رفتن به مطلب
  • 0

مشکل Downsampling image due to lack of memory.


mr-edris

سوال

این مشکل تو بیشتر برنامه هام به وجود میاد دلیلش چیه؟

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

5 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

بیشتر وقتی با تبلیغات عدد کار کنی و تصویر زیاد باشه وقتی بین اکتیویتی ها چنج کنی این مشکل پیش میاد (بدون عدد هم امکانش هست)

 

راح حل :

 

استفاده از LoadbitmapSample به جای Loadbitmap 

 

و استفاده از این کد در manifest editor : 

SetApplicationAttribute(android:largeHeap,"true")
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

وقتی حجم زیادی از داده ها رو توی برنامه بطور همزمان لود میکنین این حالت پیش میاد که بهش کرش یا هنگ برنامه میگن.

برای حل مشکل هم باید داده ها رو چند تا چند تا لود کنید.
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عکساش حجمش زیاد بود بالای 400 کیلی بود اوردمشون نزدیک 20 30 کیلو خیلی بهتر شد

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یه تاپیک هم من زده بودم در این مورد بحث کرده بودیم آخر هم به نتیجه رسیدیم ولی پیدا نکردمش.

حجم عکسارو بیار پایین و همونطور که امین گفت از LoadBitmapSample استفاده کن واسه لود عکس و با سایز مشخصی عکساتو لود کن.

بعد از این که کارت تموم شد یا موقع خروج میتونی عکسا رو خالی کنی.

اینجوری:

imageview1.BackGroud=Null
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام . نمی دونم بالا آوردن این موضوع کار درسته بود یا نه ولی خوب گفتم دیگه موضوع تکراری نزنم . من این مشکل رو توی برنامه ام دارم ... باید چکار کنم ؟

در در 1394/03/23, 16:27:49، sganji گفته است :
وقتی حجم زیادی از داده ها رو توی برنامه بطور همزمان لود میکنین این حالت پیش میاد که بهش کرش یا هنگ برنامه میگن.

برای حل مشکل هم باید داده ها رو چند تا چند تا لود کنید.

 

من از سورس این آموزش استفاده کردم (فیلم آموزش دانلود عکس وجدا کردن با (#) - فیلم آموزشی کاربردی - مرکز پاسخگویی به سوالات برنامه نویسی)، چطوری باید چند تا چند تا لود کنم تصاویرم رو ؟

در در 1394/03/23, 15:32:53، امین شاهدی گفته است :

راه حل :

استفاده از LoadbitmapSample به جای Loadbitmap 

و استفاده از این کد در manifest editor : 


SetApplicationAttribute(android:largeHeap,"true")

هر جایی که Loadbitmap داره رو باید به LoadbitmapSample تغییر بدم ؟

توی مانیفست وقی این کد رو مزنم با این ارور رو به رو می شم :

AndroidManifest.xml:18: error: No resource identifier found for attribute 'largeHeap' in package 'android'

در در 1394/03/23, 17:56:35، پژمان نیکروان گفته است :

یه تاپیک هم من زده بودم در این مورد بحث کرده بودیم آخر هم به نتیجه رسیدیم ولی پیدا نکردمش.

حجم عکسارو بیار پایین و همونطور که امین گفت از LoadBitmapSample استفاده کن واسه لود عکس و با سایز مشخصی عکساتو لود کن.

بعد از این که کارت تموم شد یا موقع خروج میتونی عکسا رو خالی کنی.

اینجوری:


imageview1.BackGroud=Null

حجم تصاویرم نهایتا 150 کیلو بایت هست و سایز همشون 300*346 هست . زیاده ؟ البته تعدادشون 19 تا هست و احتمالا به مرور زمان بیشتر می شه . چه کنم ؟

این کد رو کجا باید استفاده کنم ؟

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...