رفتن به مطلب

persian

کاربر عادی
  • تعداد ارسال ها

    37
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

پست ها ارسال شده توسط persian

  1. در در 1396/06/12, 17:43:35، مجید آرتا گفته است :

    به نام آنکه جانم بخشید و جهان

    امیدوارم حالتون خوب خوش باشه.

    خب اومدیم با نسخه ی جدید بیسیک 4 اندروید با یک هدیه ویژه تر.

    تشکر ویژه می کنم از امین مهدی نژاد عزیز که توی تمامی موارد در کنارمون همیشه هستش و یاری دهنده ما توی خیلی از امور انجمن میشه.

    و الان با فارسی سازی کردن نرم افزار بیسیک توسط بنده و آقای مهدی نژاد عزیز ( البته 80 درصد کار رو ایشون انجام دادن ) در خدمت شما عزیزان هستیم

    لازم به ذکر هستش که چند مدتی میشه از آموزش های بروز انجمن خبری نیست، نوید این رو میدم که در کنار اومدن این نسخه از بیسیک یک تحولی در راستای ارتقاء سطح انجمن داده میشه ( البته به کمک دوستان خوبم)، این تحول چه از لحاظ علمی و چه از لحاظ تغییر سیاست های مدیریتی هستش.

    خب میشه گفت ما اولین انجمنی هستیم که تونستیم برنامه رو با زبان فارسی در سطح اینترنت ارائه بدیم و خب از این خرسندیم که تونستیم زبان وطنی خودمون یعنی زبان فارسی رو به برنامه اضافه کنیم.

    برای اینکه بتونید پروژه های قبلی و پروژه های جدید رو با نسخه x.7 اجرا و کامپایل کنید باید از JDK نسخه ی 8 استفاده کنید.در غیر اینصورت پروژه قابل کامپایل و خطایابی نیستش.

     

    1.PNG

     

    pre_fab4a.gif

     

    در ادامه یک تاپیکی ایجاد خواهد شد برای توضیح کامل و به همراه مثال در مورد امکانات اضافه شده به بیسیک نسخه 7 به بالا.سعی میشه اموزش ها به صورت جامع باشند.

     

    رمز فایل » answercenter.ir

    دانلود فایل » B4A V7.3.rar

     

    :answercenter::hi:

    سلام من فایل مورد نظر و نصب کردم اما هنوز انگلیسیه؟چرا؟

×
×
  • اضافه کردن...