رفتن به مطلب
  • 0

اپلیکیشن تبلیغاتی مثل " دیوار"


arastooms

سوال

سلام به همه عزیزان واساتید گرامی 
فرض بفرمایید قرار هست یک اپلیکیشن تبلیغاتی خرید وفروش پیاده سازی بکنید برای مشتری دقیقا مثل اپلیکیشن " دیوار "

و فکر میکنید در ماه های اول حدود 10000 دانلود داشته باشید و حجمی از تبلیغات که کاربر ها قرار میدن ( با متن و عکس و دیتابیس و ...)

با توجه به توضیحات بالا ممکنه راهنمایی بفرمایید که 

1- چه نوع سروری رو پیشنهاد میکنید  و علت رو بفرمایید (قیمت و خارجی و داخلی بودن مهم نیست و فقط در آینده با ارتقا و ... به مشکل نخوریم)
2-از چه زبان برنامه نویسی استفاده میکنید سمت سرور  و چرا؟

3-ازچه نوع دیتابیسی در هاست استفاده میکنید و چرا؟
4-با چه متد هایی امنیت انتقال داده به کاربران به هاست رو انجام میدید و چه پیشنهادی دارید؟
 

5-و در پایان چه گزینه های کلیدی رو باید مد نظر داشته باشیم که این نوع برنامه ها نیاز دارند

با تشکر از همه اساتید عزیز 
ممنون میشم تجربیاتی اگر دارید حتی در یکی از زمینه های این 5 سوال من رو راهنمایی بفرمایید 
با تشکر


 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

سلام و عرض ادب

1- فک میکنم یک سرور HP G5 با رم نسبتا خووب و هارد یک و همچنین اگر پهنای باند خوبی پشتش قرار بگیره جواب گوی کارتون خواهد بود.چون من با سرور Hp G8 که در اختیار دارم البته رم ش 256GB هست و روی 10 میلیون درخواست در 3 ثانیه اول برنامه ریزی کردم و جواب میده.

اگر توانایی خرید و پشتیبانی سرور رو ندارین. میتونید از سرور های مجازی آسیاتک استفاده کنید و اگر اینم در ابتدای کار نمیتونید میشه از سرویس های هاست قوی مثل سایت pars.host استفاده کنید

2-زبان برنامه نویسی php رو پیشنهاد میکنم چون سرور که لینوکسی باشه دیگه php خوراااکه و دلیل دوم اینکه پلاگین های زیادی برای ساخت API وجود دارند

3- دیتابیس هم Mysql جواب کارتون رو خواهد داد چون کاملا با لینوکس و php سینک هست و قوی هست برای کارهای این چنینی. فقط نکته ای که فک کنم لازمه بگم اینه که توی ساخ جداول از DB Engine تحت عنوان Inno DB استفاده کنید حتماااا.

4-من خودم برای ارتباط برنامه با سرور از پلاگینی به اسم Flight استفاده میکنم.چون آسون و سریع ه و بسیار خوب کنترل میکنه انواع درخواست ها مثل put,patch,post,...

و خوبی دیگه ای که داره همه درخواست ها رو ارسال میکنه سمت فایل index و اونجا با ساخت انواع تابع برای کارهاتون میتونید پاسخ ش رو به اپ برسونید.که بدون شک نظر من برای پاسخ درخواست ها و همینطور خود درخواست ها فرمت JSON هستش.

لینک گیتهاب پلاگین

اگر حرفه ای هستید و میخواید کارتون واقعا حرفه ای پیش بره میتونید از RestFul API استفاده کنید.

اگر وقت بشه حتما آموزش استفاده از  پلاگین Flight رو میسازم و قرار میدم تو انجمن

5- نکته ای که برای اپ های سمت سرور وجود دارن امنیت اون هاست که اگر یکی اپ رو دیکامپایل کنه و به آدرس api شما برسه بازم نتونه کاری انجام بده.یکی از راه کارها برای انجام اینکار اینه که اطلاعات رمزگذاری شده متغیر برای هرکاربر رو در هدر درخواست هاتون ارسال کنید و سمت سرور بررسی کنید آِیا واقعا درخواست از اپ ارسال شده یا نه.و همچنین اگر میخواید با بیسیک سمت اندروید رو بنویسید حتما از روشی جامع برای ارتباط با سرور درکل اپ برقرار کنید. پیشنهاد من استفاده از یه سرویس ماژول که همه درخواست ها و جواب ها توی سرویس انجام میشه و به بقیه اکتیویتی ها ارسال بشه برای امجام کارها.مزیت این کار اینه که اگر شما بخواید روش ارسال تون رو تغییر بدین مثلا از کتابخونه httpJob تغییر بدین به کتابخونه PersianFastNetwork آقای شاهپیری دیگه نیاز نیست برای تک تک درخواست ها تغییر بدین فقط کافیه یجا روش ارسال رو تغییر بدین همین.

امیدوارم با توضیحاتم تونسته باشم کمک کرده باشمو موفق و پیروز باشید.

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

میخواستم بدانم کی آموزش Flight را در سایت قرار میدهید؟

ممنونم

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...