رفتن به مطلب

۷ مورد از تکنیک های پیشرفته و خلاقانه برای سئوی محلی


nasrin1363

ارسال‌های توصیه شده

اگر کسب وکار محلی دارید، سئوی محلی می تواند بهترین روش برای به دست آوردن مشتری باشد.   آیا این گزینه اولین منبع ترافیک برای سایت شما خواهد بود؟ احتمالا چنین نیست. اما سئوی محلی می تواند جریان ثابتی از مشتریان  جدید را برای شما به همراه داشته باشد و باید بخش بزرگی از  استراتژی به دست آوردن مشتری گردد. در این مقاله قصد نداریم در مورد تکنیک های پایه سئو صحبت کنیم بلکه می خواهیم به صاحبان کسب وکارهای محلی ایده ای را برای بهبود ترافیک ارائه کنیم.

 

 لینک های محلی:

این تکنیک که بزرگترین موردی است که باید مدنظر قرار گیرد، معمولا بر روی لینک های محلی تمرکز دارد. این لینک ها کمک بسیار زیادی به شما خواهند کرد زیرا می تواند ترافیک ارجاعی محلی را فراهم آورد و باعث افزایش اتوریتی دامنه شما گردد.  این گونه لینک ها ظاهر طبیعی تر و مفیدتری نسبت به سایر لینک ها دارند. همانطور که می دانید لینک ها بخش جدایی ناپذیر  هر کمپین سئویی محسوب می شود. لینکی که از سایت های معتبر به دست می آید می تواند موفقیت کمپین را تضمین کند. شما باید برای به دست آوردن نتایج بهتر در موتورهای جستجو چنین لینک هایی را مدنظر داشته باشید. از آنجایی که شرکت های محلی معمولا در حوزه سئو زیاد خوب نیستند، در به دست آوردن لینک های معتبر نیز عملکرد خوبی نخواهند داشت. با اینحال باید به خاطر داشته باشید که همه لینک ها به صورت یکسان ایجاد نشده اند. به دست آوردن لینک های محلی به شما کمک می کند بیشتر از قبل کسب وکار خود را متمایز کنید. شما می توانید لینک های محلی خود را از منابع متفاوتی به دست آورید. بهترین و ساده ترین روش استفاده از انتشاراتی های مختلف است.  این گزینه تنها یک نمونه است اما نکته اصلی به دست آوردن ناشران محلی و ارسال محتوا برای آنان است. روش دیگری که برای ایجاد لینک  وجود دارد استفاده از  مقالات  دیگر کسب وکارهاست.

استفاده از بازاریابی آفلاین:

بیشتر کسب وکارها از بازاریابی آنلاین زیادی استفاده می کنند. زمانی که از این کانال های بازاریابی آفلاین استفاده می کنید تلاش دارید بیشترین مزیت را از آن خود کنید.  در حمایت های مالی و  انجمن هایی که شما بخشی از آن هستید، اطمینان حاصل کنید که به سایت شما لینک می دهند. اینکار باعث می شود سئوی ارزشمندی داشته باشید و بتوانید از ترافیک ارجاعی به خوبی استفاده کنید.  همچنین به شما کمک می کند اتوریتی دامنه و برند خود را برای به دست آوردن رتبه بهتر در نتایج جستجوی محلی بالاتر ببرید.

 پژوهش کلیدواژه های محلی:

همه افراد پژوهش کلیدواژه ها را انجام می دهند  اما بیشتر افراد نمی دانند چگونه باید آن را به درستی انجام دهند.  با کمک ابزار keyword planner ، می توانید موقعیت محلی خود را انتخاب کنید تا ببینید افراد در این ناحیه به دنبال چه چیزهایی هستند. این مورد بسیار متفاوت از نتایجی خواهد بود که افراد در سطح ملی یا بین المللی به دنبال آن هستند. بیشتر مواقع ما پژوهش بر روی کلیدواژه های خود را در سطح ملی انجام می دهیم و نمی توانیم نتایج موردنظر خود را به دست آوریم. شما می توانید از این گزینه برای بهبود نتایج استفاده کنید و از کلیدواژه های بهتر و مفید تری بهره ببرید.

صفحات فرود برای شهر و منطقه موردنظر:

برخی از اوقات، جستجوکنندگان می توانند برای شهر و حومه خود به جستجو بپردازند و خدماتی را دریافت کنند. ایجاد صفحات فرود برای این افراد شیوه بسیار جذابی است.  نکته کلیدی ایجاد صفحه فرودی با حداقل ۵۰۰ کلمه منحصر به فرد برای هر صفحه و تمرکز بر روی کلیدواژه های مناسب است. سپس شما می توانید  از نوار ناوبری خود به این صفحات لینک دهید.

 سوالات پر تکرار برای محتوای وبلاگ:

تکنیک عالی دیگر استفاده از  سوالات پرتکرار برای ایجاد محتوای وبلاگ هاست.  شما بهتر از هر کس دیگری مشتریان خود را می شناسید و در برخی از موارد پژوهش بر روی کلیدواژه ها روش دقیقی برای شناخت مشتریان و سوالات آن ها نیست. لیستی از سوالات پر تکرار مشتریان بسازید و سپس محتوایی را برای هر سوال ایجاد نمایید.

نقل قول های محلی مرتبط با صنعت:

یکی از ترفندهایی که در صنعت سئوی محلی مورد استفاده قرار می گیرد کاربرد نقل قول های محلی  مرتبط با هر صنعت است. سایت های مختلفی وجود دارد که از لیست های مختلفی برای تولید نقل قول ها استفاده می کنند. اینکار به شما کمک می کند از شر دایرکتوری های مزاحم خلاص شوید.

نتیجه گیری:

انجام دادن سئوی محلی کار سخت و دشواری نیست اما در بیشتر مواقع، ما تلاش می کنیم همانند رقبای خود عمل کنیم. این استراتژی ها باید منحصر به فرد باشند و بتوانند شما را از سایر رقبا متمایز سازند.

منبع :پایگاه دانش یزد سرور

لینک

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...