رفتن به مطلب
  • 0

مشکل در WebViewExtras


soltaneghalbha

سوال

سلام ؛

 

در سایت یک فرم دارم که این فرم یک فیلد عکس هم داره برای آپلود عکس ؛ اول اومدم با کتابخونه WebView استفاده کردم و آدرس مورد نظر (فرم در سایت) رو فراخونی کردم که با کلیک روی دکمه browse سایت برای آپلود پنجره ای باز نمیشد که من عکس رو انتخاب کنم ؛ با جستجو در سایت به این تایپیک رسیدم ؛ و از کتابخونه WebViewExtras استفاده کردم  و مشکل باز نشدن پنجره برای انتخاب عکس حل شد ؛

ولی الان مشکل دیگه ای که وجود داره اینه که وقتی عکس رو انتخاب و آپلود میکنیم هنگام آپلود خطای ناشناخته بودن پسوند رو میزنه (یعنی میگه پسوند مورد نظر اشتباهه ، با اینکه در سایت این مشکل وجود نداره ) مواجه میشم .

گفتم شاید مشکل از سایت هست ؛ دو سه تا سایت و آپلود سنتر رو هم امتحان کردم همشون همین خطا رو (ناشناخته بودن پسوند) رو میزنن . 

و این رو هم اضافه کنم وقتی که در امولاتور برنامه رو اجرا می کنم این مشکل وجود نداره و عکس به راحتی آپلود میشه ؛ و این رو هم بگم که در امولاتور Youwave عکس قشنگ آپلود میشه ؛ ولی باز در امولاتور nox اصلا پنجره باز نمیشه برای انتخاب عکس .

 

نرم افزار رو در یک گوشی و تبلت اجرا کردم ؛ در گوشی همین خطای ناشناخته بودن پسوند رو میزد ولی در تبلت مثل امولاتور nox پنجره باز نمیشد برای انتخاب عکس .

 

پست کمی طولانی شد :rolleyes2:

 

:53:

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...