رفتن به مطلب
  • 0

شرح کد نویسی در مدول


arastooms

سوال

سلام به همه عزیزان 
من در برنامه از یک مدول استفاده میکنم که برای یک منوی خاص هست و در اون مدول که کد ها رو پاین براتون قرار دادم 
اومده در هر ساب یه قسمتی رو با # مشخص کرده و در ساب قرار داده 
فقط میخاستم ببینم این چی هیت و چرا در ساب جدا نوشته 
و چه کاری انجام میده و چرا به صورت معمولی در ساب ننوشته 
برای مثال در کد های زیر قسمت 
#Region Declarations

که در ساب 

Private Sub Class_Globals

قرار داده شده 

 

 

 

و یا ساب 

Public Sub Initialize(Activity As Activity, Module As Object, EventName As String, AnimatedButtonImage As Bitmap, StaticButtonImage As Bitmap, x As Int, y As Int)
که در قسمت 

#Region Initialize
قرار داده شده 

 

 

ممنون میشم راهنمایی بفر مایید جهت آموزش
با تشکر

Private Sub Class_Globals
#Region Declarations	
Private MenuItems, MenuItemNewX, MenuItemNewY As List
Private Animator, AnimMenuItemRotate, AnimMenuItemMove As AnimationPlus
Private AnimSet As AnimationSet
Private IsAnimating As Boolean = False
Private menuOpen As Boolean = False
Private staticMenuButton, animatedMenuButton As ImageView
Private mEventName As String
Private mActivity As Activity
Private mModule As Object
Private CenterX, CenterY As Int
Private CurrentPosition As Int = 1
Private AnimationEndCount As Int = 0
Private MenuItemAnimationDelay As Int = 80
Private StaticMenuButtonWidth As Int = 60dip
Private StaticMenuButtonHeight As Int = 60dip
Private AnimatedMenuButtonWidth As Int = 60dip
Private AnimatedMenuButtonHeight As Int = 60dip
Private MenuItemWidth As Int = 60dip
Private MenuItemHeight As Int = 60dip
Private StartDegrees As Int = 181
Private DegreesSpan As Int = 181
Private ItemRadius As Int = 100dip
#End Region
End Sub
#Region Initialize
Public Sub Initialize(Activity As Activity, Module As Object, EventName As String, AnimatedButtonImage As Bitmap, StaticButtonImage As Bitmap, x As Int, y As Int)
CenterX = x
CenterY = y
mEventName = EventName
mActivity = Activity
mModule = Module
MenuItems.Initialize
If StaticButtonImage.IsInitialized Then
staticMenuButton.Initialize("menuButton")
staticMenuButton.Bitmap = StaticButtonImage
staticMenuButton.Gravity = Gravity.FILL
Activity.AddView(staticMenuButton, x - (StaticMenuButtonWidth / 2), y - (StaticMenuButtonHeight / 2), StaticMenuButtonWidth, StaticMenuButtonHeight)
End If
If AnimatedButtonImage.IsInitialized Then
animatedMenuButton.Initialize("menuButton")
animatedMenuButton.Bitmap = AnimatedButtonImage
animatedMenuButton.Gravity = Gravity.FILL
Activity.AddView(animatedMenuButton, x - (AnimatedMenuButtonWidth / 2), y - (AnimatedMenuButtonHeight / 2), AnimatedMenuButtonWidth, AnimatedMenuButtonHeight)
animatedMenuButton.BringToFront
End If
End Sub
#End Region

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

سلام به همه عزیزان

من در برنامه از یک مدول استفاده میکنم که برای یک منوی خاص هست و در اون مدول که کد ها رو پاین براتون قرار دادم

اومده در هر ساب یه قسمتی رو با # مشخص کرده و در ساب قرار داده

فقط میخاستم ببینم این چی هیت و چرا در ساب جدا نوشته

و چه کاری انجام میده و چرا به صورت معمولی در ساب ننوشته

برای مثال در کد های زیر قسمت

#Region Declarations

که در ساب

Private Sub Class_Globals

قرار داده شده

و یا ساب

Public Sub Initialize(Activity As Activity, Module As Object, EventName As String, AnimatedButtonImage As Bitmap, StaticButtonImage As Bitmap, x As Int, y As Int)

که در قسمت

#Region Initialize

قرار داده شده

ممنون میشم راهنمایی بفر مایید جهت آموزش

با تشکر

Private Sub Class_Globals
#Region Declarations	
Private MenuItems, MenuItemNewX, MenuItemNewY As List
Private Animator, AnimMenuItemRotate, AnimMenuItemMove As AnimationPlus
Private AnimSet As AnimationSet
Private IsAnimating As Boolean = False
Private menuOpen As Boolean = False
Private staticMenuButton, animatedMenuButton As ImageView
Private mEventName As String
Private mActivity As Activity
Private mModule As Object
Private CenterX, CenterY As Int
Private CurrentPosition As Int = 1
Private AnimationEndCount As Int = 0
Private MenuItemAnimationDelay As Int = 80
Private StaticMenuButtonWidth As Int = 60dip
Private StaticMenuButtonHeight As Int = 60dip
Private AnimatedMenuButtonWidth As Int = 60dip
Private AnimatedMenuButtonHeight As Int = 60dip
Private MenuItemWidth As Int = 60dip
Private MenuItemHeight As Int = 60dip
Private StartDegrees As Int = 181
Private DegreesSpan As Int = 181
Private ItemRadius As Int = 100dip
#End Region
End Sub
#Region Initialize
Public Sub Initialize(Activity As Activity, Module As Object, EventName As String, AnimatedButtonImage As Bitmap, StaticButtonImage As Bitmap, x As Int, y As Int)
CenterX = x
CenterY = y
mEventName = EventName
mActivity = Activity
mModule = Module
MenuItems.Initialize
If StaticButtonImage.IsInitialized Then
staticMenuButton.Initialize("menuButton")
staticMenuButton.Bitmap = StaticButtonImage
staticMenuButton.Gravity = Gravity.FILL
Activity.AddView(staticMenuButton, x - (StaticMenuButtonWidth / 2), y - (StaticMenuButtonHeight / 2), StaticMenuButtonWidth, StaticMenuButtonHeight)
End If
If AnimatedButtonImage.IsInitialized Then
animatedMenuButton.Initialize("menuButton")
animatedMenuButton.Bitmap = AnimatedButtonImage
animatedMenuButton.Gravity = Gravity.FILL
Activity.AddView(animatedMenuButton, x - (AnimatedMenuButtonWidth / 2), y - (AnimatedMenuButtonHeight / 2), AnimatedMenuButtonWidth, AnimatedMenuButtonHeight)
animatedMenuButton.BringToFront
End If
End Sub
#End Region

این Region تا اونجایی که من میدونم واسه قسمت بندی کدهاست.واسه راحتی کار.

مثلا Regionاینشیالایز اومده اون قسمت اینشیالایز رو جدا کرده واسه بهتر فهمیدن کدها

یا مثلا Region Declarations اومده قسمتی که مخصوص فراخوانی هاست رو جدا کرده

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...