resan 52 ارسال شده در 3 خرداد، ۱۳۹۴ اشتراک گذاری ارسال شده در 3 خرداد، ۱۳۹۴ سلام همگی دوستان عرضم به خدمت شما من یه بازی ساختم که خروجی html هستش حالا این بازی جاوا اسکریپت و چنتا صدا داره وقتی اونو با وب ویو توی بیسیک لود میکنم یکم کند میشه و صدا اصلا پخش نمیشه ؟؟؟ 1. راهی هست که صدای بازی هم پخش بشه ؟؟؟ 2. راهی هست که سرعت وب ویو بیشتر بشه ؟؟؟ لازم به ذکر هست که بازی من 2 تا پوشه درست میکنه یکی برای صداها و یکی برای عکس ها عکس ها لود میشن ولی صدا نه ؟؟؟ ممنون میشم دوستان راهنمایی کنن لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
مهدی ایزدی 9,203 ارسال شده در 3 خرداد، ۱۳۹۴ اشتراک گذاری ارسال شده در 3 خرداد، ۱۳۹۴ کد مربوط به ذخیره سازی صدا ها و Load و خواندن صداها رو قرار بدید لطفا لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
resan 52 ارسال شده در 3 خرداد، ۱۳۹۴ سازنده اشتراک گذاری ارسال شده در 3 خرداد، ۱۳۹۴ سلام اقای ایزدی و تشکر بابات جواب حقیقتش کدهای از جکوری خونده میشن و بازی روی مرورگر اجرا میشه کد html رو میزارم <!DOCTYPE html><html manifest="offline.appcache"><head> <meta charset="UTF-8" /> <meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge,chrome=1" /> <title>def</title> <!-- Standardised web app manifest --> <link rel="manifest" href="app.manifest" /> <!-- Allow fullscreen mode on iOS devices. (These are Apple specific meta tags.) --> <meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1.0, maximum-scale=1.0, minimum-scale=1.0, user-scalable=no, minimal-ui" /> <meta name="apple-mobile-web-app-capable" content="yes" /> <meta name="apple-mobile-web-app-status-bar-style" content="black" /> <meta name="HandheldFriendly" content="true" /> <!-- All margins and padding must be zero for the canvas to fill the screen. --> <style type="text/css"> * { padding: 0; margin: 0; } html, body { background: #000; color: #fff; overflow: hidden; touch-action-delay: none; touch-action: none; -ms-touch-action: none; } canvas { touch-action-delay: none; touch-action: none; -ms-touch-action: none; } </style> </head> <body> <div id="fb-root"></div> <!-- The canvas must be inside a div called c2canvasdiv --> <div id="c2canvasdiv"> <!-- The canvas the project will render to. If you change its ID, don't forget to change the ID the runtime looks for in the jQuery ready event (above). --> <canvas id="c2canvas" width="960" height="560"> <!-- This text is displayed if the visitor's browser does not support HTML5. You can change it, but it is a good idea to link to a description of a browser and provide some links to download some popular HTML5-compatible browsers. --> Your browser does not appear to support HTML5. Try upgrading your browser to the latest version. <a href="http://www.whatbrowser.org">What is a browser?</a> <br/><br/><a href="http://www.microsoft.com/windows/internet-explorer/default.aspx">Microsoft Internet Explorer</a><br/> <a href="http://www.mozilla.com/firefox/">Mozilla Firefox</a><br/> <a href="http://www.google.com/chrome/">Google Chrome</a><br/> <a href="http://www.apple.com/safari/download/">Apple Safari</a><br/> <a href="http://www.google.com/chromeframe">Google Chrome Frame for Internet Explorer</a><br/> </canvas> </div> <!-- Pages load faster with scripts at the bottom --> <script src="jquery-2.1.1.min.js"></script> <script src="pathfind.js"></script> <script src="https://ssl.kongcdn.com/javascripts/kongregate_api.js"></script> <!-- The runtime script. You can rename it, but don't forget to rename the reference here as well. This file will have been minified and obfuscated if you enabled "Minify script" during export. --> <script src="c2runtime.js"></script> <script src="c2webappstart.js"></script></body> </html> لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
مهدی ایزدی 9,203 ارسال شده در 3 خرداد، ۱۳۹۴ اشتراک گذاری ارسال شده در 3 خرداد، ۱۳۹۴ حقیقتا بنده از این کدها هیچ سر در نیاوردم و نتونستم رابطه ای برای پخش موزیک توش پیدا کنم *fekr* اجازه بدید چند نفر از HTML کارها نظیر آقای خرم و قاسمی نیا و امثالهم بیان ببینن میتونن کد صحیح رو بدن یا خیر لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
حسن قاسمی نیا 547 ارسال شده در 3 خرداد، ۱۳۹۴ اشتراک گذاری ارسال شده در 3 خرداد، ۱۳۹۴ سلام عزیز دل برادر داش گلم یک توصیه دوستانه بهت میکنم هر موقع خواستی کدی از تحت وب جایی قرار بدی که سوال بپرسی مرتبش کن بعد بذار این کد بالای شما ( قسمت های تبلیغ و کامنتاشو پاک کردم ) <!DOCTYPE html><html manifest="offline.appcache"> <head> <meta charset="UTF-8" /> <meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge,chrome=1" /> <title>def</title> <link rel="manifest" href="app.manifest" /> <meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1.0, maximum-scale=1.0, minimum-scale=1.0, user-scalable=no, minimal-ui" /> <meta name="apple-mobile-web-app-capable" content="yes" /> <meta name="apple-mobile-web-app-status-bar-style" content="black" /> <meta name="HandheldFriendly" content="true" /> <style type="text/css"> * { padding: 0; margin: 0; } html, body { background: #000; color: #fff; overflow: hidden; touch-action-delay: none; touch-action: none; -ms-touch-action: none; } </style> </head> <body> <div id="fb-root"></div> <script src="jquery-2.1.1.min.js"></script> <script src="pathfind.js"></script> <script src="https://ssl.kongcdn.com/javascripts/kongregate_api.js"></script> <script src="c2runtime.js"></script> <script src="c2webappstart.js"></script> </body> </html> کدی که اینجا قرار دادید چیز خاصی نداره فقط اومده فایل های برنامه را در یک فایل فرخوانی کرده که فکر کنم این فایل index باشه اونم برای اینه که وقتی کاربر به پوشه این برنامه اومد کار کنه تو فایل دیگه ای نره . در واقع از کد های بالا چیزی نمیشه فهمید چون فقط فرخوانی شدن محتواشون مشخص نیست . شما ابتدا با یک مرور گز موزیلا یا کروم برو تو خود بازی ببین صدا هاش پخش میشه اگه پخش بشه که بازیت مشکل نداره مشکلت مربوط به درست ست نکردن با اندروید میشه اگه پخش نشه که قاعدتا مشکل داره باید یطوری بازی رو بهم برسونی برسیش کنم . لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
پژمان نیکروان 6,055 ارسال شده در 3 خرداد، ۱۳۹۴ اشتراک گذاری ارسال شده در 3 خرداد، ۱۳۹۴ تا اونجایی که من میدونم توی وب ویوی اندروید صدا پخش نمیشه فکر کنم *nose* لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
Mohsen27 199 ارسال شده در 3 خرداد، ۱۳۹۴ اشتراک گذاری ارسال شده در 3 خرداد، ۱۳۹۴ تا اونجایی که من میدونم توی وب ویوی اندروید صدا پخش نمیشه فکر کنم *nose* میشه پژمان جان *nose* شما فقط باید لینک این موزیکشو داشته باشید با فلش پلیر وب ویو میشه این کاروم کرد*herher* لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
حسن قاسمی نیا 547 ارسال شده در 3 خرداد، ۱۳۹۴ اشتراک گذاری ارسال شده در 3 خرداد، ۱۳۹۴ یک نکته اصاصی که یادم رفت بگم <meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge,chrome=1" /> <link rel="manifest" href="app.manifest" /> <meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1.0, maximum-scale=1.0, minimum-scale=1.0, user-scalable=no, minimal-ui" /> <meta name="apple-mobile-web-app-capable" content="yes" /> <meta name="apple-mobile-web-app-status-bar-style" content="black" /> <meta name="HandheldFriendly" content="true" /> این متا ها برای مرور گر هست حتی اینترنت اکس پلور هم این امکانات رو نداره بایید میدونم وب ویو داشته باشه لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
Mohammadsgh 18 ارسال شده در 3 خرداد، ۱۳۹۴ اشتراک گذاری ارسال شده در 3 خرداد، ۱۳۹۴ فک نکنم بشه لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
milad19 113 ارسال شده در 3 خرداد، ۱۳۹۴ اشتراک گذاری ارسال شده در 3 خرداد، ۱۳۹۴ سلام وب ویو امکاناتش خیلی کمه مخصوصا در اجرای جی کوئری و جاوا اسکریپت لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
Alireza Khoram مهمان ارسال شده در 3 خرداد، ۱۳۹۴ اشتراک گذاری ارسال شده در 3 خرداد، ۱۳۹۴ <!DOCTYPE html><html manifest="offline.appcache"><head> <meta charset="UTF-8" /> <meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge,chrome=1" /> <title>def</title> <!-- Standardised web app manifest --> <link rel="manifest" href="app.manifest" /> <!-- Allow fullscreen mode on iOS devices. (These are Apple specific meta tags.) --> <meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1.0, maximum-scale=1.0, minimum-scale=1.0, user-scalable=no, minimal-ui" /> <meta name="apple-mobile-web-app-capable" content="yes" /> <meta name="apple-mobile-web-app-status-bar-style" content="black" /> <meta name="HandheldFriendly" content="true" /> <!-- All margins and padding must be zero for the canvas to fill the screen. --> <style type="text/css"> * { padding: 0; margin: 0; } html, body { background: #000; color: #fff; overflow: hidden; touch-action-delay: none; touch-action: none; -ms-touch-action: none; } canvas { touch-action-delay: none; touch-action: none; -ms-touch-action: none; } </style> </head> <body> <div id="fb-root"></div> <!-- The canvas must be inside a div called c2canvasdiv --> <div id="c2canvasdiv"> <!-- The canvas the project will render to. If you change its ID, don't forget to change the ID the runtime looks for in the jQuery ready event (above). --> <canvas id="c2canvas" width="960" height="560"> <!-- This text is displayed if the visitor's browser does not support HTML5. You can change it, but it is a good idea to link to a description of a browser and provide some links to download some popular HTML5-compatible browsers. --> Your browser does not appear to support HTML5. Try upgrading your browser to the latest version. <a href="http://www.whatbrowser.org">What is a browser?</a> <br/><br/><a href="http://www.microsoft.com/windows/internet-explorer/default.aspx">Microsoft Internet Explorer</a><br/> <a href="http://www.mozilla.com/firefox/">Mozilla Firefox</a><br/> <a href="http://www.google.com/chrome/">Google Chrome</a><br/> <a href="http://www.apple.com/safari/download/">Apple Safari</a><br/> <a href="http://www.google.com/chromeframe">Google Chrome Frame for Internet Explorer</a><br/> </canvas> </div> <!-- Pages load faster with scripts at the bottom --> <script src="jquery-2.1.1.min.js"></script> <script src="pathfind.js"></script> <script src="https://ssl.kongcdn.com/javascripts/kongregate_api.js"></script> <!-- The runtime script. You can rename it, but don't forget to rename the reference here as well. This file will have been minified and obfuscated if you enabled "Minify script" during export. --> <script src="c2runtime.js"></script> <script src="c2webappstart.js"></script></body> </html> ببین دوست عزیز کد HTML که دادی کار خاصی نمیکنه فقط میاد یه سری اسکریپ های java Script رو فراخوانی میکنه. شما لطفا اسکریپت های فراخوانی شده رو هم بزارید. لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
Alireza.Ghafari 2,104 ارسال شده در 3 خرداد، ۱۳۹۴ اشتراک گذاری ارسال شده در 3 خرداد، ۱۳۹۴ پخش موزیک رو من هم تلاش کردم در وب ویو قرار بدم ولی نشد متاسفانه. من خودم یه بازی با کانکراست تحت html نوشتم بدون لگ رو وب ویو اندروید اجرا می شد ولی صدا ها رو پخش نمیکرد. برای بازار هم فرستادم گفتن نمیشه تاییدش کرد به خواطر بیصدا بودنش لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
resan 52 ارسال شده در 3 خرداد، ۱۳۹۴ سازنده اشتراک گذاری ارسال شده در 3 خرداد، ۱۳۹۴ سلام ممنون که دوستان توضیحاتی دادن بازی توی فایرفاکس اجرا میشه و صدا هم عالی هستش روی هاست بار گذاری کردم متاسفانه صدارو میگه حتما باید دانلود کنی و باز هم صدا اجرا نشد توی بیسیک هم اینکه صدا نداره هم خیلی کند میشه ؟؟ غیر از این اگر دوستان راهی رو سراغ دارن که من فایل html رو به اندروید تبدیل کنم ممنون میشم معرفی کنن لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
ارسالهای توصیه شده
بایگانی شده
این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.