رفتن به مطلب

هک شدن بازار؟ واقعیت یا شایعه؟


AMiN.M7892

ارسال‌های توصیه شده

سلام

به طور ناگهانی متوجه خبری شدم با این مضمون که چرا بزرگترین بازار اندروید هک شد؟

رفتم تو سایتش، خبرگزاری تابناک بود، خبر مربوط به ساعت 7 صبح امروز بود

بازار هک شده و اطلاعات کاربران و توسعه دهندگان به سرقت رفته، نمیدونم چقدر واقعیت داره یا شایعه است؟ دوستان لطفا بررسی کنید ببینیم قضیه اش چیه؟

https://www.tabnak.ir/fa/news/560069/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%87%DA%A9-%D8%B4%D8%AF

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این که عجیب نیس. ظاهرا شماره موبایل و ایمیل کاربران رو فقط برداشتن و الان بعضی سایتها میفروشن. فکر کنم در همین حد بوده. بقیش الکیه. 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اگه ایمیل طرف هک بشه، به راحتی میشه به حسابش وارد بشی

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این خبر واقعی هست ، و هک کردن اکانت کاربران سایت ها مختلف هم کار خیلی پیچیده ای نیست! اما معمولا هکر ها این کار ها را به نفع خودشان انجام می دهند و اهداف بزرگتری از این کارها دارند ، اما این که یکسری جوجه هکر اقدام به این کار و انتشار‌ حساب ها کرده اند را نمی دانم! البته این موضوع به امنیت سایت هم ربطی ندارد ، الان اکثر سایت هایی همانند لیندا و بسیاری از سایت های‌معروف ایرانی و خارجی قابل هک شدن هست! پس نمی تونیم امنیت کافه بازار رو زیر سوال ببریم ، که مطمئنا تا چند روز آینده خبرهایی کذب مبنی بر ویروسی بودن کافه بازار منتشر می شود! و مسئله آخر هم این که این کار به طور مستقیم صورت نگرفته ، بلکه اطلاعات یک شبکه اجتماعی ایرانی هک شده و از این طریق به اطلاعات حساب های افراد از جمله کافه بازار دسترسی پیدا شده است! کاری که در‌حال حاظر می توان انجام داد تعویض رمز خود در کافه بازار است ، این مورد را بدون مبالغه در گروه های خود انتشار دهید!
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...