رفتن به مطلب
بخش Unity به انجمن اضافه شد
  • 0

شمارش کاراکترهای ورودی


MR.B4A

سوال

سلام.

من توی برنامم یه جعبه متن دارم که میخوام وقتی داخلش کاراکتر ( حالا چه عدد و چه حروف ) وارد میکنم، یه شمارنده بیاد و کاراکترهای وارد شده رو بشماره. تا اینجاشو اوکیم.

زمانی که مشکل میخورم که کاربر back space رو میزنه و میخواد کاراکترو پاک کنه.

اونجا نمیدونم که چه طوری شمارندم، عدد شمارش شده رو کم کنه.

من این دستورات رو توی خاصیت text_change جعبه متنم مینویسم.

ممنون میشم کمکم کنید.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

در 13 ساعت قبل، M-CAP7AIN گفته است :

EditText1.text.Length
یا
Len()

داخل رویداد text_change اضافه کنید.

 

سلام.

ممنون از جوابت. اما این کار فقط میاد طول رشته رو به من نشون میده و میگه مثلا چندتا کاراکتره

من میخوام وقتی کاربر مثلا یه کلمه 4 کاراکتری وارد میکنه، زیر ادیت تکسم عدد 4 رو بنویسه و وقتی مثلا بک اسپیس میزنه و کاراکترارو پاک میکنه، از تعداد 4 کم بشه مثلا بشه 3 یا 2

اینجوری

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۸ ساعت قبل، batman۱۲۳ گفته است :

سلام.

ممنون از جوابت. اما این کار فقط میاد طول رشته رو به من نشون میده و میگه مثلا چندتا کاراکتره

من میخوام وقتی کاربر مثلا یه کلمه 4 کاراکتری وارد میکنه، زیر ادیت تکسم عدد 4 رو بنویسه و وقتی مثلا بک اسپیس میزنه و کاراکترارو پاک میکنه، از تعداد 4 کم بشه مثلا بشه 3 یا 2

اینجوری

خب یک لیبل قرار بدید و متن اونا معادل طول رشته قرار بدید

Sub edittext_TextChanged (Old As String, New As String)
	label.text = edittext.text.Length 'و همچنین +1 اگه شمارش طول از 0 شروع میشه
End Sub

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...