رفتن به مطلب
بخش Unity به انجمن اضافه شد
  • 0

انتقال مقدار از یک اکتیویتی به اکتیویتی دیگه


hooooman

سوال

سلام

فرض کنین در بک اگتیویتی 1 متغیر ازنوع عمومی داریم. حالا از داخل این اکتیویتی یک اکتیویتی دیگه رو استارت میکنیم.داخل دومی مقدار متغیر عمومی قبلی رو مساوی با یک چیزی قرار میدیم و finidh میکنیم و به قبلی بر میگردیم. ولی مقدار متغیر عمومی عملا تغیری نکرده. میدونین میخام یه چیزی شبیه پروپرتی داشته باشم . اما اینجا امکان استفاده از get و set در داخل اکتیویتی ها نیست. نمیدونم منظورمو درست گفتم یا خیر . اگه بیانم نا رسا هست دوستان حلال کنن.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

5 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

سلام

برای اینکه هر مقداری رو تو اکتیوتی های دیگه استفاده کنی

باید ساب گلوبال وارد کنی

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ببخشین یک اشتباهی داشتم که متوجه شدم. اما یه مشکل دیگه در همین رابطه

وقتی از داخل یک رویدادی یک اکتیویتی رو استارت کنیم ، و در دومی finish کنیم ، به resume بر میگرده نه به خط بعد از Startactivity . یعنی اگر داخل اون رویداد بعد از خطی که استارت اکتیویتی رو انجام میده کد دیگه ای داشته یاشیم اون کد هیچ موقع اجرا نمیشه

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

من منظورتون رو نفهمیدم

میشه بیشتر توضیح بدید تا مشکلو حل کنم؟

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

ببینین وقتی از داخل یک رویدادی داخل یک اکتیویتی میگیم :

StartActivity(Myctivity)

وقتی از MyActivity با Finish خارج میشیم ، به Activity_Resume بر میگیردیم.

یعنی اگر داخل رویدادی که MyActivity رو استارت کرده بعد از استارت کردن دستورات دیگه ای اشته باشیم ، اونا هیچوقت اجرا نمیشن.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...