رفتن به مطلب
بخش Unity به انجمن اضافه شد
  • 0

خطا هنگام کامپایل


امیرحسین قاسمی

سوال

سلام،

من هنگام کامپایل پروژه ام با این خطا مواجه میشوم:

Capture.PNG

Androidjar را هم عوض کردم(28،29و30)را امتحان کردم امّا نشد.

AddManifestText(
<uses-sdk android:minSdkVersion="5" android:targetSdkVersion="26"/>
<supports-screens android:largeScreens="true" 
    android:normalScreens="true" 
    android:smallScreens="true" 
    android:anyDensity="true"/>)
SetApplicationAttribute(android:icon, "@drawable/icon")
SetApplicationAttribute(android:label, "$LABEL$")
CreateResourceFromFile(Macro, Themes.DarkTheme)
SetApplicationAttribute(android:theme,"@android:style/Theme.Holo.Light")
SetApplicationAttribute(android:largeHeap,"true")
SetApplicationAttribute(android:requestLegacyExternalStorage,"true")
AddPermission(android.permission.INTERNET)
AddPermission(android.permission.ACCESS_NETWORK_STATE)
AddPermission(android.permission.WRITE_EXTERNAL_STORAGE)

AddApplicationText(
    <activity
        android:name="ir.tapsell.sdk.TapsellAdActivity"
        android:configChanges="keyboardHidden|orientation|screenSize"/>
    )

خط 20 را کامنت کردم اما بازهم هنگام کامپایل دقیقا همین ارور میومد.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

سلام

خطا خیلی واضح هست، میگه ازاین کد استفاده کردید در منیفست

SetApplicationAttribute(android:requestLegacyExternalStorage,"true")

اما نمیشناسه این کد رو

دلیلشم اینه که این متد در android.jar نسخه 28 به پایین وجود نداره.

باید از 29 به بالا استفاده کنید . و یا باید کد رو کاملاً حذف کنید (کامنت نکنید)

ولی پیشنهاد میکنم کد رو پاک نکنید چون این کد برای کار با حافظه خارجی در اندروید 10 به بالا نیاز هست وگرنه دچار مشکل میشه برنامتون.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...