رفتن به مطلب

ادامه تاپیک : درخواست لایبراری ultimateview


AMiN.M7892

ارسال‌های توصیه شده

از مدیران عذر میخوام بخاطر اینکه ادامه ی یک تاپیک رو در اینجا مینویسم

راستش یکی از مدیران تاپیکم رو بستند و البته به حق نبود

خودشون حرفشون رو زدند و قفل کردند ک اصلا درست نبود

بگذریم

در جواب شما که اون حرف رو در تاپیک قبلی زدی:

این متن رو بخون:

این حرف از جهاتی درسته و از جهاتی نه .

درسته به خاطر اینکه در خیلی از موارد رعایت قانون کپی رایت تو ایران با محدودیت هایی همراه خواهد بود .

نخست اینکه کپی رایت همان طور که قبلا گفتم بیش از اینکه اخلاقی باشه ، حقوقی و قانونی است . ما در ایران و در مورد نرم افزارها و یا کتاب های خارجی قوانین مشخصی نداریم . از طرفی خیلی از شرکت ها به صورت یک طرفه ایران را به خاطر مسایل سیاسی و البته ناجوانمردانه ، تحریم کرده اند . بدیهی است که شما اگر هم بخواهید ، نمی توانید از این شرکت ها نرم افزار را به صورت قانونی و در ایران خریداری کنید .

دوم اینکه بر فرض مثال شما نرم افزار مربوطه را خریداری می کنید . طبیعی است که بخشی از هزینه یک نرم افزار که مربوط به پشتیبانی است ، را دور ریخته اید . این کار هم به نوعی ظلم در حق مشتری ، که شما باشید ، خواهد بود .

سوم اینکه قانون کپی رایت یک بحث کاملا حقوقی است ، در ایران اگر شما نرم افزار یا فیلمی خارجی را کپی کرده باشید ، هیچ قانونی را نقض نکرده اید . چه از لحاظ قوانین داخلی و چه از لحاظ قوانین بین المللی .

چهارم اینکه از لحاظ شرعی هیچ مشکلی نخواهید داشت . در ایران بسیاری از مردم مسلمان و شیعه هستند . دقیق خاطرم نیست ، اما چند تن از مراجع گفته بودند که کپی رایت از لحاظ شرعی پیرو قانون کشور است . به این معنی که تا قانون حق کپی رایت را برای نرم افزارهای خارجی به رسمیت نشناسد ، شرع با آن مشکلی نخواهد داشت . همینطور دو تن از مراجع کپی نرم افزار و فیلم های آمریکایی را مصداق نقض کپی رایت ندانسته بودند .

اینم لینکش:

http://www.pixeler.ir/%DA%A9%D9%BE%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%9F-%D8%B4%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D9%88%D9%82%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1/%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C/

ضمنا من شما رو مجبور به دادن لایبراری نکرده بودم که جبهه تدافعی گرفتید.

من گفتم نمی تونم لیب رو خودم دانلود کنم همین 

لطفا این تاپیک رو قفل نکنید!

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...