رفتن به مطلب
بخش Unity به انجمن اضافه شد
  • 0

مشکل در SDK ورژن


User

سوال

<uses-sdk android:minSdkVersion="5" android:targetSdkVersion="29"/>

طبیعتا targetSdkVersion="29 باید باشه تا اخطار نده

شماره minSdkVersio رو روی 26 هم امتحان کردن ولی باز اخطار داد

spacer.png

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

در 1 ساعت قبل، Soheil_Miresmaili گفته است :

<uses-sdk android:minSdkVersion="5" android:targetSdkVersion="29"/>

طبیعتا targetSdkVersion="29 باید باشه تا اختار نده

شماره minSdkVersio رو روی 26 هم امتحان کردن ولی باز اخطار داد

 

سلام و درود. این مورد ربطی به تارگت نداره عزیزز.

چون امضا جدیده باید برای گوگل بفرستید تا توسعه دهنده تایید بشه.از طریق لینک زیر اپ رو به همراه توضیحات کامل بفرستید اگه موردی نباشه تایید میشه و این خطا از بین میره. حتما یک امضای معتبر با فیلدهای واقعی بسازید

https://support.google.com/googleplay/android-developer/contact/protectappeals

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 2 دقیقه قبل، محمدرضا شاهپیری گفته است :

سلام و درود. این مورد ربطی به تارگت نداره عزیزز.

چون امضا جدیده باید برای گوگل بفرستید تا توسعه دهنده تایید بشه.از طریق لینک زیر اپ رو به همراه توضیحات کامل بفرستید اگه موردی نباشه تایید میشه و این خطا از بین میره. حتما یک امضای معتبر با فیلدهای واقعی بسازید

https://support.google.com/googleplay/android-developer/contact/protectappeals

خيلي ممنون اقاي شاهپیری :53:

برای تمام برنامه هام باید این کار رو انجام بدم ؟

روشی که تاحالا برای رفع اخطار استفاده میکردم این بود که برنامه رو توی APK Editor Pro باز میکردم و تنها با تنظیم مجدد SDK خروجی میگرفتم و مشکل رفع میشد

و به همین صورت برنامه هامو تاحلا تو مارکت ها منتشر کردم

آیا این روش مشکلی داره ؟

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 6 دقیقه قبل، Soheil_Miresmaili گفته است :

خيلي ممنون اقاي شاهپیری :53:

برای تمام برنامه هام باید این کار رو انجام بدم ؟

روشی که تاحالا برای رفع اخطار استفاده میکردم این بود که برنامه رو توی APK Editor Pro باز میکردم و تنها با تنظیم مجدد SDK خروجی میگرفتم و مشکل رفع میشد

و به همین صورت برنامه هامو تاحلا تو مارکت ها منتشر کردم

آیا این روش مشکلی داره ؟

طبق تجربه توصیه میکنم به هیچ وجه این کار رو نکنید امضایی که گوگل تایید کنه سلامتش همیشه تضمین شدس. در آینده که تعداد نصب بالا بره ممکنه مشکل برای برنامه پیش بیاد  مثلا ویروس شناخته بشه یا دوباره همین مشکل play protectپیش بیاد. 

در ضمن شما نیاز نیست برای همه برنامه ها این کار رو بکنید ربطی یه برنامه نداره این مورد و مربوط به امضا هست. یه امضا تایید بشه بقیه برنامه ها رو هم با همین ساین کنید موردی نداره دیگه

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...