رفتن به مطلب

کافه بازار صدای توسعه دهندگانش را در آورد


majid_comp

ارسال‌های توصیه شده

 

باشگاه خبرنگاران جوان / کافه بازار صدای توسعه دهندگانش را در آورد

 

شکایات و گله های توسعه دهندگان از بازار اینبار در YJC 

 


در چند روز اخیر نا رضایتی های مختلفی نسبت به تک رویی های کافه بازار در زمینه مدیریت خود و عدم توجه به توسعه دهندگانش مطرح شده است،سیاست های جدید مجموعه کافه بازار فضای برنامه نویسی کشور را تحت تاثیر قرار داده است.


4518558_702.jpg


به گزارش گروه وب‌گردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کافه بازار به لطف اولین بودن در ایجاد مارکت اندرویدی در کشور توانسته است کاربران میلیونی جذب کند، شاید نزدیک ترین رقیب بازار مایکت باشد، عدم وجود رقابت و فضای انحصاری باعث شده است کافه بازار هر تصمیمی که دل تنگش می خواهد بر سر توسعه دهندگان و کاربرانش بیاورد، البته بهانه خوبی نیز برای کار خود دارد، هر تغییری که ایجاد می کنند را در راستای ارتقا کیفیت و افزایش رضایت کاربران می دانند.

در حالی که هدف فقط کسب درآمد بیشتر است، بازار برای کسب درآمد بیشتر دست به هر کاری می زند، نمونه علنی و قابل تامل این اقدامات حمایت از بازی ها و نرم افزارهای خارجی است، بازار با افتخار با شرکت های خارجی مانند سوپرسل و گیم لافت قرارداد همکاری امضا می کند تا میلیون ها دلار ارز بی زبان مردم به جیب استودیوهای خارجی برود. همان طور که همه می دانیم با تحریم هایی که وجود دارد برنامه نویس های داخلی امکان همکاری با مارکت های خارجی را ندارند، پس تنها امید آنها همکاری با مارکت های داخلی است، ولی انگار همکاری با خارجی ها کلاس دارد، بلاخره آن ها به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

 


توسعه دهندگان ادعا دارند که اگر کافه بازار از بازی ها و برنامه های خارجی حمایت نکند، و در عوض از بازی ها و برنام های ایرانی در همان حد حمایت کند، می تواند زمینه ساز اشتغال بیش از ۱۰ هزار نفر شود. بازار با حذف تمامی لیست های سیستمی خود قصد دارد دینی که نسبت به خارجی ها دارد را ادا کند، چون مدیر اصلی کافه بازار در خارج از کشور تحصیل کرده و ارق خاصی به اروپایی ها و آمریکایی دارد.




 

 

لطفا نظرات خودتون رو اعلام کنید

 

متن کامل خبر و نظرات  :   http://goo.gl/OTjl25

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود، 

تشکر از اطلاع رسانی شما، ولی تاپیک مشابهی در جریان هستش!

برای تبادل نظر به تاپیک زیر مراجعه کنید:

http://answercenter.ir/topic/13582-%DA%A9%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%86-%D8%AD%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%86/

 

تاپیک قفل شد!

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...