رفتن به مطلب
  • 0

چک کردن دائم یک مقدار برای امتیاز


vistamobile

سوال

سلام. یه حالتی در ادیت تکست هستش که میاد مقدار یا حروف خودشو چک میکنه و اگر صحیح بود فلان کار رو انجام مید یا بلعکس مثل کد زیر:

Sub EditText1_TextChanged (Old As String, New As String)
	If cheklvl=5 Then
		Panel3.Visible=True
		End If
end sub

من یه حالت پویا تر و زنده تری میخوام که هر لحظه بیاد مقدار cheklvl رو چک کنه. تو کد بالا یه مشکلی هست اونم اینه که اگر ارسال کننده مقدار، ربطی به ادیت تکست نداشته باشه، ادیت تکست مقدار رو بررسی نمیکنه. مثل وقتی ک کاربر بیاد از راهنمای بازی استفاده کنه. 

من یه دستور یا شی میخوام که هر لحظه بیاد چک کنه و مقدار رو بررسی کنه که رسید به پنج مثلا فلان پنل فعال بشه.  :53:  :DD:

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

6 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

سلام

من دقیقاً منظور شما رو متوجه نشدم. اما می تونید برای چک کردن لحظه ای از تایمر (Timer) استفاده کنید.

درست متوجه شدم یا می خواید هر وقت متن ادیت تکست تغییر کرد چک بشه؟

موفق باشید

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

فرقانی جان من یه int دارم. این مقدار برابر صفر هستش. با هر جواب صحیح این مقدار +1 میشه. این مدار وقتی به 5 رسید یه پنل نشون داده میشه. حالا من یه چیزی میخوام که این چک کنه مقدار int شده پنج و اون پنل رو نوشن بده. 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

متغیر اینتت رو سراسری تعریف کن و هروقت جواب صحیح داده شد اول یک رو بش اضافه کن بعد چک کن اگه بیشتر از 5 بود مثلا پنل رو نشون بده البته اگه تو اکتیویتی های مختلف میخوای چک کنی اونو تو دیتابیس یا sharedprefrence ذخیره کن

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

فرقانی جان من یه int دارم. این مقدار برابر صفر هستش. با هر جواب صحیح این مقدار +1 میشه. این مدار وقتی به 5 رسید یه پنل نشون داده میشه. حالا من یه چیزی میخوام که این چک کنه مقدار int شده پنج و اون پنل رو نوشن بده. 

 

شما چه وقتی به score +1 اضافه می کنید؟

با کلیک روی دکمه؟ یا تغییر متن EditText ؟!

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شما چه وقتی به score +1 اضافه می کنید؟

با کلیک روی دکمه؟ یا تغییر متن EditText ؟!

 داداش گلم ، من چندین باتون دارم که متن رو میدن به ادیت تکست، ادیت تکست هم بررسی میکنه اگر درست بود میاد score +1 میزنه.  من هر مرحله پنجتا سوال دارم

الان من واسه بازی راهنما زدم، وقتی رو راهنما کلیک میشه بازم score +1 زدم تا اگر به پنج رسید دیگه مرحله تموم بشه. مشکل اینجاست که اگر مثلا از پنج سوال یک مرحله، کاربر سوال پنجم رو ندونه و از راهنما اتفاده کنه اون int   که گذاشتم score +1 میشه ولی پنل نشون داده نمیشه.  امیدوارم سوالم واضح بوده باشه.  :53: 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عاقا خودم یه راه ساختم  :DD:

به یه باتون گفتم اگر مقدار به پنج رسید بیا پنل رو نشون بده، بعدش خاصیت کلیک این باتون رو دادم به باتونهای کمک بازی، البته گذاشتمشون اخرین خط، حل شد :53:  :53:  :53:

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...