رفتن به مطلب
بخش Unity به انجمن اضافه شد
  • 0

ذخیره اطلاعات یا داده


Steven Faster

سوال

سلام.من دارم یه برنامه مینویسم که طرف بیادتو برنامه روی سکه بزنه و سکه جمع کنه(مثل همستر و ناتکوین و .....)اونوقت وقتی از برنامه میره بیرون و برمیگرده دوباره تعداد سکه ها ۰ میشه و تمام پروفیت هایی که خریده بود به اول برمیگرده.من نمیخوام این جوری شه.چجوری باید اطلاعاتمو ذخیره کنم؟پیشنهاد؟😀

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

  • 0
13 ساعت قبل، Steven Faster گفته است:

سلام.من دارم یه برنامه مینویسم که طرف بیادتو برنامه روی سکه بزنه و سکه جمع کنه(مثل همستر و ناتکوین و .....)اونوقت وقتی از برنامه میره بیرون و برمیگرده دوباره تعداد سکه ها ۰ میشه و تمام پروفیت هایی که خریده بود به اول برمیگرده.من نمیخوام این جوری شه.چجوری باید اطلاعاتمو ذخیره کنم؟پیشنهاد؟😀

ساده ترینش استفاده از KeyValueStore داخل خود B4A 

یا اینکه بیاین داخل فایلی متنی نگه داری کنید

یا اینکه از دیتابیس استفاده کنید بسته ب نیازتون داخل انجمن مطلب زیاد هست سرچ کنید

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
پاسخ به این سوال ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
  • اضافه کردن...