رفتن به مطلب
  • 0

سوال در خصوص بارگذاری عکس در imageview برای چند ثانیه و سپس عکس قبلی بارگذاری شود!!!!


m4soud

سوال

سلام

یک Imageview دارم که یک عکس روش هستش و بصورت رندوم و با یک تایمر در حال تغییر مکان هست!

حالا با کلیک روی این imageview میخوام عکس قبلیش به عکس جدید بارگذاری بشه اونم برای چند ثانیه فقط و باز به عکس قبلیش برگرده؟

ممنون میشم اگه کسی راهنماییم کنه

از دستور شرطی و تایمر هرچقدر تلاش کردم به نتیجه نرسیدم و فقط عکس عوض میشه و برنمیگرده به عکس قبلی!!!

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

5 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

مجدد سلام

عالیییییییی بود دمتون گرم ممنون خیلی خوب بود

درست شد بالاخره:)

میشه یه توضیحی بدین راجع به این راه حل ؟  یعنی b4a نمیفهمه که من میخوام بارگذاری کنم و قاطی میکنه پس باید محتویات قبلی رو توی یک چیزی بریزیم و بعد از اون ظرفی که ایجاد کردیم برای برگرداندن استفاده کنیم؟!!!

پس چرا dirassets رو بعنوان ظرف قبول نمیکنه!!!!!

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ظرف که والا چی بگم

شما چیزی رو توی است نمیتونید ذخیره کنید

ینی است فقط برای این هست که فایل های اولیه برنامه تون رو بریزید داخلش

چیزی اگر میخواین ذخیره کنید از دیر اینترنال استفاده کنید

البته تا جایی که من میدونم، شاید از است هم بشه استفاده کرد و من مطلع نباشم

راه حل هم چیز زیاد دشواری نیست

2 تا بیتمپ تعریف میکنی

عکستو هر بار تو بیتمپ 1 لود میکنی، وقتی که کلیک شد، عکس هارو عوض میکنی
یه جورایی یه بیتمپ موقت داری

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 14 دقیقه قبل، m4soud گفته است :

از دستور شرطی و تایمر هرچقدر تلاش کردم به نتیجه نرسیدم و فقط عکس عوض میشه و برنمیگرده به عکس قبلی!!!

سلام

کدهایی که توی این قسمت از حرف هاتون زدید نوشتید رو قرار بدید تا بررسی کنیم...

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مثلا

If  l<2 Then
    Select Case l
        Case 1
            l = l + 1
            png.Initialize(File.DirAssets , "Sweet-angel-icon.png")
            Target.Bitmap = png
        Case 2
            l = l + 1
            png.Initialize(File.DirAssets , "Sweet-angel-icon.png")
            Target.Bitmap = png
            cango = False
    End Select
    Else
    png.Initialize(File.DirAssets , "Furious-icon.png")
    Target.Bitmap = png
    End If

یک کانگو هم متغیر ساختم که هنگام تارگت کلیک true میشه اما بازم نشد

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

شما 2 تا بیتمپ تعریف کنید

یکی جدید، یکی قدیمی

وقتی که کلیک شد، بیتمپ ایمیج ویو رو بریزید توی قدیم و بیتمپ جدیدی که فعال کردید رو جاگذاری کنید

بعد از تایمر تیکی که بعد از کلیک فعال میشه، بیتمپ قبلی رو برگردونید و هر عکسی که میخواین قرار بدید در ایمیج ویو رو ، در بیتمپ قبلی ست کنید

پس 2تا بیتمپ دارید

Dim img As ImageView
Dim bit1 As Bitmap
Dim bit2 As Bitmap
'click'
bit1 = img.Bitmap
bit2.Initialize(File.DirAssets,"test2.png")
img.Bitmap = bit2
'timer tick'
img.Bitmap = bit1
'gharar dadane aks random e badi'
bit1.Initialize(File.DirAssets,"next.jpg")
img.Bitmap = bit1

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...