اطلاعیه

کاربر گرامی

به انجمن برنامه نویسی AnswerCenter.ir خوش آمدید

 برای استفاده از تمامی امکانات سایت لطفا در انجمن عضو شوید


امین مهدی نژاد

معاون انجمن
  • تعداد ارسال ها

    619
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    83

آخرین بار برد امین مهدی نژاد در فروردین 14

امین مهدی نژاد یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اعتبار در سایت

1,817 عالی

درباره امین مهدی نژاد

مشخصات پروفایل

  • محل زندگی
    مشهد
  • محل تولد
    مشهد

آخرین بازدید کنندگان نمایه

4,239 بازدید کننده نمایه
  1. استفاده گسترده از کتابخانه های کش تصاویر مانند گلاید و یا پیکاسو بشدت مرسوم شده. کش کردن اصوات و ویدئوها هم می تواند بسیار کاربردی و مناسب باشد. این کتابخانه دارای قابلیت های زیر می باشد. کش کردن مدیا ها همزمان با پخش آن پخش موارد دانلود شده در هنگام آفلاین سازگار با انواع پلیرها دانلود جریان استریم قبل از پخش و می توانید موارد زیر را برای آن تنظیم نمایید. تعیین حداکثر تعداد فایل کش شده تعیین حداکثر حجم مجاز برای کش شدن تعیین حداکثر زمان قابل کش شدن تعیین تعداد دانلود همزمان و دارای توابع زیر می باشد. addUrl isCached getCacheFile pauseDownload resumeDownload addDownloadListener resumeAll isRunning stopAll pauseAll stop cleanCacheDir
  2. در زمینه بازی های ایزومتریک خود بیسیک یه مثال داره که من قبلا در انجمن دیده بودم. البته گرافیک آنچنان زیبایی نداشت ولی بنظرم با کتابخونه های خوبی که بیسیک داره این گزینه هم کار پر دردسری نخواهد بود و ارزش داره بجای آموزش زبان های برنامه نویسی دیگه با خود بی فور این بازی ها رو زد و در زمینه بازی های سه بعدی در زمینه گرافیک مطمئن وابستگی بی فور به مایا از انجین ها بیشتر خواهد بود و ناچارید بیشتر وقت در نرم افزار های سه بعدی بگذرونید ولی هر کاری بکنید وابستگی شما به این گونه نرم افزارها در بازی های سه بعدی چه با انجین و چه بدون اون از بین نخواهد رفت اگه بازی سه بعدی رو با بیسیک شروع کنید مطمئنا کد بیشتری در مقایسه با یونیتی و یا انجین های دیگر خواهید داشت. البته نبودن مثال مناسبی در این زمینه و یا آموزش های جامع در این زمینه هم مانع از این شده که کسی این کار رو انجام بده ولی با وجود کاربرای فعال و کتابخونه نویسی که در بی فور وجود داره بنظرم اگر در این زمینه هم کار آغاز بشه مطمئنا بسیاری از کمبود ها به سرعت رفع خواهد شد.
  3. از جهات مختلف میشه به سوال شما جواب داد. تنوع انواع مختلف بازی گونه مختلف بازی زیاد هستند همانند بازی های کلماتی بازی های کارتی بازی های بردی بازی های دو بعدی بازی های ایزومتریک و 2.5 بعدی بازی های سه بعدی در این باره کاملا مشخصه هر چه گرافیک بازی پیچیده تر بشه استفاده از انجین های بازی سازی بصرفه تر خواهد بود و بالعکس در بازی های ساده تر استفاده از IDE های برنامه نویسی مثل بی فور ساده تر خواهد بود وضعیت ساخت بازی با بی فور اگر به وضعیت فعلی در تولید بازی توسط بیسیک فور اندروید بپردازیم هم همونطوری که در انجمن خودمون شاهد اون هستیم فعالیت هایی در زمینه بازی هایی حتی دوبعدی هم بوده ایم. البته نمونه ای در انجمن ما در زمینه بازی سه بعدی با بی فور دیده نمیشه. در کل برخی از بازی های پر فروش مارکت های ایرانی توسط بی فور تولید شده اند وضعیت ساخت بازی سه بعدی با JPCT کتابخانه JPCT به عنوان کتابخونه ای برای ساخت بازی سه بعدی در اندروید(جاوا و بیسیک) هم نمونه هایی دارد مثلا بازی Naroth‏ که بیش از صدهزار نصب در مارکت گوگل داشته هم مشخص میکنه که ساخت بازی با این کتابخونه در سطح جهانی هم دیده می شود. کتابخانه های بازی سازی در بیسیک طبق مطلبی که در سایت B4X ارائه شده کتابخونه های زیر برای بازی سازی در بیسیک مطرح شده اند Game engines: LibGDX, RSAndEngine. Rendering: OpenGL, OpenGL2, jPCT-AE, GameView, Accelerated Surface, Game Sprite. Animation: Animation, AnimationPlus, NineOldAndroids, TweenEngine. Audio: MediaPlayer, SoundPool, AudioTrack, OpenSL. Input: Gesture Detector, PhoneAccelerometer. Artificial intelligence: SteeringBehaviors. Physics: JBox2D, ABPhysics. Files/data: JSON, SQL, XML, RandomAccessFile. Networking/multiplayer: Network, HTTP, GamePlayServices. متن کامل توضیحات اون در اینجا می توانید مشاهده کنید. حالا این با شماست که چه روشی رو برای کار خود انتخاب نمایید. «موفق باشید.»
  4. این سورس از طریق دیکامپایلر های جاوا سعی میکنه فایل xml مناسب اون رو برای استفاده در بیسیک فراهم کنه یعنی فایل jar به اون داده و لیست کلاس ها، متدها و فیلدهای اون رو آورده و از این طریق می تونین اونها رو انتخاب و استفاده کنید. البته این سورس برای کتابخونه های کوچک جواب میده و به دلیل وقت گیر بودن اونو توسعه ندادم . و سورسش رو قرار دادم تا اگر کسی تمایل داشت اونو گسترش بده
  5. زیر مجموعه کتابخونه Audio است
  6. باید از SoundPool استفاده کنید و در هنگام Play کردن مقدار PlayBack اون رو از عددی بین 0 تا 2 تنظیم کنید . «موفق باشید.»
  7. اینها عالی هستن بیا تلگرام یه پیام بده تا یه بررسی کنیم
  8. اینجوری رمز sign مخصوص هر اپ از بین میره و امنیت اپ ها پایین میاد
  9. کتابخونه من فقط sign میکنه البته از هر دو روش بالا که استفاده کنید در مرحله آخر باید sign کنید. در زمینه مفسر زبان هم یک کتابخونه برای جاوا اسکریپت در قسمت اشتراک ویژه قرار داده ام ساده ترین مفسر زبان قابل ساخت هم مفسر زبان بیسیک هستش که بسادگی قابل ساخت می باشد.چون ساختار بسیار ساده ای داره و در اکثر زبان ها مثالی از مفسر این زبان ارائه شده «موفق باشید.»
  10. آره. دو روش وجود داره هم میشه کامپایل کرد و هم یک مفسر زبان بکار بگیرید. در بالا دو روش بیان شد. 1- اگه شما از کامپایلر استفاده کنید. باید ابتدا کد بیسیک رو به جاوا تبدیل کنید و سپس کامپایل کنید. 2- اگر از مفسر زبان استفاده می کنید. باید مفسر زبان بیسیک داشته باشید. «موفق باشید.»
  11. شدنی که هست ولی زمانبر و پرهزینه میشه اگه بخوای روش استانداردی در پیش بگیری
  12. لینک زیر رو چک کنید. البته برای بیسیک کتابخونه ای گمون نکنم تهیه شده باشه GitHub - rvi/ONVIFCameraAndroid: Example on how to connect to an ONVIF camera on Android «موفق باشید.»
  13. سلام آقا امین امکانش هست که یک فایل نمونه در رابطه با کتابخانه irzipsigner بفرستین ممنون میشم :)

    مثلا چجوری میتونم یک پروژه ای که با b4a ساختم رو بزارم تو برنامم و کاربر بتونه اونو ویرایش کنه و خروجی apk بگیره ؟

    1. امین مهدی نژاد

      امین مهدی نژاد

      من فقط جمعه وقت خالی دارم.

      اگه با راهنمایی مشکلت حل میشه بیا تلگرام

      آیدیمم که در بالای تموم صفحات قرار داره

      ♥

  14. لینک بالا رو چک کن
  15. متاسفانه مشغله زیادی دارم و نمیشه وقت گذاشت