رفتن به مطلب

بیش ترین درآمد از عدد و بیش ترین تعداد دانلود


MahdiHD

ارسال‌های توصیه شده

سلام به همه دوستان

چند تا سوال داشتم لطف کنید همه دوستان توسعه دهنده جواب بدن تا من و بقیه دوستان بتونیم نتیجه گیری کنیم چون اگر اطلاعاتی بیش تری در‌مورد کسب درآمد از شغلمون داشته بشیم بهتر هست ممنون.البته هرکدوم رو دلتون نخواست بگین یا نیاز به حساب‌کتاب داشت که وقتتون رو بگیره اشکالی نداره جواب ندین ولی بهتره جواب بدین:-D

۱- بیش ترین درآمد شما از یک برنامه در عدد چه قدر بوده در‌ یک ماه؟ و بیش ترین درآمد از روش ذکر شده از همه برنامه هاتون در یک ماه؟ لطفا با جزئیات بگید ( نام برنامه ، موضوع اون و زمانی‌که از انتشار‌ش گذشته مثلا برنامه x با موضوع y ، zروز از انتشار)

۲- بیش ترین درآمد شما از یک برنامه با پرداخت درون برنامه ای چه قدر بوده در‌ یک ماه؟ و بیش ترین درآمد از روش ذکر شده از همه برنامه هاتون در یک ماه؟ لطفا با جزئیات بگید ( نام برنامه ، موضوع اون و زمانی‌که از انتشار‌ش گذشته مثلا برنامه x با موضوع y ، zروز از انتشار)

۳- بیش ترین درآمد شما از یک برنامه با فروش‌مستقیم چه قدر بوده در‌ یک ماه؟و بیش ترین درآمد از روش ذکر شده از همه برنامه هاتون در یک ماه؟ لطفا با جزئیات بگید ( نام برنامه ، موضوع اون و زمانی‌که از انتشار‌ش گذشته مثلا برنامه x با موضوع y ، zروز از انتشار)

۴- کدام یک از برنامه های شما در‌کمترین زمان به بیش ترین دانلود دست پیدا کرده ؟ لطفا با جزئیات بگید ( تعداد دانلود و زمان و نام برنامه مثلا برنامه z :x دانلود در y روز)

۳- در حال حاظر کدوم روش رو پیشنهاد می‌کنید؟ پرداخت درون برنامه ای ، عدد یا فروش مستقیم ؟به چه علت؟ لطفا این مورد رو کامل بگید

۴- به نظر شما هر روش‌مناسب‌چه نوع برنامه ای هست؟

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...