رفتن به مطلب

تشخیص سیستم تبلیغاتی


reza644

ارسال‌های توصیه شده

سلام

 

من میخوام یه برنامه برای تازه های منتخب معرفی کنم که به احتمال زیاد قبول میشه

 

برنامه رایگانه و هیچ تبلیغی نداره

 

میخوام وقتی برنامه بررسی شد و تو لیست منتخب اومد با json سیستم تبلیغاتی عدد رو فعال کنم.

 

میخوام بدونم که آیا مایکت موقع بررسی اولیه برنامه برای قرار گرفتن در صفحه اول متوجه این موضوع میشه که تبلیغات عدد روی برنامه پیاده شده؟

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

به نظرم از طریق دیکامپایل کردن میشه اسم اکتیویتی هارو دید که اونم بعید یدونم بیاد و  دیکامپایلش کنه تا ببینه داخلش چیا هست و اینکه واس محکم کاری ، از اسم خود عدد بر روی اکتیویتی استفاده نکنی . البته اگه در قسمت دسترسی ها هم مشخص نشه:blush:

البته اینم یه راهکاری هستش که به ذهنم رسید و نمیدونم درسته یا خیر:DD:

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مطمعن باشید میفهمین و به این سادگیا رد نمیشید از دیوار اتش مایکت یا کافه بازار :bigsmile: . چون اونایی که میشینن برنامه رو برسی میکنن . نمیان که فقط قیافه و کارایی برنامه رو نگاه کنن. به قول معروف دل و رودی برنامه رو میریزن . مگر این خودتون بیاید یه لایبری بنویسید و اسم و خلاصه هرچیزی رو بی ربط بزارین که شاید فرجی شد و در شدی ازش.

البته توی بیسیک ساده تشخیص داده میشه چون وقتی کدهای بیسیک رو دکامپایل میکنید کد اصلی رو بهتون میده(یه کوچولو هم تغییرات رنگ های و .. هست) ولی توی جاوا به این صورت نیست موقع دکامپایل میاد کد های اصلی جاوارو براتون میده که به زبان c شبیه.

درکل این روشی هست که توی مخ من بود.اها یه چیز جالب دیگه بود حالا نمیدونم برای من بود یا کلن این مشکل هست در ویندوز 8 و 10 دکامپایل انجام نمیشه حالا شاید برای من باشه

ببخشید که طولانی شد گفتم اینارو هم بگم شاید کمکتون یکنه.♥

 

موفق باشید

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خب چکاری هست همون اول عدد فعال کن بگذار روی برنامه باشه مایکت با عدد مشکلی نداره و انتخاب برای تازه های منتخب هم ربطی به سیستم تبلیغاتی نداره من تا حالا بالای 5 تا برنامه ازم منتخب شده مایکت روی اکثرشون هم سیستم عدد بوده 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...