رفتن به مطلب
بخش Unity به انجمن اضافه شد
  • 0

فیت کردن متن در لیبل


User

سوال

سلام و عرض ادب خدمت بزرگواران :53:

این تکه کد رو در سایت دیدم

و مستقیما به سورسم اضافش کردم

Sub TextSize(Label1 As Label,txt As String)
	Dim F As Float
	Dim S As StringUtils
	Dim L = 0.5 As Float
	Dim A As Int


	Label1.Text = txt
	Label1.TextSize = 72


	F = Label1.TextSize
	A = s.MeasureMultilineTextHeight(Label1, txt)


	Do While F > L Or A > Label1.Height
		F = F / 2
		A = S.MeasureMultilineTextHeight(Label1, txt)
		If A < Label1.Height Then
			Label1.TextSize = Label1.TextSize + F
		Else
			Label1.TextSize = Label1.TextSize - F
		End If
	Loop


	Label1.TextSize=Label1.textsize * 0.8
    
End Sub

و حالا این اخطار رو میگیرم

Main - 105: Parameter name cannot hide global variable name.

اصلی - 105: نام پارامتر نمی تواند نام متغیر جهانی را پنهان کند.

 

پس Private Label1 As Label رو از توی Sub Globals حذف کردم

و حالا این اخطار رو میده

Main - 105: Sub 'TextSize' is not used. (warning #12)

چه کنم ؟

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

در 2 دقیقه قبل، Mr.Man گفته است :

دوست عزیز آقای شجاعی این کتابخونه رو ساختن. نیازی به استفاده کردن از این کد نیست:

 

خیلی ممنون :53:

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...