رفتن به مطلب
  • 0

چطور جدول بسازم؟


omidgs

سوال

سلام

من میخوام یه برنامه مثل جدولانه درست کنم که یه جدول باشه که کاربر بتونه جای حروف رو با کشیدن و یا کلیک کردن روشون عوض کنه

http://cafebazaar.ir...me.jadval/?l=fa

چطور باید این کار رو انجام بدم ؟ آیا کتاخانه ای برای این کار هست؟

لطفا راهنمای بفرمایید.

تشکر

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

9 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

هنوز کسی اینجا نیست یه نظریه ای بده در مورد اینجور برنامه ها ؟؟؟؟؟

 

فقط زیر دیپلم باشه :D

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام خدمت دوستان

 

ببخشید که این تاپیک رو آپ می کنم

 

می خواستم ببینم دوستان آیا می دونن چطوری می شه این جور برنامه هایی رو درست کرد

 

اینجا

 

خوب طریق کار برنامه ها رو هم شاید دوستان بدونن یا نه ( کاربر روی یه حرف کلیک می کنه و جاش رو عوض می کنه اگه9 درست بود که رنگش عوض می شه و یک امتیاز اضاف می کنه ولی اگه غلط بود 5 امتیاز کم می کنه)

 

کلا می شه با b4a این جور برنامه هایی رو درست کرد ؟؟؟؟؟؟

 

با تشکر

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود 

خب اول می بایست برنامه فوق رو انالیز کنید و ببینید چه کار هایی انجام میده. 

اما روش خاصی به نظر بنده نمیرسه میتونید با استفاده از رویداد toch چندتا پنل و باتن ها اینکار ها رو انجام بدید.

ولی باز هم میگم باید ببینید دقیقا چه کار هایی رو انجام میده هر امکانات رو به صورت جداگانه راجبش تحقیق کنید.

موفق باشید

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام و ممنون از پاسختون

من در حال حاضر دنبال این کاربر بتونه جای حروف رو با کشیدن و یا کلیک کردن روشون عوض کنه

ممنون میشم اگر چیزی به ذهنتون رسید راهنمایی کنید

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

چند وقت پیش داشتم بهش فکر میکردم چون خودم بازی میکنم ولی یکم یعنی برای ساخت نبود

در اصل این جور برنامه ها چون اطلاعات ورودی زیادی دارند و هر مرحله با مرحله ی بعد فرق داره 

باید یه نوع شی ( ابجکت ) یا کلاس اختصاصی واسش بنویسی

حالا این کلاس یه سری متد ساده مثل همین تاچ داره که خونه هارو جا به جا میکنه و شروط اکه اگر درست بود فلان و نبود فلان

 

اصل برنامه ایجاد کلاسیت هست.

مثلا میتونی یه ارایه دو بعدی با بیشترین سطر و ستون از نوع باتن بسازی

بعد بیای خونه هایی که میخوای را دستی مقدار درست بدی مثلا تو تگشون بعد تو متنشون یه مقدار غلط

بعد بیای اینارو اگر مقدار دارند نمایش بدی تو صفحه که این قسمتش یکم سخته خودم چیزی به ذهنم نمیرسه

 

حالا وقتی میخوای مثلا مرحله ی 10 را باز کنی میری تو دیتابیس یا هر چی دیگه مقادیر را میخونی و از کلاس نمومنه میسازی

برای نمونه سازی کلاس هم باید اون اطلاعات را به سازنده ی کلاس بدی

 

کل مثله تشریح شد ؟

یکم شی گرایی و دیتابیس بلد باشی ساخته میشه

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ولی تا اونجا که من می دونم این برنامه رو با دیتابیس درست نکردن

 

با فایل هایی با پسوند xml هستند درست شدن

 

حالا چطوری ،،، نمی دونم

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ولی تا اونجا که من می دونم این برنامه رو با دیتابیس درست نکردن

 

با فایل هایی با پسوند xml هستند درست شدن

 

حالا چطوری ،،، نمی دونم

 

من توضیحم کامل بود

 

 

باید یه نوع شی ( ابجکت ) یا کلاس اختصاصی واسش بنویسی

 

حالا وقتی میخوای مثلا مرحله ی 10 را باز کنی میری تو دیتابیس یا هر چی دیگه مقادیر را میخونی و از کلاس نمومنه میسازی

 

شما اول علم ساختنشو برو مطالعه بکن یاد بگیر بعد خودت میفهمی بقیشو

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...