رفتن به مطلب
بخش Unity به انجمن اضافه شد
  • 0

CallSub چه مواقعی استفاده می شود؟


boghalamoon

سوال

1 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

سلام

خوب میدونید واسه ساخت تابع یا متد باید از کلمه کلیدی Sub استفاده کرد و اینجا ما چندتا تابع CallSub داریم.ببینید از این تابع زمانی استفاده میشه که شما بخواهید یک مفدار رو از یک اکتیویتی دیگه بگیرید و یا تفییر بدید.

مثال میزنم

این کد اکتیویتی اصلی من :

Sub Activity_Create(FirstTime As Boolean)    
Activity.LoadLayout("Layout1")
End Sub


Sub Activity_Resume


End Sub


Sub Activity_Pause (UserClosed As Boolean)


End Sub
Sub MySub(Arg1 As Int , Arg2 As Int )
   Dim Result As Double
   Result = (Sqrt(Arg1)*2)+Logarithm(Arg2,2)/2
   Msgbox("Result :"&Result,"")
End Sub
Sub Button1_Click
   StartActivity(Ac2)
End Sub

و اینم کد اکتیویتی دوم بنده :

Sub Activity_Create(FirstTime As Boolean)    
Activity.LoadLayout("Layout2")

End Sub


Sub Activity_Resume


End Sub


Sub Activity_Pause (UserClosed As Boolean)


End Sub


Sub Button1_Click
   CallSubDelayed3(Main,"MySub",4,16)
End Su

ببین من توی اکتیویتی اول یک تابع تعریف کردم.تابع خاصی نیست میاد فقط 2 تا عدد میگیره از یکیش جذر میگیره و از یکی لگاریتم کاری به اینا نداریم.من فقط میخام Arg1 و Arg2 رو از طریق اکتیویتی دوم مقدار بدم و مقدارشو ببینم همین

و اومدم کد های بالا رو نوشتم

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...