رفتن به مطلب

ارسال‌های توصیه شده

سلام به کاربرای عزیز انسر سنتر ✋️
خب خب خب، اومدیم با یک محصول دیگه از پکیج امنیتی که قولشو دادیم.
:hi:
ویزارد Obfuscate Pro  رو آماده کردیم برای ابهام سازی فایل APK، اما شاید برنامه نویسای عزیز B4A بخوان رشته های داخل پروژه رو ابهام سازی کنند، به گونه ای انکریپت کنن.شاید توی برنامتون چندین ماژول و چند صد یا هزار خط کد داشته باشید و این براتون آزار دهنده باشه که بخوایید رشته هارو انکریپت کنید و جاهایی که از رشته استفاده شده دیکریپت کنید.
نگران نباشید عزیزان، ما این کار رو براتون در حد  دو کلیک ساده راحت کردیم.(مگه میشه؟!!!!!) بله با ویزارد پرو که تیم انسرسنتر براتون تهیه کرده امکان پذیره در حد دو کلیک!!!!
خیلی جالبه 20 تا ماژول داشته باشی که هر ماژول 10 تا رشته هم داشته باشی برای انکریپت میشه 200 تا رشته!!!بخوای انکریپت و دیکریپتشو بنویسید خودش کلی وقت از برنامه نویس میگیره.


خب به همین راحتی و تنها کاری که باید انجام بدید، فایل پروژه b4a  رو میدید به ویزارد مربوطه و به صورت خودکار تمامی روند کار رو انجام میده!


نکته ی دیگه ای که باید بدونید این هستش که، برای رمزنگاری ما به رشته و کلید احتیاج داریم که کلید همون حکم رمز الگوریتم رو داره.اگر این کلید لو بره خب به راحتی تمام میشه رشته های رمز شده رو رمزگشایی کرد، ما فکر اینجارو هم کردیم.ما کلید رمزنگاری رو، SignKey  پروژه قرار میدیم!!! کلیدی که اگر توسعه دهنده اونو گم کنه، دیگه توی هیچ مارکتی نمی تونه اون برنامه رو اپدیتش رو با همون پکیج داد بیرون.کلیدی که بدست اوردنش به همین راحتیا نیست چون اگر بدست اوردنش راحت بود، خیلی از برنامه های خوبی که دانلود بالا خورده بود، بدون اپدیت توی مارکت ها نمیموندن.SignKey  به محض کرک شدن فایل apk  از بین میره و قابل دسترسی نیست!!! ما اومدیم SignKey  رو به عنوان Key  الگوریتممون قرار دادیم!جالبه نه ؟!!! بهترین روش ممکن برای لو نرفتن همینی هست که فعل الحال قرار دادیم.
این ویزارد که اسمش B4AStringProtector  هستش در کنار ویزارد Obfuscate Pro  میشن دو لایه امنیتی برای برنامه و پروژه هاتون.
بهترین هارو براتون در نظر داریم.قطعا ویزارد های بعدی به همین خوبی و پر کاربردی این دو ویزارد خواهند بود.

خب نکاتی که باید برای اجرای این ویزارد به عرضتون برسونم این هستش که حتما حتما از فایل پروژه یک بکاپ بگیرید، محض اطمینان.

نکته بعدی اینکه ما اوایل کار یک ویزارد به اسم SQLSecurity  قرار دادیم که در نوبه ی خودش محدودیت داشت و خب اومدیم یک ویزارد گسترده تر ارائه دادیم تا نیازی به اون ویزارد نباشه و از دسترس خارجش کردیم.

بعد از رمز شدن تمامی رشته های پروژه شما احتیاج پیدا می کنید به یک کتابخانه که خودمون ساختیم و تنها شما همون کتابخونه رو به کتابخونه های بیسیک اضافه می کنید و کار خاصی نیاز نیست انجام بدید.

نحوه استفاده از ویزارد هم توی پست بعدی همین تاپیک به صورت تصویری قرار داده میشه.

:answercenter:

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام به کاربرای عزیز

قرار بود کلیپ آموزشی رو قرار بدم واستون، البته یکم با تاخیر این کار صورت گرفت.

توی ویدیو یه نکته ی دیگه ای رو یادم رفته بود بگم که اینجا میگم، و این نکته رو بعد از دیدن کلیپ متوجه میشید.

نکته:شما پروژه ای رو میسازید با SignKey  به اسم a1 و پروژتون رو با همین کلید همیشه کامپایل می کنید.شما میایید توی ویزارد ما همین a1  رو میدید تا رشته هارو رمزنگاری کنه، نکته اینجاست که پروژه ی بیسیک بعد از رمزنگاری، رشته هاش فقط و فقط با همین a1  و رمزی که براش انتحاب کردین براتون به حالت اولیه تبدیل میشن.

مثلا رشته بوده Majid  حالا بعد از استفاده از ویزارد شده KJkbjgbNMKLJGHV این.زمانی این رشته ی درهم برهم به Majid  تبدیل میشه که همون فایل a1 رو که به ویزارد دادید رو باید همون رو به پروژه بدید و کامپایل کنید، با هیچ فایل KeyStore  دیگه ای پروژتون کامپایل و اجرا نمیشه.

خب نکته از قلم افتاده همین بود.

فایل کتابخانه » Lib StringEncryption.rar

اینم آموزش » دانلود آموزش

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...