رفتن به مطلب
بخش Unity به انجمن اضافه شد
  • 0

initialize کردن TypeFace!!!


hooooman

سوال

من میخام فونت یک EditText رو عوض کنم با این کد :

Sub Globals
Private MyFont As Typeface
Private EditText1 As EditText
Sub Activity_Create(FirstTime As Boolean)
MyFont.LoadFromAssets("Domrol_MRT.ttf")
Activity.LoadLayout("lV")
EditText1.Typeface=MyFont
end sub

فایل فونت رو هم به files اضافه کردم.

ولی ارور میده که باید MyFont اول Initialize بشه اما Initialize نداره !!!!

java.lang.RuntimeException: Object should first be initialized (Typeface).

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

4 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

اینجوری هست فکر کنم

Sub Globals
Dim MyFont As Typeface
End Sub

وبعد بیا تو اکتیویتی کریت اینکارو بکن

Sub Activity_Create(FirstTime As Boolean)

 Activity.LoadLayout("main")
  MyFont=Typeface.LoadFromAssets("Domrol_MRT.ttf")
  EditText1.text = MyFont
End Sub

در ضمن این اسم فونت رو کوتاه تر کن مشکل میگیره ازت

موفق باشی

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Edittext1.Typeface = Typeface.LoadFromAssets("droid.ttf")

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اگر از نسخه جدید بیسیک یعنی ورژن 4 استفاده میکنی دیگه برای فونت دادن نیاز به کد نیست

801-capture.jpg

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من نمیدونم چرا ولی توی بعضی از فرمهام type face رو بعد از لود فونت به کنترل که اختصاص میدم بدون هیچ اروری از برنامه خارج میشه و تو بعضی از فرمهام درست کار میکنه! مثلا توی یک فرم درمورد listView درست کار میکنه ولی توی یک فرم دیگه به خطی که type face مساوی متغیر از نوع type face قرار داده شده می رسه برنامه بدون ارور میره بیرون.اگه اون یک خط رو مارک کنم برنامه درست کار میکنه!!!

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...