elyasbeshkani 0 ارسال شده در 10 دی، ۱۳۹۷ اشتراک گذاری ارسال شده در 10 دی، ۱۳۹۷ سلام من میحوام به صورت آفلاین شتاب گوشی رو محاسبه کنم مثلا فرض کنین گوشی توی ماشینه و یهویی ترمز بزنیم یا از حالت ساکن یهویی شتاب بگیره میخوام این شتاب رو در راستای x و y محسابه کنم و نشون بدم به کاربر چیکار میتونم بکنم؟ کسی میتونه راهنمایی کنه؟ ممنون لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
mobah 132 ارسال شده در 10 دی، ۱۳۹۷ اشتراک گذاری ارسال شده در 10 دی، ۱۳۹۷ سلام شتاب سنج شما آخر خط داخل "#Region Project Attributes" بیاید و کد زیر را بنویس #AdditionalJar: android-support-v4 تو گلوبالز هم تعریف کن Private as1 As Speedometer تو کریوت هم بنویس as1.Initialize("as1") Activity.AddView( as1 , 0%x , 0%y , 80%x , 80%y ) as1.CurrentSpeed = 0 as1.TheReadingTextColor = Colors.Green as1.TheReadingTextSize = 30 as1.MaxSpeed = 200.0 as1.ScaleColor = Colors.White as1.ScaleTextSize = 10 as1.OnColor = Colors.Magenta as1.OffColor = Colors.ARGB(100,255,255,255) as1.ScaleTextShadowColor = Colors.Transparent as1.ReadingTextShadowColor = Colors.Transparent Dim p As PhoneAccelerometer p.StartListening("p") این ساب را هم اضافه کن و نتیجه را ببینید --> صلوات برای ظهور آقا امام زمان(عج) یادنره Sub p_AccelerometerChanged (X As Float, Y As Float, Z As Float) as1.CurrentSpeed = x End Sub کتابخانه androidspeedometer : Libs-shetab-sanj لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
elyasbeshkani 0 ارسال شده در 10 دی، ۱۳۹۷ سازنده اشتراک گذاری ارسال شده در 10 دی، ۱۳۹۷ در 1 ساعت قبل، mobah گفته است : سلام شتاب سنج شما آخر خط داخل "#Region Project Attributes" بیاید و کد زیر را بنویس #AdditionalJar: android-support-v4 تو گلوبالز هم تعریف کن Private as1 As Speedometer تو کریوت هم بنویس as1.Initialize("as1") Activity.AddView( as1 , 0%x , 0%y , 80%x , 80%y ) as1.CurrentSpeed = 0 as1.TheReadingTextColor = Colors.Green as1.TheReadingTextSize = 30 as1.MaxSpeed = 200.0 as1.ScaleColor = Colors.White as1.ScaleTextSize = 10 as1.OnColor = Colors.Magenta as1.OffColor = Colors.ARGB(100,255,255,255) as1.ScaleTextShadowColor = Colors.Transparent as1.ReadingTextShadowColor = Colors.Transparent Dim p As PhoneAccelerometer p.StartListening("p") این ساب را هم اضافه کن و نتیجه را ببینید --> صلوات برای ظهور آقا امام زمان(عج) یادنره Sub p_AccelerometerChanged (X As Float, Y As Float, Z As Float) as1.CurrentSpeed = x End Sub کتابخانه androidspeedometer : Libs-shetab-sanj ببخشید این مال اندروید استودیوست؟ لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
محمدرضا شاهپیری 5,582 ارسال شده در 10 دی، ۱۳۹۷ اشتراک گذاری ارسال شده در 10 دی، ۱۳۹۷ خدمت شما. شتاب تو سه راستا رو به صورت زیر میتونید بگیرید. البته تست کنید public class MainActivity extends AppCompatActivity implements SensorEventListener { private float[] gravity = new float[3]; private float[] linear_acceleration = new float[3]; @Override protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) { super.onCreate(savedInstanceState); setContentView(R.layout.activity_main); SensorManager mSensorManager = (SensorManager) getSystemService(SENSOR_SERVICE); Sensor mAccelerometer = mSensorManager.getDefaultSensor(Sensor.TYPE_ACCELEROMETER); mSensorManager.registerListener(this, mAccelerometer, SensorManager.SENSOR_DELAY_NORMAL); } @Override public void onSensorChanged(SensorEvent event) { // alpha is calculated as t / (t + dT) // with t, the low-pass filter's time-constant // and dT, the event delivery rate final float alpha = 0.8f; gravity[0] = alpha * gravity[0] + (1 - alpha) * event.values[0]; gravity[1] = alpha * gravity[1] + (1 - alpha) * event.values[1]; gravity[2] = alpha * gravity[2] + (1 - alpha) * event.values[2]; linear_acceleration[0] = event.values[0] - gravity[0]; linear_acceleration[1] = event.values[1] - gravity[1]; linear_acceleration[2] = event.values[2] - gravity[2]; } } لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
elyasbeshkani 0 ارسال شده در 11 دی، ۱۳۹۷ سازنده اشتراک گذاری ارسال شده در 11 دی، ۱۳۹۷ در 11 ساعت قبل، محمدرضا شاهپیری گفته است : خدمت شما. شتاب تو سه راستا رو به صورت زیر میتونید بگیرید. البته تست کنید public class MainActivity extends AppCompatActivity implements SensorEventListener { private float[] gravity = new float[3]; private float[] linear_acceleration = new float[3]; @Override protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) { super.onCreate(savedInstanceState); setContentView(R.layout.activity_main); SensorManager mSensorManager = (SensorManager) getSystemService(SENSOR_SERVICE); Sensor mAccelerometer = mSensorManager.getDefaultSensor(Sensor.TYPE_ACCELEROMETER); mSensorManager.registerListener(this, mAccelerometer, SensorManager.SENSOR_DELAY_NORMAL); } @Override public void onSensorChanged(SensorEvent event) { // alpha is calculated as t / (t + dT) // with t, the low-pass filter's time-constant // and dT, the event delivery rate final float alpha = 0.8f; gravity[0] = alpha * gravity[0] + (1 - alpha) * event.values[0]; gravity[1] = alpha * gravity[1] + (1 - alpha) * event.values[1]; gravity[2] = alpha * gravity[2] + (1 - alpha) * event.values[2]; linear_acceleration[0] = event.values[0] - gravity[0]; linear_acceleration[1] = event.values[1] - gravity[1]; linear_acceleration[2] = event.values[2] - gravity[2]; } } سلام ببخشید این کد وقتی حتی گوشی روی زمین ثابته هم یه مقدار شتابی دارهگ یعنی با چرخوندن گوشی مقادیر عوض میشن کدی میخوام که شتاب حرکت رو بسنجه یعنی سرعت میشه متر بر ثانیه و شتاب میشه متر بر مجذور ثانیه یعنی همون سرعت تقسیم بر ثانیه لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
mahdi999 9 ارسال شده در 12 دی، ۱۳۹۷ اشتراک گذاری ارسال شده در 12 دی، ۱۳۹۷ اگر به دنبال پیاده سازی INS هستی، به این سادگی ها نیست. باید مقالات رو بخونی و الگوریتم ها رو از اونجا پیاده سازی کنی. برای کاهش خطا و پرش اطلاعات شتاب سنج (و هر مقدار متغییر دیگه که بر حسب زمان تغییر می کنه) می تونی از فیتلر کالمن استفاده کنی. در کل انتگرال گیری از شتاب برای رسیدن به سرعت و جابجایی چون بر حسب زمان خواهد بود خطای بالایی با گذشت زمان داره. البته با استفاده از الگوریتم های پیشرفته (مقالات علمی و کتاب) می تونی تا حد زیادی به هدف برسی. لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
hossein16 18 ارسال شده در 14 دی، ۱۳۹۷ اشتراک گذاری ارسال شده در 14 دی، ۱۳۹۷ فک میکنم دو تا سوء تفاهم ایجاد شد منظور از شتاب ، اون شتاب سنج گوشی نیست و اینکه فاصله نقطه دوم منهای نقطه اول، تقسیم بر اختلاف زمانی ، میشه سرعت ، نه شتاب اگه اشتباه نکنم تنها راهش استفاده از gps هست که خطای زیادی داره و دقیق نیست لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
سوال
elyasbeshkani 0
سلام
من میحوام به صورت آفلاین شتاب گوشی رو محاسبه کنم
مثلا فرض کنین گوشی توی ماشینه و یهویی ترمز بزنیم یا از حالت ساکن یهویی شتاب بگیره
میخوام این شتاب رو در راستای x و y محسابه کنم و نشون بدم به کاربر
چیکار میتونم بکنم؟
کسی میتونه راهنمایی کنه؟
ممنون
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
6 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است
ارسالهای توصیه شده
بایگانی شده
این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.