رفتن به مطلب
بخش Unity به انجمن اضافه شد
  • 0

بدست آوردن حجم فایل لود شده


esmaeil57

سوال

سلام دوستان گرامی

آیا راهی هست که وقتی توسط یه دستوری مثلا LoadBitmap یا هر چی شما بهتر میدونید وقتی یه فایلی رو لود میکنیم حجم اون رو بدست بیاریم که مثلا چند کیلو بایت و یا ... هست؟

ممنونم

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

اگر منظوریتون از لود کردن اینه که از حافظه گوشی لود بشه، بله عزیزم هست ...

File.Size(Dire as String,File as String)

رو میتونی استفاده کنی

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

منظورم این نبود. گفتم که با دستور

LoadBitmap یعنی از داخل پوشه خود برنامه.

ممنون از پاسخگویی شما.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوست عزیز.

ببینید یک تابع هست به اسم LastModified که مربوط میشه به آخرین تغییرات اعمال شده رو فایل ها.حالا من تست نکردم شاید حجم فیلو هم نشون داد

[h=3]به این شکل :[/h]

Dim d As Long[/b][b]d = File.LastModified(File.DirRootExternal, "1.txt")[/b]
[b]Msgbox(DateTime.Date(d), "Last modified")
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...