رفتن به مطلب

ali mo

کاربر رو به رشد
  • تعداد ارسال ها

    385
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    25

ali mo آخرین بار در روز مرداد 29 برنده شده

ali mo یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

7 دنبال کننده

درباره ali mo

  • تاریخ تولد ۲۵ آبان ۱۳۹۷

مشخصات پروفایل

  • محل زندگی
    c\programfiles

آخرین بازدید کنندگان نمایه

3,456 بازدید کننده نمایه

دستاورد های ali mo

  1. سلام بر همه دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه .😊 من باز امدم یک اشتراک تجربه ای در زمینه خروجی زدن با یونیتی انجام بدم قبلا داخل اینجا یکسری مطالب رو گفته بودم که برای یونیتی قدیمی بود. اگر مشکل خروجی زدن با یونیتی دارید حتما مشاهده کنید اون پست رو دوستان اگر هنگام خروجی زدن با یونیتی یا اندروید استدیو یا هر ابزار دیگه ای مثل b4a خطا زیر رو دریافت میکنید : > Configure project :launcher WARNING: The option 'android.enableR8' is deprecated and should not be used anymore. It will be removed in a future version of the Android Gradle plugin, and will no longer allow you to disable R8. > Task :unityLibrary:preBuild UP-TO-DATE > Task :launcher:preBuild UP-TO-DATE > Task :unityLibrary:preReleaseBuild UP-TO-DATE > Task :launcher:preReleaseBuild UP-TO-DATE > Task :unityLibrary:compileReleaseAidl NO-SOURCE > Task :unityLibrary:packageReleaseRenderscript NO-SOURCE > Task :launcher:generateReleaseBuildConfig UP-TO-DATE > Task :unityLibrary:compileReleaseRenderscript NO-SOURCE > Task :launcher:compileReleaseAidl NO-SOURCE > Task :launcher:compileReleaseRenderscript NO-SOURCE > Task :unityLibrary:generateReleaseBuildConfig UP-TO-DATE > Task :launcher:mainApkListPersistenceRelease UP-TO-DATE > Task :unityLibrary:generateReleaseResValues UP-TO-DATE > Task :unityLibrary:generateReleaseResources UP-TO-DATE > Task :launcher:generateReleaseResValues UP-TO-DATE > Task :launcher:generateReleaseResources UP-TO-DATE > Task :launcher:createReleaseCompatibleScreenManifests UP-TO-DATE > Task :launcher:extractDeepLinksRelease UP-TO-DATE > Task :unityLibrary:packageReleaseResources UP-TO-DATE > Task :launcher:prepareLintJar UP-TO-DATE > Task :unityLibrary:parseReleaseLocalResources UP-TO-DATE > Task :launcher:mergeReleaseResources UP-TO-DATE > Task :launcher:checkReleaseDuplicateClasses UP-TO-DATE > Task :launcher:desugarReleaseFileDependencies UP-TO-DATE > Task :unityLibrary:javaPreCompileRelease UP-TO-DATE > Task :launcher:mergeExtDexRelease UP-TO-DATE > Task :unityLibrary:extractDeepLinksRelease UP-TO-DATE > Task :launcher:mergeReleaseShaders UP-TO-DATE > Task :launcher:compileReleaseShaders UP-TO-DATE > Task :launcher:generateReleaseAssets UP-TO-DATE > Task :launcher:processReleaseJavaRes NO-SOURCE > Task :unityLibrary:compileReleaseLibraryResources UP-TO-DATE > Task :unityLibrary:prepareLintJarForPublish UP-TO-DATE > Task :launcher:mergeReleaseJniLibFolders UP-TO-DATE > Task :unityLibrary:mergeReleaseShaders UP-TO-DATE > Task :launcher:validateSigningRelease UP-TO-DATE > Task :unityLibrary:compileReleaseShaders UP-TO-DATE > Task :unityLibrary:generateReleaseAssets UP-TO-DATE > Task :unityLibrary:packageReleaseAssets > Task :unityLibrary:processReleaseJavaRes NO-SOURCE > Task :unityLibrary:bundleLibResRelease UP-TO-DATE > Task :unityLibrary:mergeReleaseJniLibFolders UP-TO-DATE > Task :unityLibrary:mergeReleaseNativeLibs UP-TO-DATE > Task :launcher:mergeReleaseAssets > Task :launcher:mergeReleaseJavaResource UP-TO-DATE > Task :unityLibrary:stripReleaseDebugSymbols > Task :unityLibrary:copyReleaseJniLibsProjectOnly > Task :unityLibrary:processReleaseManifest > Task :unityLibrary:generateReleaseRFile UP-TO-DATE > Task :launcher:processReleaseManifest > Task :unityLibrary:compileReleaseJavaWithJavac FAILED aapt2.exe W 09-09 20:36:54 14324 15256 LoadedArsc.cpp:657] Unknown chunk type '200'. > Task :launcher:processReleaseResources > Task :launcher:mergeReleaseNativeLibs 38 actionable tasks: 9 executed, 29 up-to-date UnityEngine.GUIUtility:ProcessEvent (int,intptr,bool&) یا اگر هر کاری میکنید داخل یونیتی نمی تونید خروجی اندروید بزنید با وجود این که قند شکن و تحریم شکن وصل میکنید این کاری که در ادامه میگم حتما تست کنید شاید مشکل شما رو هم حل کرد: ببنید برخی اوقات یونیتی و فایل های اجرایش که برای گریدل باشه یا برای جاوا نمی تونند بدون دسترسی ادمین ویندوز تغییرات لازمه رو انجام بدن مثلا فایل های گریدل رو بروزرسانی کنند یا داخل سیستم شما انتقالش بدن یا هر کار دیگه ای. من تقریبا 2 روز درگیر این مشکل بودم هر کاری هم بگید انجام دادم اما خروجی نمی زد با یونیتی جدید تا این که با یوزر ادمین ویندوز وارد شدم و تحریم شکن رو فعال کردم و به راحتی با دانلود فایل ها خروجی زد. ( واقعا خسته ام و خیلی دارم تلاش میکنم که متن های این پست رو خوب بنویسم اموزش دادن هم خیلی برام سخته 😅 ولی مینوسیم شاید یک نفر مشکلش حداقل حل بشه) خلاصه کلام این که اگر دیدید خروجی نمی زنه پروژه براتون هم یکبار با یوزر ادمین ویندوز خروجی بزنید و هم یکبار با یوزری که خودتون موقع ویندوز درست کردن ایجاد کردید خروجی بزنید برخی اوقات ممکنه تو یوزر ادمین خروجی نزنه ولی تو یوزر خودتون به راحتی خروجی بزنه که خیلی عجیبه این مطلب ادامه آموزش هم ویدیو اپلود میکنم براتون که میتونید از اینجا مشاهده کنید.
  2. من تجربه Godot Game Engine رو نداشتم تا به حال ولی خوب بیشتر پروژه ها از اول با یونیتی توسعه داده شده اند قاعدتا پروژه که ساخت و بروزرسانیش 3 سال طول کشیده هزینه تغییر موتورش خیلی زیاده ولی خوب کاش ی موتور بازی سازی ایرانی بر پایه موتور های اوپن سورس خوب هم بود که از شر این تحریم ها خلاص میشدیم
  3. سلام دوستان وقتتون بخیر امیدوارم که حالتون خوب باشه ❤️ همان طور که می دونید جدیدا مارکت ها گفتند که باید برنامه های ساخته شده حداقل تارگت ای پی ای بالاتر از 32داشته باشند و این مطلب موجب شده تا خروجی گرفتن در موتور بازی سازی یونیتی خیلی سخت تر بشه چون خیلی از دوستان از پکیج های قدیمی پیاده سازی کافه بازار و یا ادنتورک ها استفاده میکنند و همین مطلب موجب میشه موقعی که تارگت ای پی ای رو میزاریم روی بالاتر از 32 مشکلات مختلفی به وجود بیاد . ما حدودا بیشتر از 4 روز فقط درگیر همین خروجی زدن ساده داخل یونیتی شدیم که واقع اذیتمون کرد گفتم داخل این انجمن یک اشتراک گزاری تجربه ای انجام بدم که موجب بشه شاید حداقل با دیدن این پست مشکل یک عزیزی حل بشه چون میدونم در حال حاضر خیلی از دوستان درگیر این موضوع هستند. خب بریم سراغ گفتن یک سری نکات : همان طور که میدونید ما تحریم هستیم خیلی از سرور های گوگل داخل ایران هیتلر هستند و بعضا با انواع قند شکن باز نمی شوند اولین مطلب که همه دوستان در خروجی زدن باید رعایت کنند که از همه نوع قند شکن استفاده کنند اللخصوص از سرویس های مثل تحریم گذر و 403 و بگذر و.... چون برخی اوقات ممکن است فایل های گریدل یا دیگر فایل ها روی سرور های مختلفی باشند و یکیشون با یک نوع قند شکن مشکل داشته باشه و تا بفهمه از این سرویس دارید استفاده میکنید بن کنه و نزاره خروجی انجام بشه پس در قدم اول سعی کنید با همه نوع قند شکن یا ابزار های دی ان اس خروجی بگیرید و تست کنید چون بسیاری از مشکلات و خطا های هنگام خروجی میتونه با این روش حل بشه و فقط بسنده نکنید به استفاده از یک قند شکن ........ ما در خروجی گرفتن یک مشکلی که خیلی اذیتمون میکرد این بود که میگفتن اگر میخواهی خروجی با تارگت اس دی کا بالای 32 بزنی حتما باید یونیتی رو بروزرسانی کنی که خوب این کار در بازی سازی خیلی هزینه داره چون ممکنه متریال ها و.... تفییر کنند و کلا باگ های زیادی داشته باشه چون پروژه بروزرسانی میشه. ولی خوشبختانه با یوینیتی 2020 با تارگت اس دی کا 34 خروجی گرفتیم و نیاز نبود به بروزرسانی (البته امیدوارم مشکلی در ادامه فرایند پیش نیاد و بتونیم بازی رو داخل مارکت منتشر کنیم 😁 بروزرسانی : که البته مشکل پیش امد باید از یونیتی 2020.3.48 استفاده کنید پایین این پست رو حتما بخونید.) اگر مشکلی پیش بیاد این پست رو برورسانی میکنم.(که انجام دادم) خب حالا بریم سراغ اصل مطلب یعنی نحوه بروزرسانی sdk: ببینید ما تا الان یک اس دی کا یونیتی داشتیم که باهاش داشتیم خروجی میزدیم و مشکلی نبوده نیاز نیست به اون اس دی کا دست بزنیم فقط در ابتدا یک کپی ازش بگیرید به عنوان بک اپ و در ادامه به این روش ساده که میگیم بروزرسانی رو انجام بدید روی همون اس دی کا که داشتیم. من قبلا با تارگت api 30 خروجی میزدم که هیچ مشکلی نداشت یعنی داخل اس دی کا فقط داخل پوشه پلتفرم تا 30 بود برای بروزرسانی همون اس دی کا یونیتی که باهاش داشتیم کار میکردیم فقط کافیه برید داخل اندروید استدیو از سربرگ های بالا گزینه فایل رو انتخاب کنید سپس گزینه ستینگ رو انتخاب کنید و سپس رو گزینه سیستم ستینگ کلیک کنید تا باز بشه بعدش رو گزینه اندروید اس دی کا کلیک کنید که صفحه مدیریرت ای پی ای ها براتون باز بشه قبلا از این که اندروید استدیو رو باز کنید حتما به این دقت داشته باشید که تحریم گذر یا قند شکنتون فعال باشه و تو این صفحه اپدیت بشه و ای پی های جدید بهتون نمایش بده مثل تصویر زیر : خب مثل تصویر بالا روی ای پی ای های 32 و 33 و 34 دقیقا مثل چیزی که من تیک زدم کلیک کنید و دکمه اکی پایین رو بزنید و اجازه بدید که دانلود بشه بعد از این که کامل دانلود شد برید تو قسمت مدیریرت فایلتون به ادرس زیر C:\Users\your user name\AppData\Local\Android\Sdk سپس برید داخل پوشه پلتفرم و اونجا ای پی ای های جدید رو که دانلود کردید مثل 32 و 33و 34 رو انتخاب کنید و سپس برید تو اس دی کا یونیتی دقیقا داخل پوشه اس دی کا و سپس پوشه پلتفرم پیست کنید تا به اس دی کا یونیتی مون هم ای پی ای های جدید وارد بشوند . بعد از این کار برید داخل یونیتی و سپس برید داخل بیلد ستینگ از اونجا تارگت ای پی ای رو بزارید روی عددی که قبلا خروجی میگرفتید و مشکلی نداشته تاکید میکنم بزارید روی عددی که قبلا باهاش خروجی میگرفتید و بعدش دوباره بزنید خروجی بگیره خروجی که گرفت این بار برید دوباره داخل بیلد ستینگ و تارگت رو بزارید روی عدد 32 و 33 ویا 34 و خروجی بگیرد. فقط یادتون باشه که حتما تحریم شکنتون فعال باشه و بعدش برید قسمت بیلد ستینگ که اون شماره ای پی ای جدید رو براتون بیاره ( بروزرسانی : اگر نسخه یونیتی تو رو بیارید بالا یعنی 2020.3.48 این مشکل حل میشه و با اولین خروجی 34 میزنه ) تا اینجا کار تموم هست و برای من با این روش خروجی زد و مشکلی نبود و از این به بعد اگر مجدد سیستمون خاموش بشه و روشن بشه ممکنه باز هم با ای پی ای جدید خروجی نزنه که میتونیم یکبار با تارگت ای پی ای قدیم خروجی بزینم بعدش با ای پی ای جدید خروجی بگیرم که میشه و مشکلی نداره این باگ خیلی عجیبه ولی راهی برای برطرف کردنش پیدا نکردم متاسفانه نکات تکمیلی : ممکنه بعد از خروجی هنگام نصب بازی تون نصب نشه و موقع نصب بنویسه بسته معتبر نیست یا بنویشه مشکل تجزیه بسته که این مشکل رو با نوشتن یک صفت داخل منفیست باید رفع کنید در واقع این مشکل به خاطر این هست که از اندروید 31 به بعد داخل هر کجای منیفست که عبارت اینتنت هیتلر هست اعلام کنید یک صفتی رو که در ادامه میگم ابتدا برید داخل پروژه و سپس در پوشه پلاگین فایل AndroidManifest.xml رو باز کنید اگر داخل پروژه تون نیست چنین فایلی میتونید تو بیلد ستینگ تیکش رو بزنید تا ساخت بشه منیفست این فایل رو با notepad باز کنید و هر کجا که عبارت اینتنت هیتلر بود عبارت android:exported="true" رو بزارید دقیقا مثل کد زیر فقط دقت کنید تو تگ اکتویتی به همین صورت باشه و این که فقط جا های که اینتنت هیتلر بود این کار رو انجام بدید. <activity android:name="com.unity3d.player.UnityPlayerActivity" android:theme="@style/UnityThemeSelector" android:exported="true" > <intent-filter> <action android:name="android.intent.action.MAIN" /> <category android:name="android.intent.category.LAUNCHER" /> </intent-filter> <meta-data android:name="unityplayer.UnityActivity" android:value="true" /> </activity> نکته بعد اگر لازم بود ndk هم دانلود کنید میتونید به راحتی از اندروید استدیو دانلود کنید کافیه همونجا که رفتید ای پی ای ها رو دانلود کنید در سربرگ کناریش یعنی sdk tools میتونید این کار انجام بدید. بازهم اگر مشکلی بود میتونید داخل تلگرام بهم پیام بدید تا جای که وقتم اجازه بده راهنمای میکنم @alimo1111 این مطلب بالای شاید خیلی ساده باشه ولی 4 روز از وقت من رو گرفت و اذیت کرد امیدوارم همگی با انتشار تجربه هامون بتونیم به همدیگه کمک کنیم تا مقداری هم اثر تحریم کم بشه و هم سختی کار ببخشید اگر متن بد نوشته شده یا مشکلی داره چون تند نوشتم مرسی از همه یاعلی نتیجه انتشار بازی با این روش : دوستان من با این روش گیم رو منتشر کردم و فقط یک مشکل پیش امد با نسخه یونیتی 2020.3.9 و بالا تر تا 2020.3.40 به هیچ عنوان خروجی با تارگت 34 نزنید چون در برخی گوشی ها مشکل ایجاد میشه و صدا بازی خطا میخوره یا پخش نمیشه یا یک دفعه قطع میشه یا موقعی که کاربر از بازی یک لحظه میره و میاد یا صفحه خاموش میشه و روشن میشه صدای بازی کاملا قطع میشه که این مشکل از یونیتی هست برید از قسمت ارشیو یونیتی ورژن جدید یونیتی 2020.3.48 رو دانلود کنید و خروجی بزنید این مشکل هم حل میشه حتما این پست رو مشاهده کنید.خیلی عجیب بود این مشکل تو هر گوشی هم این مشکل پیش نمی امد فقط برخی از گوشی های اودیو سورشون خراب میشد حتما برای زدن خروجی با تارگت api 34 از یونیتی 2020.3.40 و بالاتر استفاده کنید.
  4. سلام وقت بخیر واقعا دمت گرم اقای شاهپیری که منتشر کردی و رایگان هم گذاشتی که همه دوستان استفاده کنند انشالله که خدا همیشه کمکت کنه در همه امور فکر می کنم لینک این مطلب در صفحه اول سایت بخش فایل های ویژه به خوبی کار نمی کنه
  5. مرسی از شما مهندس بله کاملا رفع شده اولین بار تست کردم نمی دونم چرا ویروس شناخت احتمالا حواسم نبوده و تیک کتابخونه جدید نخورده بوده خیلی ممنون از شما که وقت گذاشتید. تشکر فراوان
  6. ممنون از شما که سریع انجام دادی و وقت گذاشتید ولی متاسفانه همچنان ویروس تشخیص میده این کتابخونه رو واقعا نمی دونم چرا تا تیک این کتابخونه رو بر می داری از حالت ویروس میاد بیرون برنامه
  7. سلام وقت بخیر مجدد بنده فکر می کنم از تابع های زیر مشکل هست و با حذف شدنش (به همرا وابستگی های که داره ) شاید این مشکل حله بشه ( و شاید یکی از این ها اصلی ترین علت باشن ) : گرفتن لیست برنامه های در حال اجرا ( که این مورد فکر می کنم داخل کتابخوه اکتویتی منیجر هم منجر به ویروسی شناختنش میشد) بستن سرویسهای پس زمینه و همچنین بستن برنامه ها با استفاده از uid *****حذف و نصب برنامه بدون درخواست از کاربر و بدون نمایش دیالوگ مربوط به نصب یا حذف(نیازمند دسترسی روت) مثالهای نسخه 3. حذف برنامه در حالت سکوت و بدون درخواست. pckg.unInstallAppSilencly("packagename") اگر این موارد هم رو نمی خواهید حذف کنید می تونید یک نسخه دیگه فقط اریه بدید لینک دانلود آنتی ویروس Eset https://soft98.ir/android/security-android/13974-ESET-Mobile-Security-Android.html ممنون از شما که وقت می زارین موفق باشید
  8. سلام و درود استاد این کتابخونه مشکل ویروس شناختنش حل نشد ؟ توسط انتی ویروس ESET داخل اسکرین زیر ویروس شناخته میشه ؟ میشه این مورد برای تابع نصب بدون اجازه برنامه ها باشه ؟ اگر ممکنه شما که دسترسی دارید به سورس کتابخونه این موارد رو ویرایش کنید چون کافه بازار برنامه های رو که با این کتابخونه باشن رو راه نمیدن
  9. سلام وقت بخیر منم این کتابخونه دارم اقای شاهپیری این ویروس شناختنش (حالا من نمی دونم تست نکردم با توجه به تست دوستمون میگم) قابل حل هست؟
  10. سلام و درود دوتا سوال داشتم در باره این کتابخونه 1 - میشه باهاش یک مولتی پنل مانندی طراحی کرد که اطلاعت از دیتابیس آنلاین لود بشه و مثلا 10 تا که ایتم کاربر دید دوباره به این مولتی پنل افزوده بشه و همین روند (خیلی سخت نیست اجراش؟ چون وقت کم دارم) 2- کتابخونه ها برای اندروید ایکس ؟ چون بنده آپدیت نکردم به اندروید ساپورت
  11. سلام وقت بخیر متغییر prtt یا همون تعریف متغیر اولیه کلاس رو داخل ساب Process_Globals تعریف کنید شاید درست بشه(مقدار ست رو نه)
  12. ممنون که گفتی چون فکر می کردم اون دقیقا تر کار می کنه با کدی که دادی سعی کردم ثانیه بهش بدم ولی نمی دونم چرا نشد و با همون دقیق کار کردم ممنون
  13. باش ممنون فقط هر چه قدر سریع تر باش بیشتر دمت گرم و یک مطلبی اون موردی که بالاتر گفتم اگر ایکون ساعت بالا بیاد هنگامی که ساعت ست میشه مثل این که مشکل الارم حل میشه و دقیقا سر زمان پیام میده
  14. سلام مجدد استاد این پکیج رو کی ست میکنید من با سورس اقا پژمان که که برای کتاب خونه pn بود تست کردم مشکلی نداشت اگر اپدیت شما خلیلی طول میکشه بنده اون کتابخون رو خریداری کنم چون واقع نیاز دارم و بیشتر از یک هفته اس هی دارم تست می کنم (فکرکنم اون کتابخونه با اندروید 9 مشکلی نداشته باشه چون داخلش نوشته بود سازگاری با اندروید 9 و 8و...چون دوستمون بالاتر می گفت که 2 دقیقه تاخیر داره و یه مطلبی چرا با کتابخونه شما وقتی ست می کنیم یک ایکون بالای صفحه نمیاد ولی با اون کتابخونه ایکون ساعت می اد این مطلب از این بایت عرض می کنم که شاید شاید ربطی به این قضیه تاخیر داشته باشه و پایداری این حرفا ها) ممنون
  15. ممنون استاد من منتظرم پس راستش انقدر تست امتحان کردم دیگه می خواستم از روش عادی تست کردن هر 5 ثانیه ساعت استفاده کنم که غیر بهینه است ممنون از توضیحاتتون
×
×
  • اضافه کردن...