رفتن به مطلب

تست هک سکه !! ( دوستان بیان تو)


vistamobile

ارسال‌های توصیه شده

سلام. خیلی سعی کردم از انکریپت استفاده کنم ولی کدهام خیلی پیچیده شد و اصطلاحا هی از این ور میپریدم اون ور  :oops: 


بعد یه ایده به ذهنم رسید، این اپ رو ساختم البته فقط امتیاز دهیه و بخش ذخیره و فراخوانی امتیاز رو نساختم فعلا. دوستان دوتا باتون داره که یکی امتیاز رو زیاد میکنه و یکی کم. خودم با چندتا اپ تست کردم مقدار یا پیدا نمیشه یا تغییر نمیکنه یا تغییر کرد به محض فشردن دوتا دکمه +  یا  - مقدار برمیگرده به حالت اولی که باید باشه  :DD: 


 


 


 


Untitled.png


 


 


test.rar


لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

من به شکلی مارموزانه تست کردم طبق گفته هات عمل کرد.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

جالبه مختار 
کاملش کن مطمئن باش اکثر دوستان این مشکلو دارند 

 

سلام

من به شکلی مارموزانه تست کردم طبق گفته هات عمل کرد.

مارموزانه ؟؟!! 
یه لغت به دایره معارفم اضافه شد  :oops:  :DD:

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

:DD:

داداش میترسم روش رو بگم بچه ها بخندن  :crazy:

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

:DD:

داداش میترسم روش رو بگم بچه ها بخندن  :crazy:

 

نترس اگر کسی بهت خندید با من  :cheshmak:

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شوخی کردم ، از دو هفته قبل قراره آموزش برنامه و بازی تستی و بازیهایی مثل حدس تصویر و حدس کلمه مثل افتابه رو بسازم واسه فروشگاه خودمون.. با مهدی هماهنگ کردم فقط تو امنیتش مونده بودم. ان شا الله اموزش ویدئویی رو میسازم.  :53:  :DD:

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ی سوال داشتم، توی خیلی از برنامه ها از IntToString و همینطور برعکسش استفاده میشه. توی برنامه شما هم همچین چیزی دیدم. می خوام بپرسم دقیقا کاربردش چیه ؟

 

بابت اسپم احتمالی هم شرمنده م.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

:DD:

داداش میترسم روش رو بگم بچه ها بخندن  :crazy:

همینجوری یکم توضیح بده داریم میمیرم از فضولی :DD:

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ی سوال داشتم، توی خیلی از برنامه ها از IntToString و همینطور برعکسش استفاده میشه. توی برنامه شما هم همچین چیزی دیدم. می خوام بپرسم دقیقا کاربردش چیه ؟

 

بابت اسپم احتمالی هم شرمنده م.

سلام

اگر بخواید توی جاوا، مقدار یک متغیر Int رو به String بدید یا بلعکس باید از این متد استفاده کنید که توی B4A این عمل به صورت خودکار انجام می شه و شما نیاز نیست به صورت دستی اون دستور رو وارد کنید.

Dim a As Int = 10
Dim b As String = ""
b = a
------------------------
Int a = 10;
String b = "";
b = Integer.toString(a);
-----------------------

البته خوب کدهای جاوای بالا رو دستی نوشتم دقیقاً نمی دونم درسته یا نه :wacko1:

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

الان که فایده نداره عددا توی حافظه موقت میرن و به محض اینکه کاربر خارج بشه عددای پیشفرض میاد اینا رو که نمیشه تغییر داد! باید حتما یه جایی ذخیره بشن

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 اعداد بصورت txt ذخیره میشن. من یه حالتی ساختم به اسم نمایشگر. شما مقداری سکه دارین خوب؟ مثلا در اولین ورود به کاربر 50سکه میدین و کاربر از طریق بازی کردن یا خرید کردن این مقدار رو افزایش و کاهش میده. این 50 سکه در دسترس کاربره و میتونه راحت هکش کنه. 

من اومدم این مقدار رو مخفی کردم و بجاش از معادلش استفاده کردم . یعنی مبنای سکه های خودمو گذاشتم 3 . و کاربر با هر پاسخ صحیح +6 میگیره و با هر پاسخ غلط یا استفاده از راهنما -3 . این مقدار بسته به سلیقه شماست مثلا در این اپ مبنا رو  از 7 یا 8قرار دادم :

 

https://cafebazaar.ir/app/cahar.tow.elisagol/?l=fa

 

این بازی بالا رو همینجوری ساختم و شکر خدا مشکلی نداشته .  :DD:

 

بعد اومدم با کد نویسی و کپی پیست کردن ، معادل اعداد رو قرار دادم . اینجوری مثلا :

 

اگر امتیاز 3 بود باتون1 . تکستش مساوی با :   مقدار 10 سکه دارید.

اگر امتیاز 6 بود باتون1 . تکستش مساوی با :   مقدار 20 سکه دارید.

اگر امتیاز 9 بود باتون1 . تکستش مساوی با :   مقدار 30 سکه دارید.

اگر امتیاز 12 بود باتون1 . تکستش مساوی با :   مقدار 40 سکه دارید.

 

اینجوری خیلی از کاربرها چون به مقدار مبنا دسترسی ندارن ، نمیتونن بازی رو هک کنن. و فقط مقدار عددی نمایشگر رو میشه هک کرد که به محض اینکه مقدار مبنا کمی کم و زیاد بشه ، دوباره نمایشگر که اینجا یه باتونه ، میاد رو مبنا. 

 

اووف امیدوارم خوب توضیح داده باشم. 

راستی واسه ذخیره و فراخوانی هم از همون روش معمول بیسیک استفاده کردم.  :gerye:  :pardon:

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

الان که فایده نداره عددا توی حافظه موقت میرن و به محض اینکه کاربر خارج بشه عددای پیشفرض میاد اینا رو که نمیشه تغییر داد! باید حتما یه جایی ذخیره بشن

 ذخیره و فراخوانیو هم درستش کردم . مشکلی نداره :

https://cafebazaar.ir/app/cahar.tow.elisagol/?l=fa

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 اعداد بصورت txt ذخیره میشن. من یه حالتی ساختم به اسم نمایشگر. شما مقداری سکه دارین خوب؟ مثلا در اولین ورود به کاربر 50سکه میدین و کاربر از طریق بازی کردن یا خرید کردن این مقدار رو افزایش و کاهش میده. این 50 سکه در دسترس کاربره و میتونه راحت هکش کنه. 

من اومدم این مقدار رو مخفی کردم و بجاش از معادلش استفاده کردم . یعنی مبنای سکه های خودمو گذاشتم 3 . و کاربر با هر پاسخ صحیح +6 میگیره و با هر پاسخ غلط یا استفاده از راهنما -3 . این مقدار بسته به سلیقه شماست مثلا در این اپ مبنا رو  از 7 یا 8قرار دادم :

 

https://cafebazaar.ir/app/cahar.tow.elisagol/?l=fa

 

این بازی بالا رو همینجوری ساختم و شکر خدا مشکلی نداشته .  :DD:

 

بعد اومدم با کد نویسی و کپی پیست کردن ، معادل اعداد رو قرار دادم . اینجوری مثلا :

 

اگر امتیاز 3 بود باتون1 . تکستش مساوی با :   مقدار 10 سکه دارید.

اگر امتیاز 6 بود باتون1 . تکستش مساوی با :   مقدار 20 سکه دارید.

اگر امتیاز 9 بود باتون1 . تکستش مساوی با :   مقدار 30 سکه دارید.

اگر امتیاز 12 بود باتون1 . تکستش مساوی با :   مقدار 40 سکه دارید.

 

اینجوری خیلی از کاربرها چون به مقدار مبنا دسترسی ندارن ، نمیتونن بازی رو هک کنن. و فقط مقدار عددی نمایشگر رو میشه هک کرد که به محض اینکه مقدار مبنا کمی کم و زیاد بشه ، دوباره نمایشگر که اینجا یه باتونه ، میاد رو مبنا. 

 

اووف امیدوارم خوب توضیح داده باشم. 

راستی واسه ذخیره و فراخوانی هم از همون روش معمول بیسیک استفاده کردم.  :gerye:  :pardon:

 

منم یه همچین چیزی توی ذهنم بود تقریبا (آره جون خودم خخخخخ) :pardon:

روش خوبیه ممنون استفاده میکنم حتما :heart::53:

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 اعداد بصورت txt ذخیره میشن. من یه حالتی ساختم به اسم نمایشگر. شما مقداری سکه دارین خوب؟ مثلا در اولین ورود به کاربر 50سکه میدین و کاربر از طریق بازی کردن یا خرید کردن این مقدار رو افزایش و کاهش میده. این 50 سکه در دسترس کاربره و میتونه راحت هکش کنه. 

من اومدم این مقدار رو مخفی کردم و بجاش از معادلش استفاده کردم . یعنی مبنای سکه های خودمو گذاشتم 3 . و کاربر با هر پاسخ صحیح +6 میگیره و با هر پاسخ غلط یا استفاده از راهنما -3 . این مقدار بسته به سلیقه شماست مثلا در این اپ مبنا رو  از 7 یا 8قرار دادم :

 

https://cafebazaar.ir/app/cahar.tow.elisagol/?l=fa

 

این بازی بالا رو همینجوری ساختم و شکر خدا مشکلی نداشته .  :DD:

 

بعد اومدم با کد نویسی و کپی پیست کردن ، معادل اعداد رو قرار دادم . اینجوری مثلا :

 

اگر امتیاز 3 بود باتون1 . تکستش مساوی با :   مقدار 10 سکه دارید.

اگر امتیاز 6 بود باتون1 . تکستش مساوی با :   مقدار 20 سکه دارید.

اگر امتیاز 9 بود باتون1 . تکستش مساوی با :   مقدار 30 سکه دارید.

اگر امتیاز 12 بود باتون1 . تکستش مساوی با :   مقدار 40 سکه دارید.

 

اینجوری خیلی از کاربرها چون به مقدار مبنا دسترسی ندارن ، نمیتونن بازی رو هک کنن. و فقط مقدار عددی نمایشگر رو میشه هک کرد که به محض اینکه مقدار مبنا کمی کم و زیاد بشه ، دوباره نمایشگر که اینجا یه باتونه ، میاد رو مبنا. 

 

اووف امیدوارم خوب توضیح داده باشم. 

راستی واسه ذخیره و فراخوانی هم از همون روش معمول بیسیک استفاده کردم.  :gerye:  :pardon:

در کل روش خوبیه و حتی میشه پیچیده ترش هم کرد و در واقع شما یک جورایی Encoder درست کردید که اعداد اصلی مورد نظرتون رو Encode می کنید و اعداد نمایشی حاصل Decode شده اون اعداد اصلی هستن. ولی مشکلی که اینجور کد نویسی ها داره اینه که وقتی به طریقی (؟) امکان هک APK برنامه فراهم میشه، طبیعتا دسترسی به کدهای نوشته شده هم فراهم میشه و به راحتی برنامه کرک میشه. البته من خودم تازه وارد این قضیه شدم ولی می دونم کسی که وارد باشه راحت انجامش میده. باید ی فکری هم به حال این مورد دوم کرد.

 

من به استفاده از دیتابیس و کنترل لحظه به لحظه مقدار واقعی عدد از طریق خواندن اعداد در دیتابیس فکر کرده بودم. ولی متاسفانه هک دیتابیس هم سخت نیست.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در کل روش خوبیه و حتی میشه پیچیده ترش هم کرد و در واقع شما یک جورایی Encoder درست کردید که اعداد اصلی مورد نظرتون رو Encode می کنید و اعداد نمایشی حاصل Decode شده اون اعداد اصلی هستن. ولی مشکلی که اینجور کد نویسی ها داره اینه که وقتی به طریقی (؟) امکان هک APK برنامه فراهم میشه، طبیعتا دسترسی به کدهای نوشته شده هم فراهم میشه و به راحتی برنامه کرک میشه. البته من خودم تازه وارد این قضیه شدم ولی می دونم کسی که وارد باشه راحت انجامش میده. باید ی فکری هم به حال این مورد دوم کرد.

 

من به استفاده از دیتابیس و کنترل لحظه به لحظه مقدار واقعی عدد از طریق خواندن اعداد در دیتابیس فکر کرده بودم. ولی متاسفانه هک دیتابیس هم سخت نیست.

داداش گلم نمیشه صد در صد جلوی هک رو گرفت. من هم قرار نیست کاری کنم که صد در صد بازی هک نشه. فقط در حدی که 80 درصد کاربرها نتونن کاری بکنن کافیه. در ضمن فقط یک روش کافی نیست باید چند روش رو تلفیق کرد تا نتیجه بده. موفق باشید

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داداش گلم نمیشه صد در صد جلوی هک رو گرفت. من هم قرار نیست کاری کنم که صد در صد بازی هک نشه. فقط در حدی که 80 درصد کاربرها نتونن کاری بکنن کافیه. در ضمن فقط یک روش کافی نیست باید چند روش رو تلفیق کرد تا نتیجه بده. موفق باشید

مشکل اینجاست که فقط کافیه یکی از این سایتا بشینن یک برنامه رو هک کنن و توی سایتشون بذارن، هر چقدر هم که برنامه خوبی باشه، وقتی داخل سایت شون وجود داره، دیگه کسی برای خریدش اقدامی نمیکنه. البته می دونم دارم بدبینانه نگاه می کنم به قضیه.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...