رفتن به مطلب
  • 0

برخورد دو دایره و برگشت آن طبق قوانین فیزیک


abbas64

سوال

سلام به دوستان برنامه نویس.

یه عملی رو بهش نیازمندم تا یاد بگیرم و برای اینکه بتونم براتون توضیح بدم که دقیقا چی میخوام یه تصویر اینجا آوردم.

Porsesh.jpg

در چهار مورد بالا، فرض می گیریم که توپ سبز ثابت و توپ آبی متحرک باشد. با این وجود اگر در هر مورد توپ آبی طبق مسیر زرد رنگ به توپ سبز برخورد کنه، پس از برخورد طبق مسیر قرمز بر می گرده. مشاهده می شه که با توجه به جهت برخورد توپ آبی به توپ سبز زاویه ی بین مسیر رفت و برگشت با موارد دیگر فرق می کنه. گیج که نشدین با این توضیحات رنگی رنگی من؟ :Sحالا من هم دقیقا همین چیز رو میخوام. یعنی یه شی دایره ای متحرک داشته باشم که بعد از برخورد با شی های دایره ای دیگه، با رعایت قوانین فیزیک برگرده و با همون سرعت قبلی به مسیر خودش ادامه بده. منتظر هرگونه نظر و راهنمایی دوستان هستم.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

این سورس بازیه Asteroids خدمت شما 

فکر کنم به دردتون بخوره تو همین زمینه : 

http://s3.picofile.com/file/8209269400/Asteroids.zip.html

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داداشم این امکان برای لایبری گیم فیزیک فعاله اگر خواستی سورسشرو برات بفرستم

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...