Kazem Forghani 2,927 ارسال شده در 2 شهریور، ۱۳۹۴ اشتراک گذاری ارسال شده در 2 شهریور، ۱۳۹۴ سلام. یه سوال خیلی ذهنمو درگیر کرده. مثلا اومدیم ما یه بازی گرافیکی ساختیم که نیاز به رم بالا داره. حالا دستوری داریم توی بیسیک که بگیم چقدر از رم گوشی استفاده کن ؟؟؟ لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
مجید آرتا 5,874 ارسال شده در 2 شهریور، ۱۳۹۴ اشتراک گذاری ارسال شده در 2 شهریور، ۱۳۹۴ سلام واسه ساخت بازی باید از چند نخی ( Multi Thread ) استفاده کنی یعنی برنامه باید به صورت موازی هر عملی رو انجام بده ( حرکت اجسام ، صدا ، پردازش داده ها .....) همه ی اینها به تنهایی و به وسیله Main Thread نمیشه انجام داد و باعث کرش برنامه میشه میتونید مطالبی رو در نت به عنوان چند نخی یا مالتی ترد جستجو کنی.و در ضمن تردینگ بیسیک اینجور که من تست کردم یکم سرب سر ادم میزاره و درست و درمون کار نمیده. موفق باشی. لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
Kazem Forghani 2,927 ارسال شده در 2 شهریور، ۱۳۹۴ سازنده اشتراک گذاری ارسال شده در 2 شهریور، ۱۳۹۴ ممنون از جواب! حالا برای بازی هیچی! اگر دیده باشید وقتی از دیتابیس عکس می گیریم و اطلاعات مثلا 200 تا هست برنامه کند روی عکس بعدی میره! چطوری می تونیم از رم استفاده کنیم که برنامه حداکثر سرعت رو داشته باشه ؟؟ لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
مجید آرتا 5,874 ارسال شده در 2 شهریور، ۱۳۹۴ اشتراک گذاری ارسال شده در 2 شهریور، ۱۳۹۴ از رم چرا استفاده کنیم.خود برنامه خب سنگین بشه طبیعتا فضای رمو اشتغال میکنه ببینید این مدل مولتی پنلی که توی بیسیک که داریم استفاده میکنیم غیر اصولی هستش و با لیمیت دادن هم اخر تا یک محدوده ای کرش میکنه. خب نه اینکه با لیمیت دادن مشکل حل نمیشه ولی کامل کامل هم نمیشه جلوشو گرفت حالا امین عزیز قراره همچین اموزشی رو قرار بده.من سرم یکم شلوغه اگه نه یه اکوزش ابتدایی میدادم راجبش.و لازمش اینه که یکم با جاوا آشنا باشید همین http://answercenter.ir/topic/6318-%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88%DB%8C%D9%88-%D8%AE%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%B3%D8%A8%DA%A9-%D8%A8%D8%A7-arrayadapter-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D8%AA%D9%85-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7/ لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
Kazem Forghani 2,927 ارسال شده در 2 شهریور، ۱۳۹۴ سازنده اشتراک گذاری ارسال شده در 2 شهریور، ۱۳۹۴ استاد آرتای عزیز ، ممنون از پاسخ شما ، منظور من مولتی پنل نبود. دارم با کلید های عقب و جلو داخل رکورد های دیتابیس جا به جا می شم و عکس ها رو نمایش می دم. یعنی فقط یه عکس رو دارم داخل یه ایمیج ویو نمایش می دم. ولی وقتی تعداد رکوردها و عکس ها بالا میره برنامه به کندی کار می کنه. چون داره 200 رکورد رو می خونه و از وسط اونا یه عکس رو نشون می ده. می خواستم ببینم برای این که ما بتونیم این کار رو سریع تر انجام بدیم راهی هست یا خیر؟ با تشکر فراوان لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
مجید آرتا 5,874 ارسال شده در 2 شهریور، ۱۳۹۴ اشتراک گذاری ارسال شده در 2 شهریور، ۱۳۹۴ اره راه هست. شما اطلاعات رو با یک ترد بگیرید و نمایش بدید. برای عقب و جلو از ترد جداگانه ای استفاده کنید. کتابخونه Threading برای این کار هستش. لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
سوال
Kazem Forghani 2,927
سلام.
یه سوال خیلی ذهنمو درگیر کرده.
مثلا اومدیم ما یه بازی گرافیکی ساختیم که نیاز به رم بالا داره.
حالا دستوری داریم توی بیسیک که بگیم چقدر از رم گوشی استفاده کن ؟؟؟
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
5 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است
ارسالهای توصیه شده
بایگانی شده
این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.