب
  • 0

مربوط به label در b4a


Ali.t.76

سوال

سلام..فرض کنید من دوتا لیبل دارم و سه تا باتن..بعد میخام وقتی رقمه داخل لیبل1 سه رقمی شد وقتی دوباره یکی از باتنارو زدم دیگه عدد جدید رو به لیبل2 منتقل کنه..میشه بگید چه کدی باید اسنفاده کنم؟

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال های توصیه شده

درود

کد زیری که نوشتم میاد یسری اعداد رندوم تولید میکنه

لیبل اول رو چک میکنه اگه تعداد کارکترا برابر با 3 بود از لیبل دوم شروع میکنه

mhx3_screenshot_33.jpg

#Region  Project Attributes 
	#ApplicationLabel: B4A Example
	#VersionCode: 1
	#VersionName: 
	'SupportedOrientations possible values: unspecified, landscape or portrait.
	#SupportedOrientations: unspecified
	#CanInstallToExternalStorage: False
#End Region

#Region  Activity Attributes 
	#FullScreen: False
	#IncludeTitle: True
#End Region

Sub Process_Globals

End Sub

Sub Globals
	Private Button1 As Button
	Private Label1 As Label
	Private Label2 As Label
End Sub

Sub Activity_Create(FirstTime As Boolean)
	
	Activity.LoadLayout("main")
		Button1.Text = "Push ME ! "
		Label1.Color = Colors.blue
		Label1.TextColor = Colors.White
		Label2.TextColor = Colors.White	
		Label2.Color = Colors.red
End Sub

Sub Activity_Resume

End Sub

Sub Activity_Pause (UserClosed As Boolean)

End Sub


Sub Button1_Click
	Dim rando As Int = Rnd(0,300)
	
	If Label1.Text.Length <> 3 Then
		Label1.Text= rando
		Else
		Label2.Text = rando
	End If
End Sub

http://uupload.ir/view/uy1b_answercenter.zip/

موفق باشید

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...