رفتن به مطلب
  • 0

کتابخانه پرداخت درون برنامه ی فروشگاه و api های بازار


Farhadlee

سوال

سلام دوستان ،

چند تا سوال داشتم خدمت شما در مورد کتابخانه پرداخت درون برنامه ی فروشگاه و api های بازار،

1- این کتابخانه ای که استاد شاهدی گزاشتن داخل فروشگاه ربطی به  انواع ورژن api هایی که بازار در قسمت راهنمای انتشار برنامه ها در موردشون توضیح داده دارد یا نه؟

مثلا بازار اومده در مورد انواع ورژن API توضیح داده و گفته که ورژن های قبلی تا شش ماه از کار می افتن و ...

می خواستم بدونم با تغییر هر دفعه ای این api ها کتابخانه هم باید تغییر کنه و یا ربطی به اونا نداره؟

 حالا به نظر خودم که فکر نمی کنم ربطی به هم داشته باشند از لحاظ تداخل و عملکرد ( این کتابخانه درون پرداخت و این api های چک کردن پرداخت بازار) ولی می خوام نظر شما رو بدونم که مطمئن بشم  :fekr: چون فکر کنم کتابخانه با سرور بازار درگیره و این api ها طبق گفته بازار با سرور درگیر نیستن ، ولی بیشتر برای این پرسیدم که مثلا هر زمان که بازار یک api جدید میزاره کدهای پرداخت درون برنامه ی بازار هم ( که به کتابخانه فروشگاه مربوطه)  آپدیت میشن و تغییر می کنن یا بازار کاری به کدهای دسترسی به پرداخت درون برنامه ای نداره ؟(چون اگه کاری به کدهای دسترسی به پرداخت درون برنامه ای نداشته باشه بدون اینکه کتابخانه آپدیت بشه  با تغییر api ها هم میتونیم از همین کتابخانه استفاده کنیم وگرنه باید منتظر آپدیت کتابخانه توسط استاد شاهدی باشیم)

2- یک سوال هم در مورد خود کتابخانه و آموزش موجود در فروشگاه دارم ، توقسمت توضیحات استاد شاهدی نگفتن که کتابخانه چند تا نوع پرداخت رو پشتیبانی میکنه ، مثلا خرید سکه برای برنامه (خریدهای مصرفی) رو پشتیبانی می کنه ؟ و اونم آموزش داده شده؟ یا فقط برای برای فعال سازی قسمت های مختلف برنامه کاربرد داره ؟ ( داخل توضیحات فقط به این اشاره شده)

ممنون.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

سلام ،

دوست عزیز در مورد سوال اول باید بگم که این دو کار به هم ربطی ندارند. یعنی مستندات درون پرداخت و کد های درون پرداخت جاوا که توسط کافه بازار ارائه شده و توسط آقای شاهدی برای B4A آماده شده ثابت هستند. اما API برای بررسی وضعیت خریدها بدون نیاز به بازار و از طریق سرور توسعه دهنده است.

شما اگر این آموزش و مابقی آموزش ها را مشاهده کنید ، متوجه می شید که کتابخانه هر دو نوع خرید را پشتیبانی می کند و محدودیتی وجود ندارد.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...