رفتن به مطلب
  • 0

مشکل در پخش صدا بعد زیاد شدن تعداد activity


رضا قاسمی پور

سوال

spacer.png 

 

 

تقریبا  ۷۰۰   تا اکتویتی   به صورت بخش  بخش   بعد  رد  کردن  مثلا  ۲۰   ۳۰   مرحله  صداش  دیگه  در  نمیاد  حتا  صدای  صحیح  غلط که گذاشتم برای  جوابش در نمیاد   باز  میایی  بیرون  از  برنامه  دوباره  ادامه  میری  صدا  درست  میشه   مشکل  از کجاس واقعا سردرنمیارم  کد هیچ مشکلی  نداره

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

7 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

در در 13 اسفند 1399 در 15:28، رضا قاسمی پور گفته است :

spacer.png 

 

 

تقریبا  ۷۰۰   تا اکتویتی   به صورت بخش  بخش   بعد  رد  کردن  مثلا  ۲۰   ۳۰   مرحله  صداش  دیگه  در  نمیاد  حتا  صدای  صحیح  غلط که گذاشتم برای  جوابش در نمیاد   باز  میایی  بیرون  از  برنامه  دوباره  ادامه  میری  صدا  درست  میشه   مشکل  از کجاس واقعا سردرنمیارم  کد هیچ مشکلی  نداره

والا من همینطوری با یک اکتیویتی بزور کار میکنید و اصن از دیزاینر استفاده نمیکنم بعد شما چطوری با 700 اکتیویتی کار میکنین و از دیزانرش استفاده میکنید بهترین کار اینکه یک لایوت و یک اکتیویتی داشته باشید و با کد همه کار ها پیش برید

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست عزیز باید از دیتابیس استفاده کنید تا برنامتون رو تو یه اکتیویتی پیاده کنید نه 700 تا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در 14 اسفند 1399 در 07:42، امیرحسین قاسمی گفته است :

سلام،

دوست عزیز بنظرم داشتن ۷۰۰ تا اکتویتی توی یک برنامه کمی غیر اصولی بنظر میرسه. باید یا از ۷۰۰ تا لایوت استفاده می کردید و با زدن دکمه بعدی محتویات این لایوت فعلی پاک می شد و لایوت جدید بود میشد البته این هم زیاد خوب نیست چون ۷۰۰ تا لایوت هم شاید برنامه رو سنگین کنه. بهترین راه بنظرم این هست که شما فقط از یک اکتویتی و از یک لایوت استفاده می کردید بدین شکل که با کلیک روی دکمه بعدی فقط متن حالا لیبل عوض میشد و می‌توانستید یک متغیر int هم توی global تعریف کنید و اونو برابر با یک قرار دهید و با هر بار کلیک روی دکمه بعدی یکی بهش اضافه می کردید. فایده این کار اینه که می‌توانستید برای پخش آهنگ ازش استفاده کنید و برای وارد کردن نام صدا ابتدا متغیر اینت رو وارد می کردید و سپس پسوند مثلا .mp3 رو بهش اضافه می کردید. فرصت کنم آموزشی در این باره قرار خواهم داد.

اما راستش نمیدونم چرا اینطوری میشه و پس از گذشت بیست سی تا اکتویتی صدا در نمیاد شاید برنامه عملکردش کند میشه. ببینم شما پس از باز کردن اکتویتی جدید اکتویتی قبلی رو می بندید؟

اره در    Activity_Resume 

activity.finish    قرار  دادم  با رفتم  ب صفحه بعد  صفحه قبل  پاک  میشه

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در 14 اسفند 1399 در 23:50، Mthzf1384 گفته است :

سلام خدمت شما دوست عزیز

من واقعا نمیدونم چطوری با 700 تا اکتیویتی کار میکنید مگه چقدر لایوت دارید اصلا مگه میشه؟:scare3::scratch_one-s_head:

به نظرم شما برای هر کلمه دارید اکتیویتی میزنید در صورتی که واقعا نیازی نیست شما به راحتی با یک دیتابیس آفلاین میتونید با یه لایوت و یه لیبل کلمه هاتون رو از دیتابیس بگیرید و هر بار تغییرش بدید

اگه میشه یه توضیحی راجع به برنامتون بدید تا دوستان بتونن راهنماییتون کنن واقعا این  روش اصولی نیست

اره  متوجه  هستم    این  اولین  برنامه  ای  بود  که  ساختم  برای همین   اشتباه  رفتم  مسیرو  کلا    

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 16 ساعت قبل، رضا قاسمی پور گفته است :

spacer.png 

 

 

تقریبا  ۷۰۰   تا اکتویتی   به صورت بخش  بخش   بعد  رد  کردن  مثلا  ۲۰   ۳۰   مرحله  صداش  دیگه  در  نمیاد  حتا  صدای  صحیح  غلط که گذاشتم برای  جوابش در نمیاد   باز  میایی  بیرون  از  برنامه  دوباره  ادامه  میری  صدا  درست  میشه   مشکل  از کجاس واقعا سردرنمیارم  کد هیچ مشکلی  نداره

سلام،

دوست عزیز بنظرم داشتن ۷۰۰ تا اکتویتی توی یک برنامه کمی غیر اصولی بنظر میرسه. باید یا از ۷۰۰ تا لایوت استفاده می کردید و با زدن دکمه بعدی محتویات این لایوت فعلی پاک می شد و لایوت جدید بود میشد البته این هم زیاد خوب نیست چون ۷۰۰ تا لایوت هم شاید برنامه رو سنگین کنه. بهترین راه بنظرم این هست که شما فقط از یک اکتویتی و از یک لایوت استفاده می کردید بدین شکل که با کلیک روی دکمه بعدی فقط متن حالا لیبل عوض میشد و می‌توانستید یک متغیر int هم توی global تعریف کنید و اونو برابر با یک قرار دهید و با هر بار کلیک روی دکمه بعدی یکی بهش اضافه می کردید. فایده این کار اینه که می‌توانستید برای پخش آهنگ ازش استفاده کنید و برای وارد کردن نام صدا ابتدا متغیر اینت رو وارد می کردید و سپس پسوند مثلا .mp3 رو بهش اضافه می کردید. فرصت کنم آموزشی در این باره قرار خواهم داد.

اما راستش نمیدونم چرا اینطوری میشه و پس از گذشت بیست سی تا اکتویتی صدا در نمیاد شاید برنامه عملکردش کند میشه. ببینم شما پس از باز کردن اکتویتی جدید اکتویتی قبلی رو می بندید؟

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام همونطور که دوستمون هم گفتند 700 تا اکتیویتی کار اشتباهیه. برنامه کاراییش میاد پایین. یه اکتیویتی با یه لایوت کفایت میکنه. یه تابع ایجاد کن و هر چندبار که خواستید اونا صدا بزنید. مشکل صدا هم برطرف میشه.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 19 ساعت قبل، رضا قاسمی پور گفته است :

spacer.png 

 

 

تقریبا  ۷۰۰   تا اکتویتی   به صورت بخش  بخش   بعد  رد  کردن  مثلا  ۲۰   ۳۰   مرحله  صداش  دیگه  در  نمیاد  حتا  صدای  صحیح  غلط که گذاشتم برای  جوابش در نمیاد   باز  میایی  بیرون  از  برنامه  دوباره  ادامه  میری  صدا  درست  میشه   مشکل  از کجاس واقعا سردرنمیارم  کد هیچ مشکلی  نداره

سلام خدمت شما دوست عزیز

من واقعا نمیدونم چطوری با 700 تا اکتیویتی کار میکنید مگه چقدر لایوت دارید اصلا مگه میشه؟:scare3::scratch_one-s_head:

به نظرم شما برای هر کلمه دارید اکتیویتی میزنید در صورتی که واقعا نیازی نیست شما به راحتی با یک دیتابیس آفلاین میتونید با یه لایوت و یه لیبل کلمه هاتون رو از دیتابیس بگیرید و هر بار تغییرش بدید

اگه میشه یه توضیحی راجع به برنامتون بدید تا دوستان بتونن راهنماییتون کنن واقعا این  روش اصولی نیست

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...