امیرحسین قاسمی 610 ارسال شده در 2 مرداد، ۱۴۰۱ اشتراک گذاری ارسال شده در 2 مرداد، ۱۴۰۱ سلام، یه بازی اندرویدی هست که توی پوشه [PackageName]/Android/Data یه فایل به نام profile.dat ایجاد میکنه که یه فرمت نامشخصی هست و نمی تونیم باز کنیم. من برای اینکه بفهمم خود بازی اون فایل رو چطوری باز میکنه و فرمت واقعی اون فایل چیه دیکامپایلش کردم و تکه کد زیر رو پیدا کردم: File filesDir = FTTFileManager.getFilesDir(mThis.getApplication()); String str = filesDir + "/Attachments/"; File file = new File(str);if(!file.exists()) { file.mkdirs(); } File file2 = new File(str, "profile_data.dat");try { ZipOutputStream zipOutputStream = new ZipOutputStream(new FileOutputStream(file2.toString())); String file3 = filesDir.toString(); File file4 = new File(file3 + "/profile.dat"); if (file4.exists()) { mThis.WriteToZip(zipOutputStream, new FileInputStream(file4.toString()), "profile.dat"); } }catch( Exception e) { e.printStackTrace(); FTTDeviceManager.SendToastMessage("Unable to send email" + e.toString(), 1); } خب همونطور که توی قطعه کد بالا میبینیم از متدهایی به اسم های WriteToZip و getFilesDir که از یه کلاس دیگه صدا زده میشن استفاده شده که اونا رو هم رفتم پیدا کردم: public void WriteToZip(ZipOutputStream zipOutputStream, FileInputStream fileInputStream, String str) { try { zipOutputStream.putNextEntry(new ZipEntry(str)); byte[] bArr = new byte[ProgressEvent.PART_STARTED_EVENT_CODE]; while (true) { int read = fileInputStream.read(bArr); if (read > 0) { zipOutputStream.write(bArr, 0, read); } else { fileInputStream.close(); return; } } } catch (IOException e) { e.printStackTrace(); FTTDeviceManager.SendToastMessage("Unable to add " + str + " to zip.", 1); } } public static File getFilesDir(Application application) { String packageName = application.getPackageName(); if (!packageName.startsWith("com.firsttouchgames.smp") && !packageName.startsWith(BuildConfig.APPLICATION_ID) && !packageName.startsWith("com.firsttouchgames.story")) { return application.getFilesDir(); } File externalFilesDir = application.getExternalFilesDir((String) null); return externalFilesDir == null ? application.getFilesDir() : externalFilesDir; } } به نظر میاد یه فایل زیپ باشه اما من وقتی به صورت دستی پسوند dat رو به zip تغییر میدم و بازش میکنم ارور میده و باز نمیشه. به نظرتون الان اون فایل profile.dat رو من باید چطوری باز کنم؟ اون فایل profile.dat رو هم میتونین از اینجا دانلود کنین. لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
DexterFstone 396 ارسال شده در 2 مرداد، ۱۴۰۱ اشتراک گذاری ارسال شده در 2 مرداد، ۱۴۰۱ سلام بطور کلی dat فرمتی که میتونه هر اطلاعاتی باشه و مخفف data هست راه دقیقی برای دستیابی ب اطلاعات نیست ولی میتونین با انواع نرم افزار ها اقدام ب باز کردن کنید عموما شامل فایل متنی هستن و با ویرایش متن میتونین بازش کنید ولی خب برنامه های دیگه نظیر بازکننده تصویر و ویدیو و حتی صدا را هم میتونین تست کنید اگه هیچ کدوم جواب نده شاید اطلاعات کدگذاری شده باشد لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
امیرحسین قاسمی 610 ارسال شده در 2 مرداد، ۱۴۰۱ سازنده اشتراک گذاری ارسال شده در 2 مرداد، ۱۴۰۱ در ۱۴۰۱/۵/۲ در 21:45، DexterFstone گفته است: سلام بطور کلی dat فرمتی که میتونه هر اطلاعاتی باشه و مخفف data هست راه دقیقی برای دستیابی ب اطلاعات نیست ولی میتونین با انواع نرم افزار ها اقدام ب باز کردن کنید عموما شامل فایل متنی هستن و با ویرایش متن میتونین بازش کنید ولی خب برنامه های دیگه نظیر بازکننده تصویر و ویدیو و حتی صدا را هم میتونین تست کنید اگه هیچ کدوم جواب نده شاید اطلاعات کدگذاری شده باشد همشونو امتحان کردم وقتی با notepad باز میکنم متن های عجیب غریب هست که اگه تکست باشه فکر میکنم به باینری تبدیل شده باشه اما اینجا از روی کدها معلومه که اون فایل با زیپ تولید میشه... لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
DexterFstone 396 ارسال شده در 3 مرداد، ۱۴۰۱ اشتراک گذاری ارسال شده در 3 مرداد، ۱۴۰۱ ببینید الان من هم این فایل دارم که عمل رمزگذاری با پسور 123 را انجام دادم و خب طبیعتا با نوت پد بازش کنید کارکتر نامفهوم نمایش میده در ۱۴۰۱/۵/۲ در 22:27، امیرحسین قاسمی گفته است: همشونو امتحان کردم وقتی با notepad باز میکنم متن های عجیب غریب هست که اگه تکست باشه فکر میکنم به باینری تبدیل شده باشه اما اینجا از روی کدها معلومه که اون فایل با زیپ تولید میشه... پشت پرده چ اتفاقی افتاده را نمیدونم ولی هرشخصی یک ترفندی برای محافظت از اطلاعات پیاده میکنه توی این مورد هم قطعا همینطوره لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
امیرحسین قاسمی 610 ارسال شده در 3 مرداد، ۱۴۰۱ سازنده اشتراک گذاری ارسال شده در 3 مرداد، ۱۴۰۱ در ۱۴۰۱/۵/۳ در 09:44، DexterFstone گفته است: ببینید الان من هم این فایل دارم که عمل رمزگذاری با پسور 123 را انجام دادم و خب طبیعتا با نوت پد بازش کنید کارکتر نامفهوم نمایش میده پشت پرده چ اتفاقی افتاده را نمیدونم ولی هرشخصی یک ترفندی برای محافظت از اطلاعات پیاده میکنه توی این مورد هم قطعا همینطوره شما الان این فایل رو چطور ساختین؟ لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
DexterFstone 396 ارسال شده در 3 مرداد، ۱۴۰۱ اشتراک گذاری ارسال شده در 3 مرداد، ۱۴۰۱ در ۱۴۰۱/۵/۳ در 17:34، امیرحسین قاسمی گفته است: شما الان این فایل رو چطور ساختین؟ فایل userdata هست مال گیم انجین برای ذخیره اطلاعات بازیکن ازش استفاده میکنم لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
امیرحسین قاسمی 610 ارسال شده در 3 مرداد، ۱۴۰۱ سازنده اشتراک گذاری ارسال شده در 3 مرداد، ۱۴۰۱ در ۱۴۰۱/۵/۳ در 17:54، DexterFstone گفته است: فایل userdata هست مال گیم انجین برای ذخیره اطلاعات بازیکن ازش استفاده میکنم این بازی با یونیتی ساخته شده. توی بازی های ساخته شده با یونیتی معمولا اطلاعات اینطوری تو فرمت dat ذخیره میشن؟ لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
DexterFstone 396 ارسال شده در 3 مرداد، ۱۴۰۱ اشتراک گذاری ارسال شده در 3 مرداد، ۱۴۰۱ در ۱۴۰۱/۵/۳ در 17:57، امیرحسین قاسمی گفته است: این بازی با یونیتی ساخته شده. توی بازی های ساخته شده با یونیتی معمولا اطلاعات اینطوری تو فرمت dat ذخیره میشن؟ ببینید فرمتا که هرچیزی میشه داد برای مثال توی b4a هم شما وقتی file.writestring میزنین توی قسمت اسم فایل هم میتونین بزنین file.txt یا بزنین file.exe یا هرچیزه دیگه ای اینها توی ماهیت فایل تاثیری نداره چون خودتون و برنامتون میدونه داره چی باز میکنه و فقط برای سیستم عامل و مخاطب سردرگمی ایجاد میکنید و خب وقتی محتوایی که میدونیم از نوع متنی هست ولی نامفهومه قطعا کد گذاری شده لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
امیرحسین قاسمی 610 ارسال شده در 3 مرداد، ۱۴۰۱ سازنده اشتراک گذاری ارسال شده در 3 مرداد، ۱۴۰۱ در ۱۴۰۱/۵/۳ در 18:01، DexterFstone گفته است: ببینید فرمتا که هرچیزی میشه داد برای مثال توی b4a هم شما وقتی file.writestring میزنین توی قسمت اسم فایل هم میتونین بزنین file.txt یا بزنین file.exe یا هرچیزه دیگه ای اینها توی ماهیت فایل تاثیری نداره چون خودتون و برنامتون میدونه داره چی باز میکنه و فقط برای سیستم عامل و مخاطب سردرگمی ایجاد میکنید و خب وقتی محتوایی که میدونیم از نوع متنی هست ولی نامفهومه قطعا کد گذاری شده شما اطلاع ندارید روش مرسوم کدگذاری توی یونیتی چیه؟ و اون فایل رو چطور باید دیکد کنیم؟ لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
DexterFstone 396 ارسال شده در 3 مرداد، ۱۴۰۱ اشتراک گذاری ارسال شده در 3 مرداد، ۱۴۰۱ در ۱۴۰۱/۵/۳ در 18:04، امیرحسین قاسمی گفته است: شما اطلاع ندارید روش مرسوم کدگذاری توی یونیتی چیه؟ و اون فایل رو چطور باید دیکد کنیم؟ دقیق اطلاع ندارم ولی از چنتا از سایت های آنلاین که اطلاعات کد گذاری میکنن یا برعکس استفاده کنید ولی اگه پسور انحصاری داشته باشه اطلاعات مثل مال من ک مثلا 123 بود فک نکنم بشه ب اطلاعات دسترسی داشت مگر با پسورد لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
امیرحسین قاسمی 610 ارسال شده در 3 مرداد، ۱۴۰۱ سازنده اشتراک گذاری ارسال شده در 3 مرداد، ۱۴۰۱ در ۱۴۰۱/۵/۳ در 09:44، DexterFstone گفته است: ببینید الان من هم این فایل دارم که عمل رمزگذاری با پسور 123 را انجام دادم و خب طبیعتا با نوت پد بازش کنید کارکتر نامفهوم نمایش میده پشت پرده چ اتفاقی افتاده را نمیدونم ولی هرشخصی یک ترفندی برای محافظت از اطلاعات پیاده میکنه توی این مورد هم قطعا همینطوره میگم الان من کجا برم این فایل شمارو دیکد کنم؟ لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
محمدرضا شاهپیری 5,582 ارسال شده در 4 مرداد، ۱۴۰۱ اشتراک گذاری ارسال شده در 4 مرداد، ۱۴۰۱ در ۱۴۰۱/۵/۲ در 19:09، امیرحسین قاسمی گفته است: سلام، یه بازی اندرویدی هست که توی پوشه [PackageName]/Android/Data یه فایل به نام profile.dat ایجاد میکنه که یه فرمت نامشخصی هست و نمی تونیم باز کنیم. من برای اینکه بفهمم خود بازی اون فایل رو چطوری باز میکنه و فرمت واقعی اون فایل چیه دیکامپایلش کردم و تکه کد زیر رو پیدا کردم: خب همونطور که توی قطعه کد بالا میبینیم از متدهایی به اسم های WriteToZip و getFilesDir که از یه کلاس دیگه صدا زده میشن استفاده شده که اونا رو هم رفتم پیدا کردم: به نظر میاد یه فایل زیپ باشه اما من وقتی به صورت دستی پسوند dat رو به zip تغییر میدم و بازش میکنم ارور میده و باز نمیشه. به نظرتون الان اون فایل profile.dat رو من باید چطوری باز کنم؟ اون فایل profile.dat رو هم میتونین از اینجا دانلود کنین. سلام و درود. عزیز این پسوند .dat اصن چیز مهمی نیست. شما هر پسوند دیگه ای میتونید بزارید. نکته ای ک هست اینه که تو فایل bytcode ذخیره میشه واسه همین وقتی با نوت پد بازش میکنید یه سری حروف نامفهوم پیدا میکنید ولی اگه تو اندروید بخونیدش میتونید محتواشو راحت به دست بیارید حالا اینکه محتوا قبل ذخیره شدن اینکریپت شده باشه یه داستان دیگه اس لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
DexterFstone 396 ارسال شده در 4 مرداد، ۱۴۰۱ اشتراک گذاری ارسال شده در 4 مرداد، ۱۴۰۱ در ۱۴۰۱/۵/۴ در 06:57، محمدرضا شاهپیری گفته است: حالا اینکه محتوا قبل ذخیره شدن اینکریپت شده باشه یه داستان دیگه اس قطعا همچین کاری کردن و اطلاعات باز قرار نمیدن لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
ارسالهای توصیه شده
بایگانی شده
این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.