رفتن به مطلب

لیست ویو خیلی سبک با ArrayAdapter برای آیتم های خیلی بالا


امین شاهدی

ارسال‌های توصیه شده

با سلام ،

 

یکی از مشکلاتی که مولتی پنل داره اینکه سرعت لود بسیار پایینه در حالی که لیست ویو با ArrayAdapter خیلی سرعت بالایی داره و میتونین توی آیتم های خیلی بالا ازش استفاده کنین .

 

این یه نمونه سورس برای اینکه فرق سرعت رو بفهمین

 

خواستم یه آموزش تصویری برای فروشگاه آماده کنم برای استفاده از این نوع لیست ویو ولی گفتم قبلش یه نمونه تست بزارم تا ببینم استقبال میشه اصلا که آموزش بسازم یا نه ...

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اره عالیه به نظرم اموزششو بزار ممنون

gunsmiley-face.gif

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

خسته نباشی امین جان

اره حتما این اموزش رو بزار

ببینید دوستان با این حالت شما میتونید N تا پنل داشته باشید بدون نیاز به لیمیت دادن به این مولتی پنل ها.

چرا ؟ چون داره از ArrayAdapter  استفاده میشه و ArrayAdapter  هیچ وقت نمیاد واسه 1000 تا رکورد 1000 تا مولتی پنل بسازه.

روال کارش به این شکله که میاد فقط اسکرین رو در نظر میگیره.یعنی سطح دید ما از یک صفحه 4 اینچ مسلما 4 اینچ بیشتر نیست و برای اینکه ما بتوینم ایتم های بیشتر رو ببینیم باید از اسکرول ویو استفاده کنیم و اینجا نحوه نمایش به شکلیه که شما 20 تا مثلا پنل دارید که این 20 پنل میاد تمامی رکورد ها حالا 1000 تا رو نشون میده.پس یعنی ما کلا 20 تا پنل داریم ( شایدم کمتر) که نمایش دهنده تمامی اطلاعات دیتابیس و اطلاعات کلیمون هستش.

ببخشید در حضور اقای شاهدی عزیز دارم توضیح میدم،چون خواستم ذهنیت بهتری نسبت به این موضوع داشته باشید و بدونید که اصلا چی میشه که همین مولتی پنل در بیسیک باعث کرش اما در ایکلیپس خیلی روان و بدون هنگ و کرش عمل میکنه.

در کل یکی از مواردی که در نظر گرفته میشه همین موضوع که امین عزیز قراره اموزششو قرار بدع و واقعا عالیه و توصیه میکنم همه استفاده کنید تا برنامه ای بدون کرش و حرفه ای داشته باشید.

البته تنها بحث به این ختم نمیشه و اکثریت برنامه هایی که دوستان دارن می نویسن فقط روی Main Thread  سواره و اینم خودش باعث کرش و سنگینی میشه که توصیه میکنم مباحثی چون تردینگ رو مد نظرتون هم داشته باشید

ببخشید که زیاد حرف زدم

موفق باشید

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...