رفتن به مطلب

اندروید استودیو 2


امین شاهدی

ارسال‌های توصیه شده

دوستان اندروید استودیو ورژن 2 به تازگی ریلیز شده که خیلی از مشکلات مثل سرعت پایین ران رفتن و ... برطرف شده و قابلیت های خیلی خوب مثل ایمولاتور جدید و قابلیت Instant run بهش اضافه شده که پیشنهاد میکنم حتما استفاده کنین : 

 

__________________________
 
 
اندروید استودیو 2 گوگل با بهبود شبیه‌ساز اندروید و قابلیت جدید Instant Run عرضه شد
 
 
شرکت گوگل در روز جاری نسخه 2.0 محیط توسعه ادغام شده اندروید استودیو (IDE) که از آن برای نوشتن برنامه‌های مختلف برای سیستم‌عامل ویژه گوشی‌های همراه این شرکت استفاده می‌شود را عرضه کرد.
 
اندروید استودیو که برپایه Intellij طراحی و عرضه شده، در سال 2013 به طور رسمی منتشر شد و یک‌سال پیش نهایتا از نسخه آزمایشی خارج شد. این برنامه شامل تمامی مواردی است که یک توسعه‌دهنده برای ساخت یک برنامه نیاز دارد. این موارد شامل یک ویرایشگر کد، ابزارهای تحلیل کد، شبیه‌سازهایی برای تمامی پتلفرم‌های اندروید گوگل و دیگر موارد اینچنینی است.
 
نسخه جدید در حال حاضر به‌صورت پیش‌نمایش در کانال Canary اندروید استودیو در دسترس قرارگرفته است. آن‌طور که Stephanie Cuthbertson، مدیر محصولات گوگل برای اندروید استودیو اعلام کرده، در قالب نسخه 2.0، علاوه بر تمرکز بر روی ساختار پیشین، سعی شده بر روی سرعت نیز تمرکز شود. علاوه بر این، با انتشار نسخه‌های آزمایشی مختلف، حالا نسخه نهایی کاملا پایدار شده است. آن‌‌طور که عنوان شده، تولید کامل برنامه‌ها حالا با سرعتی 2 تا 2.5 برابری در مقایسه با نسخه‌های پیشین، انجام می‌شود که گامی بزرگ به سمت جلو است.
 
با این وجود آنچه که در این نسخه برای توسعه‌دهندگان از اهمیت بالاتری برخوردار است، وجود قابلیت جدیدی به‌نام Instant Run است که تجربه HTML را بازسازی می‌کند. همان‌طور که می‌دانید در قالب تجربه HTML می‌توانید پس از کدنویسی، با بارگذاری مجدد مرورگر، تغییرات را مشاهده کنید. این در حالی است که علی‌رغم بهبود سرعت، در گوشی‌های هوشمند این روند به زمان نسبتا بیشتری نیاز دارد.
 
در قالب این به‌روزرسانی، شرکت گوگل شبیه‌سازهای جدیدی را نیز معرفی کرده تا با تعامل با سخت‌افزارهای جدید، امکان اجرای برنامه‌ها در قالبی سریع‌تر از دستگاه‌های هوشمند فیزیکی را فراهم کنند. تیم برنامه‌نویسی همچنین به بازسازی رابط کاربری اقدام کرده تا استفاده‌های متداول مانند اجرای دوربین حالا به راحتی در دسترس قرار گیرند. توسعه‌دهندگان می‌توانند شرایط شبکه‌های مختلف را نیز شبیه‌سازی کنند و امکان شبیه‌سازی GPS حتی در قالب مسیرهای از پیش مشخص‌شده نیز وجود دارد. شبیه‌ساز موجود، دسترسی به تمامی سرویس‌های Google Play را نیز فراهم می‌کند. علاوه بر این، امکان تغییر ابعاد پنجره شبیه‌ساز به‌منظور آزمایش قابلیت‌ها در صفحه‌نمایش‌های مختلف نیز وجود دارد.
 
برای توسعه‌دهندگانی که بر روی برنامه‌ها و بازی‌هایی با توانایی بالا در قسمت گرافیکی فعالیت می‌کنند نیز پروفایلر‌های جدیدی در خصوص شتاب‌دهنده‌های گرافیکی فراهم شده تا بتوانند تمامی مراحل کار و موارد مربوط به عملکرد دستگاه را زیرنظر داشته باشند.
 
 
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 11 ماه بعد...
در 1 ساعت قبل، پیر خرفت گفته است :

با سلام 

من در نسخه 2 اندروید استودیو نمی تونم اکتیویتی جدید بسازم و بیشتر گزینه ها برام غیر فعاله حتی سیستم ایمیج رو هم نمی تونه تشخیص بده در حالی که دیوایس مجازی ساختم اگر کرک ندار و راه دیگه ای هم نیست لطفا  لینک نسخه ای که تو اکثر آموزش های انجمن استفاده میشه رو بزارید

تا به امروز جدیدترین نسخه  2.3 هست که میتونی از لینک زیر دانلود کنی . توصیه میکنم حتما sdk بروز باشه . در اولین اجرا هم از یک هیتلر شکن استفاده کن بعدا هم جایی خواست چیزی رو بروز کنه خطا داد از هیتلر شکن استفاده کن 

دانلود Google Android Studio Bundle + IDE v2.3 Build 162.3764568 Win/M

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...