رفتن به مطلب
  • 0

مشکل لود اکتیویتی بعد ار یک اکتیویتی


bahman

سوال

سلام دوستان

من رو پروژم ی اکتیویتی واس گذاشتن رمز دارم که کاربر میاد رمز میزاره بعد اگه رمز درست بود میره اکتیویتی دوم

کدم هم اینه

#Region  Project Attributes 
	#ApplicationLabel: dfvfت
	#VersionCode: 1
	#VersionName: 1.0
	#SupportedOrientations: portrait
	#CanInstallToExternalStorage: False
#End Region

#Region  Activity Attributes 
	#FullScreen: False
	#IncludeTitle: False
#End Region


Sub Process_Globals
	Dim data As SQL
End Sub

Sub Globals
	Private empty As ImageView
	Private ListView1 As ListView
	Private ImageView1 As ImageView
	Private txtval As EditText
	Private btnlogin As Button
	Private btndelete As Button
	Private pnloverlay As Panel
	Private ImageView17 As ImageView
End Sub

Sub Activity_Create(FirstTime As Boolean)
	Activity.LoadLayout("frmpass")
	txtval.Typeface = Typeface.LoadFromAssets("BYekan.ttf")
	btnlogin.Typeface = Typeface.LoadFromAssets("BYekan.ttf")
	btndelete.Typeface = Typeface.LoadFromAssets("BYekan.ttf")
	txtval.Color = Colors.Transparent

	If myLibrary.getSettingBoolean("first") = False Then
		ToastMessageShow("رمز عبور پیش فرض 00 میباشد",False)
		myLibrary.setBoolean("first",True)
	End If
	
	' کپی فایل دیتابیس
	If File.Exists(File.DirInternal,"data.db")=False Then
		File.Copy(File.DirAssets,"data.db",File.DirInternal,"data.db")
	End If
	
	' آماده سازی فایل دیتابیس
	If data.IsInitialized = False Then
		data.Initialize(File.DirInternal,"data.db",True)
	End If
	
	Activity.LoadLayout("Main")
	' تنظیمات مربوط به لیست ویو
	ListView1.TwoLinesAndBitmap.ItemHeight = 60dip
	Dim pic As ImageView = ListView1.TwoLinesAndBitmap.ImageView
	pic.Width = 40dip : pic.Height = 40dip
	pic.Left = ListView1.Width - pic.Width - 15dip
	pic.Top = 10dip
	Dim lbl As Label = ListView1.TwoLinesAndBitmap.Label
	lbl.Typeface = Typeface.LoadFromAssets("iransans.ttf")
	lbl.TextColor=Colors.Black
	lbl.Gravity=Gravity.RIGHT
	lbl.Left = lbl.Left - 130dip
	lbl.Top = 15dip
	lbl.TextSize=16
	
	Dim r As Reflector
	r.Target = ListView1
	Dim CD As ColorDrawable
	CD.Initialize(Colors.RGB(250,250,250), 0)
	r.RunMethod4("setDivider", Array As Object(CD), Array As String("android.graphics.drawable.Drawable"))
	r.RunMethod2("setDividerHeight", 2, "java.lang.int")
	
	LoadData ' خواندن اطلاعات از دیتابیس و نمایش در لیست ویو
	
End Sub

Sub LoadData ' خواندن اطلاعات از دیتابیس و نمایش در لیست ویو
	Dim cur As Cursor
	cur = data.ExecQuery("SELECT * FROM basicapp ORDER BY id DESC")
	If cur.RowCount = 0 Then
		ListView1.Visible=False
		empty.Visible = True
	Else
		empty.Visible = False
		ListView1.Visible = True
		ListView1.Clear
		For i = 0 To cur.RowCount - 1
			cur.Position = i
			Dim icon As Bitmap = LoadBitmap(File.DirAssets,"icon.png")
			ListView1.AddTwoLinesAndBitmap2(cur.GetString("title"),"",icon,cur.GetInt("id"))
		Next
	End If
	cur.Close
End Sub

Sub Activity_Resume
	LoadData
End Sub

Sub Activity_Pause (UserClosed As Boolean)

End Sub


Sub add_Click ' افزودن یادداشت
	StartActivity(AddNote)
End Sub


Sub ListView1_ItemClick (Position As Int, Value As Object)
	show.id = Value
	StartActivity(show)
End Sub


Sub btnlogin_Click
	Dim pn As String
	pn = myLibrary.getSetting("pn")

	If pn.Length = 0 Then
		pn = "00"
	End If

	If pn <> txtval.Text Then
		ToastMessageShow("رمز عبور اشتباه هست",False)
		Return
	End If

	Activity.Finish
	StartActivity("Main")
End Sub



Sub numbers_Click
	Dim img1 As ImageView
	img1 = Sender
	txtval.Text = txtval.Text & img1.Tag
	myLibrary.AnimationView(img1,False,700)
End Sub

Sub btndelete_Click
	Try
		txtval.Text = txtval.Text.SubString2(0,txtval.Text.Length - 1)
	Catch
	End Try
End Sub

Sub ImageView17_Click
	StartActivity(setting)
End Sub

البته کامل نیست و کد هاش تا این قسمته

حالا میخوام کاری کنم frmpass که رد کرد یوز بره main

 

اینجاش گیر کردم

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

توی پروسس گلوبال یه متغیر تعریف کن مثلا :

dim uuu as string=""

جایی که کد استارت اکتیویتی رو گذاشتی ، چنین کدی بنویس : 

uuu=Edithtext1.text

خاصیتی که پروسس گلوبال داره اینه که متغیر هاش توی بقیه اکتیویتی ها هم ارزش دارن

به این صورت استفاده میشه :

label1.text=main.uuu

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...