رفتن به مطلب

Shihan

کاربر عادی
  • تعداد ارسال ها

    8
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

درباره Shihan

  • تاریخ تولد تعیین نشده

مشخصات پروفایل

  • محل زندگی
    رشت

دستاورد های Shihan

تازه کار

تازه کار (2/14)

  • Reacting Well
  • First Post
  • Week One Done
  • One Month Later

نشان‌های اخیر

0

اعتبار در سایت

  1. با درود و وقت بخیر یه سوال دیگه دارم ! آیا از این کتابخانه میشه برای مایکت هم استفاده کرد؟ اگر پاسخ منفیه بفرمایید آیا آقای شاهدی برای مایکت هم کتابخانه ای آماده کردند ؟ اگر نه ، بهترین کتابخانه برای پرداخت درون برنامه ای مایکت ، کدوم کتابخانه هست؟ (ببخشید توی سوالم 2 تا if گذاشتم )
  2. پشتیبانی بازار برای پرداخت درون برنامه ای برای بیسیک فور اندروید صفره و تمام منابع و آموزش هاشون برای اندروید استودیو هست می **** کلمه فیلتر شده **** خودتون باید مشکل خودتونو حل کنید! منظورشون اینه که بیایم از شما بپرسیم
  3. منظور سوال اول اینه که تا زمانی که من دسترسی Display pop-up windows while running in the background رو به صورت دستی یعنی از توی تنظیمات گوشی برای برنامه خودم فعال نکردم، پرداخت درون برنامه ای کار نکرد و وقتی این دسترسی رو از توی تنظیمات گوشی برای برنامه خودم فعال کردم، پرداخت کار کرد. یعنی برای کارکردن پرداخت درون برنامه ای حتماً لازمه که این دسترسی فعال باشه. اما نمیشه به تک تک افرادی که برنامه منو توی گوشیشون نصب می کنن توضیح و آموزش بدم که برین توی تنظیمات گوشی تون و فلان گزینه رو پیدا کنید و بگردید دنبال آیکون برنامه من و چه و چه و چه تا پرداخت برای شما فعال بشه! منظورم از سوال اول این بود که آیا نباید این دسترسی توسط این کتابخونه در همه گوشی ها فعال بشه؟ و نیازی نباشه تا برای به کارافتادن پرداخت کارهایی اضافه تر و پیچیده و آنهم در تنظیمات گوشی انجام داد! سوال دوم هم در راستای همین سوال اوله که یعنی اگه این کتابخونه نمیتونه این کار رو بکنه حالا ما چطور می تونیم با برنامه نویسی این کار رو بکنیم یعنی مجوز دسترسی مورد نظر توی همه گوشی ها رو برای برنامه خودمون فعال کنیم؟ چون من هیچ برنامه ای رو سراغ ندارم که برای انجام پرداخت مراحل پیچیده ای برای کاربران خودشون داشته باشند اتفاقاً همه در تلاشند تا مراحل پرداخت رو کوتاه کنند و ما شاهدیم پرداخت معمولاً با دو سه کلیک ساده و از توی خود برنامه انجام میشه. ممنون از اینکه با صبوری به این مشکل می پردازید.
  4. با درود فراوان خدمت استاد شاهپری عزیز بعد از بررسی دسترسی اپلیکیشن بازار ، دسترسی برنامه خودم رو هم نگاه کردم و متوجه شدم گزینه سوم غیر فعال هست یعنی: Display pop-up windows while running in the background=False خودم به صورت دستی اینو فعال کردم و دوباره به برنامه خودم برگشتم و دیدم گزینه پرداخت فعال شد! حالا سوال من اینه اولاً چرا این کتابخونه این دسترسی رو توی گوشی من (شیائومی) فعال نکرده (البته توی دوتا گوشی سامسونگ هم تست کردم ، وضعیت همینجوری بود) دوم اینکه برای فعال کردن این دسترسی در همه گوشی ها چه کاری باید در برنامه خودم انجام بدم؟ ممنون از پیگیری های خوبتون!
  5. دسترسی های بازار توی گوشی من Home screen shortcuts=false Show on Lock screen=false Display pop-up windows while running in the background=True Permanent notification=True یک نکته جالب و 2 تا سوال! بعد از بررسی دسترسی های اپلیکیشن بازار، دسترسی های برنامه خودم رو هم چک کردم و متوجه شدم گزینه سوم غیر فعال هست یعنی: Display pop-up windows while running in the background=False خودم به صورت دستی این گزینه رو فعال کردم و برنامه خودم رو اجرا کردم و دیدم گزینه پرداخت از بازار فعال شد. حالا سوال من اینه که: اولاً چرا این کتابخونه این دسترسی رو فعال نمی کنه؟ (گوشی من شیائومی هست و توی دو تا گوشی دیگه که سامسونگ بودن هم تست کردم و نتیجه همین بود) دوم اینکه برای فعال شدن این دسترسی در همه گوشی ها چه کاری لازمه تا توی برنامه خودم انجام بدم؟! ممنون از پیگیری های خوبتون
  6. توی سورس ارائه شده هیچ دسترسی ای توی مانیفست برای بازار موجود نیست به همین دلیل بود که سوال کردم آیا لازم نیست یک دسترسی در مانیفست وجود داشته باشه!
  7. درود بر استاد شاهپری عزیز! بله و اتفاقاً برخلاف سایر کتابخانه هایی که گرفته بودم این یکی سر اینیشیالایز کتابخونه مشکلی نداشت. البته ناگفته نماند این قطعه کد مربوط به سورس کدی هست که در بسته کتابخانه ارائه شده و در همه شرایط متغیر isInappReady فالس هست و هیچ موقع ترو نمیشه تا دستور درون پرداخت اجرا بشه خواستم بدونم آیا این کتابخونه دسترسی خاصی لازم نداره؟ و اصولاً چه موقع این متغیر isInappReady ترو میشه؟
  8. با سلام و عرض خسته نباشید به مدیران سایت من برای استفاده از این کتابخونه مشکل آماده نبودن درون پرداخت دارم یعنی ساب BillingSupported کار نمی کنه تا متغیر isInappReady رو فعال کنه بنابراین کد زیر پیام "درون پرداخت آماده نیست" رو برمی گردونه Private Sub pr_BillingSupported (Supported As Boolean, Message As String) isInappReady=True End Sub Sub Button1_Click If isInappReady Then prBazar.RequestPayment("permium_app","inapp","ali") Else ToastMessageShow("درون پرداخت آماده نیست",False) End If End Sub من می خوام بدونم ساب BillingSupported چه موقع فعال میشه و چرا در هیچ حالتی فعال نمیشه؟ نتیجه توی شبیه ساز و توی گوشی (شیائومیnot-8T) همینه اینترنت هم درسته و برنامه بازار هم توی گوشی نصبه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید!
×
×
  • اضافه کردن...