رفتن به مطلب
بخش Unity به انجمن اضافه شد
  • 0

ارسال اطلاعات از یک اکتیویتی به اکتیویتی دیگر


4221577

سوال

سلام.من یه برنامه کوچیک برای ارسال و دریافت داده به صورت string با بلوتوث نوشتم.الان داده ها که رد اکتیویتی اول هستند رو میخوام در اکتیویتی های دیگه استفاده کنم.متغییرهایی رو که به صورت ارسال و دریافت دارم  رو در Process_Globals قرار دادم و sub ها رو به صورت public sub  نوشتم ولی در اکتیویتی های دیگه هیچ کدوم با ارسال و داده تغییری ایجاد نمیشه. و اگه مبشه در مورد استفاده و کاربرد و تفاوت  کلاس و ماژول و استارتر  توضیح بدید.پیشا پیش از کمکتون خیلی ممنونم.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

در 5 دقیقه قبل، 4221577 گفته است :

سلام.من یه برنامه کوچیک ................

سلام از ماژول کد استفاده کن

- فرق ماژول کد با با کلاس فقط تو استفاده است یعنی چیز اضافه تری نسبت به هم ندارن . با کلاس می تونی کدات تبدیل به کتاب خونه کنی و برای استفاده باید انشیالازش کنی

- استارتر هم که یه سرویس پس زمینه هست از این هم استفاده کنی بد نیست ولی باید بلد باشی

 

 

 

اینا رو یاد بگیر

- کار با کلس

- کار با سرویس

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بابت پاسختون خیلی ممنونم.کدی هست که با دادن اون به اکتیتویتی اون رو فعال نگه داشت.و با رفتن به اکتیویتی دیگه همچنان به کار خودش ادامه بده؟

 

Public Sub kk_NewData (Buffer() As Byte)
reciv=BytesToString(Buffer,0,Buffer.Length,"utf8")

Log(reciv)


    Label1.Text=BytesToString(Buffer,0,Buffer.Length,"utf8")

End Sub


این کد داده رو از بافر به صورت بایت دریافت میکنه و تبدیل میکنه به string .وقتی که وارد اکتیویتی دیگه میشم قراره که از این دداده استفاده بشه.بنا به فرمایش شما بهتره که از starter استفاده بشه

 

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...