رفتن به مطلب
  • 0

گت المنت


Siaic

سوال

سلام آیا میشه با گت المنت اطلاعات یه سایت فروشگاهی و گرفت؟ 

مثل متن و عکس و... و میشه از برنامه به سایت اطلاعاتی فرستاد؟

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

در 10 ساعت قبل، mmkmmk گفته است :

بله هم ميشه اطلاعات رو گرفت و هم فرستاد ب راحتي

رادیو باتن چجوری باید بگیریم؟

و اینکه سایت فروشگاه بعد از پبت سفارش یه شماره پیگیری میده چجوری بفهمیم که پردازش درست بوده و اون شماره پیگیری بتونم از سایت بگیرم؟
من اموزش اقای ایزدی دیدم فقط گرفتن کپچا و نوشتن تو ادیت تکست و زدن دکمه بوده ...

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود،

میتونم بپرسم خودتون مالک اون سایت هستید (میخواید برای سایت خودتون اپ بنویسید) یا اینکه میخواید یک سایتی که در حال حاضر داره فعالیت میکنه رو به برنامه ی خودتون متصل کنید؟؟

چون اگر خودتون مالک سایت هستید، استفاده از این روش و کار کردن با المنت های HTML کار منطقی ای نیست، بلکه بهتره یک API مخصوص اینکار طراحی و پیاده سازی کنید و با اون ارتباط بگیرید که در اینصورت به شکل فوق العاده ای دستتون برای سفارشی سازی و اصطلاحا Customize کردن برنامتون بازتر میشه. راه نسبتا ساده تر، امن تر و 100% اصولی تر!

و اما اگه با سایت دیگه ای میخواید کار کنید، اگر راغب هستید که الزاما با این روش کار کنید بنظرم بهتره قبل از شروع کدنویسی برنامتون سورس صفحات مربوط به مراحل خرید اون فروشگاه رو به دقت بررسی کنید تا از جواب دادن تکنیک getElement روی اون صفحات مطمئن بشید. چون ممکنه برخی کنترل ها ID، Name و به طور خلاصه هیچ مشخصه ی یکتایی ( Unique ) نداشته باشن که بتونید باهاشون کار کنید، در اونصورت یکم کارتون سخت میشه و گاهی اوقات اصلا امکان پذیر نیست!

بنظر من در تمام مواقع میشه اطلاعات رو به شکلی که میخوایم دریافت کنیم و محدودیت چندانی در این مورد وجود نداره! اما برای ارسال اطلاعات همونطور که در بالا گفتم کمی قضیه فرق میکنه.

به عنوان مثال با این تکنیک میشه برنامه ای درست کرد که محصولات فروشگاه سایت خودمون رو به با عنوان، عکس و توضیحات نمایش بده؛ مثلا ایــــــــــــــــن صفحــه ، که اسکرین شات از دریافت اطلاعاتش در برنامه رو پیوست کردم.

در کل پیشنهاد میدم سعی کنید یک API برای خودتون مهیا کنید.

موفق باشید.

scr1.png

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...