رفتن به مطلب

avanta

کاربر عادی
  • تعداد ارسال ها

    32
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

درباره avanta

  • تاریخ تولد تعیین نشده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های avanta

کارآموز

کارآموز (3/14)

  • Reacting Well
  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done

نشان‌های اخیر

7

اعتبار در سایت

  1. استاد تلگرم ایشون رو می فرمایید ما هم سوال داریم از ایشون.
  2. می دونید چطور میشه تصویر رو گرد کرد با این نسخه از پیکاسو؟
  3. سلام ممنون از پاسختون. بله درسته اما با پیکاسوی خودش که تست می کنم: 1-نمی دونم چطور تصاویر رو گرد کنم 2-چطور از یک URL عکس رو بخونم 3-پیغام خطا می ده که در زیر می تونید مشاهده کنید. وقتی از پیکاسوی خود آریا لیست ویو استفاده می کنیم و اینطور می نویسیم: (picaso_picture.InitializePATH(store_profile_image_url).PlaceholderBitmap(loading_image).resize(img_profile.Width,img_profile.Height).CenterInside.ToImageView(img_profile و خطای زیر به ما نمایش داده می شه B4A Version: 7.30 Parsing code. (0.10s) Compiling code. (0.37s) Compiling layouts code. (0.11s) Organizing libraries. (3.89s) Generating R file. (5.87s) Compiling generated Java code. Error B4A line: 117 picaso_picture.InitializePATH(store_profile_image javac 1.8.0_45 src\naghsheh\App\result_stores_list.java:514: error: incompatible types: BitmapDrawable cannot be converted to Bitmap mostCurrent._picaso_picture.InitializePATH(mostCurrent._store_profile_image_url).PlaceholderBitmap((android.graphics.Bitmap)(_loading_image.getObject())).resize(mostCurrent._img_profile.getWidth(),mostCurrent._img_profile.getHeight()).centerInside().ToImageView((android.widget.ImageView)(mostCurrent._img_profile.getObject())); اما با خود کتابخونه پیکاسو که می نویسی دستور به این تغییر می کنه و خیلی راحت می شه عکس رو هم گرد که در خط زیر با همون دستور Transform picaso_picture.LoadUrl(store_profile_image_url).PlaceholderDrawable(loading_image).resize(img_profile.Width,img_profile.Height).Transform(tr.Transform(0,360)).CenterInside.IntoImageView(img_profile) توی ویندوز قبلی که داشتم همه چی خوب کار می کرد اما ویندوز رو که عوض کردم این مشکل پیش اومد
  4. آقا مشکل تداخل کتابخونه پیکاسو با آریا لیست ویو رو چطور باید برطرف کرد؟؟؟ کسی پاسخگو نیست؟؟؟
  5. سلام جناب شاهدی وقت بخیر این expandableList همه چیزش عالیه جز اینکه تایپ فیس قبول نمیکنه میخوام فونت فارسی مورد نظر خودمو بهش بدم همه کارمون هم تکمیل شده فقط لنگ این مورد هستیم می شه اضافه اش کنید بی زحمت؟؟
  6. سلام نه متاسفانه. منم دو ماهه منتظرم.
  7. بی زحمت یه مثال کامل بزنید.
  8. دوستان اگه کسی با آقای شاهدی به نحوی در ارتباط هست یا شماره ای از ایشون داره یا هرچیزی خواهشا به ایشون بگید سری به این انجمن بزنن عملا ما کارمون متوقف شده به خاطر چند تا سوال که خود ایشون فقط ازش سر در میاره.
  9. دوست خوب در آریا لیست ویو من فکر نمی کنم که همه آیتم ها با هم لود شوند در غیر اینصورت کاملا غیر منطقی هست که کرش نکنه در اصل این تعدادی هست که شما به این لیست ویو میدین و بهش می فهمونید تا این فلان تعداد، برنامه ادامه خواهد داشت و نه بیشتر و نه اینکه این فلان تعداد رو همین الان لود کن خوب حافظه ای دیگه باقی نمی مونه در این صورت. این لیست ویو نقش یک رول رو بازی می کنه مثل یک تسمه دقیقا اما مشکلی که هست اینه که احساس می کنم که هر آیتم که از لیست ویو خارج می شه و شما دیگه اونو نمی بینید از حافظه رم گوشی به طور کامل حذف نمی شه چون اگر این اتفاق بیفته به هیچ وجه کرش نمی کنه حتی اگه سایز عکس شما بزرگ باشه چون در نهایت شما با چند تا آیتم که نقش متغییر رو بازی می کنند سر و کار دارید متاسفانه آقای شاهدی هیچ پشتیبانی از این جا نمی کنند دیگه حالا به هر دلیل نمی دونم... شاید مشکل دارن و نمی تونن بیان و یا هر دلیل دیگه اما امیدوارم که بزودی برگردن و به این وضعیت سر و سامان بدن.
  10. بله می تونید اما عکس بزارید توی لایه اتون مجددا ارور Memory می ده و کرش می کنه.
  11. متاسفانه وقتی Layout رو لود کردم هم کرش می کنه. ظاهره اصلا نباید از عکس روی layout استفاده کرد.
  12. ممنون از شما. این سوال دقیقا مربوط به همین تاپیک میشه چون این سوال مربوط به آریا لیست ویو هست که باید پشتیبانی بشه اما متاسفانه نمی شه.
×
×
  • اضافه کردن...