دوستان به نظر شما در بازی های بلوتوثی شبیه به تنیس ، که سرعت بازی بالاست ، چطور با این سرعت دیتا بین دو دستگاه جابجا میشه ؟
آخه اگر با تاخیر حرکت توپ و مکان بازیکنان بین دو دستگاه جابجا بشه مشکلات زیر پیش میاد:
1) مثلا در یه گوشی توپ رسیده به طرف مقابل اما در گوشی طرف مقابل هنوز توپ بهش نرسیده
2) مثلا اگر گوشی اول توپ را به سمت گوشی دوم بفرستد و گوشی دوم هم توپ را برگشت دهد ، اگر دیتا دیر به گوشی اول برسد ، برگشت توپ را نخواهد دید...
کلا الگوریتم ارسال چطوریه که مشکلی پیش نمیاد !!
ارسال دیتا باید خیلی خیلی سریع و بموقع باشه تا روند بازی کند نباشه و هر دو گوشی یک شرایط رو نشون بده...
امیدوارم متوجه منظورم شده باشید.
(در بازی های نوبتی شبیه به دوز یا شطرنج این مشکل وجود ندارد.چون وقتی یکی از کاربران یک حرکت را انجام می دهد ، همان لحظه حرکت انجام شده به گوشی طرف مقابل ارسال می شود و سرعت هم زیاد مهم نیست و مشکل ساز نخواهد بود.)
سوال
fun_code 216
سلام
دوستان به نظر شما در بازی های بلوتوثی شبیه به تنیس ، که سرعت بازی بالاست ، چطور با این سرعت دیتا بین دو دستگاه جابجا میشه ؟
آخه اگر با تاخیر حرکت توپ و مکان بازیکنان بین دو دستگاه جابجا بشه مشکلات زیر پیش میاد:
1) مثلا در یه گوشی توپ رسیده به طرف مقابل اما در گوشی طرف مقابل هنوز توپ بهش نرسیده
2) مثلا اگر گوشی اول توپ را به سمت گوشی دوم بفرستد و گوشی دوم هم توپ را برگشت دهد ، اگر دیتا دیر به گوشی اول برسد ، برگشت توپ را نخواهد دید...
کلا الگوریتم ارسال چطوریه که مشکلی پیش نمیاد !!
ارسال دیتا باید خیلی خیلی سریع و بموقع باشه تا روند بازی کند نباشه و هر دو گوشی یک شرایط رو نشون بده...
امیدوارم متوجه منظورم شده باشید.
(در بازی های نوبتی شبیه به دوز یا شطرنج این مشکل وجود ندارد.چون وقتی یکی از کاربران یک حرکت را انجام می دهد ، همان لحظه حرکت انجام شده به گوشی طرف مقابل ارسال می شود و سرعت هم زیاد مهم نیست و مشکل ساز نخواهد بود.)
ممنونم از توجه شما
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
0 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است
ارسالهای توصیه شده
بایگانی شده
این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.